شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲۷
۱۳۲
مشاور ابتکار:

هاشمی،نخودهرآشی‌است!/دخالت وزیرموجب نرفتن ابتکاربه اهوازشد/هاشمی‌متخصص‌چشم است‌یا ریزگرد؟

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 407298
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آقای هاشمی(وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، گفت: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.
هاشمی،نخودهرآشی‌است!/دخالت وزیرموجب نرفتن ابتکاربه اهوازشد/هاشمی‌متخصص‌چشم است‌یا ریزگرد؟
به گزارش جهان، اسماعیل کهرم در گفت‌وگو با فارس در واکنش به حضور «سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت و عدم حضور «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست در روزهای نفس‌گیر خوزستان اظهار داشت: هر جا که عکس و دوربین باشد آقای هاشمی نیز حضور دارد!

شوی رسانه‌ای نتیجه حضور «هاشمی» در خوزستان

مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه با بیان اینکه بنده علت عدم حضور «ابتکار» را در خوزستان نمی‌دانم، ادامه داد: اما سوال اینجاست که آیا نتیجه حضور وزیر بهداشت به خوزستان غیر از شوی رسانه‌ای چیز دیگری بود؟

وی با بیان اینکه آیا وزیر بهداشت تفاوت میان بیابان و کویر را می‌داند؟ گفت: «هاشمی» متخصص چشم است بر همین اساس دلیلی ندارد که وی به عراق برای رفع معضل ریزگردها سفر کند. باید ابتکار و جمعی از کارشناسان به این سفر بروند.

کهرم با بیان اینکه آقای هاشمی (وزیر بهداشت) نخود هر آشی است، ادامه داد: بنده حدس می‌زنم دخالت هاشمی موجب شده تا ابتکار از رفتن به خوزستان امتناع کند.

مشاور رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: رفتن وزیر بهداشت به عراق چه مفهومی دارد؟ برخی از مسائل وجود دارد که صرفا به محیط زیست مربوط می‌شود و ارتباطی به وزارت بهداشت ندارد.

عبور نخود از ماسک‌هایی که در اختیار مردم خوزستان قرار داده شده است

کهرم تصریح کرد: راه حل فوری و عاجل توزیع ماسک‌های رایگان میان مردم خوزستان است که از ورود ذرات با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون به ریه افراد جلوگیری کند اما هم‌اکنون از ماسک‌های موجود نخود هم عبور می‌‌کند.

واکنش وزارت‌بهداشت به اظهارات‌مشاورابتکار


سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت به دستور رئیس جمهوری به عنوان نماینده روحانی به اهواز سفر کرد، ضمن اینکه مسئولیت تأمین سلامت مردم در مقابل ریزگردها به عهده وزیر بهداشت است.

عباس زارع‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات عجیب مشاور «ابتکار» درباره دخالت وزیر بهداشت در مسئله ریزگردهای خوزستان اظهار داشت: این سفر به دستور رئیس جمهور صورت گرفته است و وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به اهواز سفر کرد. حتی اگر دستور رئیس جمهور هم نبود مسئولیت بخشی از مسئله ریزگردها متوجه وزارت بهداشت می‌شود.

وی افزود: یکی از دلایل سفر وزیر بهداشت برای بازدید از مراکز درمانی و ارائه سرویس خدمات درمانی به مراجعان بوده است. وزیر بهداشت می‌خواست از نزدیک نحوه کیفیت ارائه خدمات را ببیند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: مسئله ریزگردها سلامت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و وزیر بهداشت از این منظر مسئولیت مستقیم دارد از طرفی در دستور مستقیم رئیس جمهور که ایشان را به عنوان نماینده خود و هیأت دولت به خوزستان فرستاد موجب شد تا او سفری به این استان داشته باشند.

زارع‌نژاد گفت: ما قصد پاسخ به اظهارات مشاور رئیس سازمان محیط زیست را نداریم تنها پاسخ‌مان این است که وزیر بهداشت به دو دلیل دستور رئیس جمهور و مسئولیت مستقیمی که در حوزه سلامت دارد به استان خوزستان سفر کرده است. ریزگردها تبعاتی برای سلامتی افراد دارد و ضروری است که حوزه سلامت نسبت به این موضوع حساس باشد.

وی درباره دستاوردهای این سفر اظهار داشت: گزارشی از وضعیت ریزگردها توسط وزیر بهداشت تهیه شده است که در جلسه هیأت دولت ارائه خواهد شد و طبق آن برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای این موضوع در نظر گرفته خواهد شد. از طرفی این گزارش پس از ارائه و مصوباتی در این خصوص از سوی دولت اعلام خواهد شد.

زارع‌نژاد افزود: وظیفه ما همدردی با مردم و ارائه گزارش میدانی برای ارائه در جلسه هیأت دولت است همانطور که اشاره شد ریزگردها سلامت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت تصریح کرد: ۱۴ نماینده استان خوزستان در مجلس، نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان استان طی جلسه‌ای با وزیر بهداشت از حضور ایشان در استان خوزستان تشکر کردند.

وی درباره اهمیت ریزگردها از منظر سازمان محیط زیست نیز گفت: این سازمان به موضوع ریزگردها اشراف دارد و نسبت به آن حساس است و به طور قطع اقدامات خوبی انجام خواهد داد، امروز نیز طی جلسه‌ای مشترک بین وزیر بهداشت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص این موضوع صحبت شده است بنابراین هم‌افزایی و همگرایی در دولت پیرامون ریزگردها وجود دارد.

زارع‌نژاد خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و همگرایی میان وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست و مسئولیتی که درباره ریزگردها متوجه این دو است مهم و سایر مباحث حاشیه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
عجب بی تربیتیه این معاون کلانتر....ما قدردان وزیر بهداشت هستیم که دغدغه سلامتی مردم خوزستان را دارد و خوب متوجه هستیم زیر کار در روی های ابتکار را...
...
مردم وزیر بهداشت رو دوست دارن و خدماتش رو همه جوره لمس کردن
پس نتیجه اینکه
...
سیروس
محیط زیستی ها از این ناراحت هستند آقای هاشمی وزیر محبوب بهداشت با وجود بدی هوا به خوزستان رفته وبا مردم همدردی نموده ،این در حالیه که این خانم بی مسئولیت از رفتن امتناع نموده است.
خوبه خودش داره میگه باید ابتکار بجای هاشمی سفر میکرد ، خب ...اینو برو به رییست بگو ..
بنده خدا
مردم همه جوره خدمات وزیر ..بهداشتو لمس کردن؟!
تا حالا سروکارت به بیمارستان نخورده که اینطوری حرف میزنی...
....
امید
مهم اینه که در دولت تدبیر و امید کسی نباید کار کنه
اگه کسی کار کنه جیز میشه
آفرین اینوخییییییییییییییلی خوب اومدی از تعداد لایکیم که خورده معلومه که همه حال کردن. دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
حالا که اینطور شدهاشمی بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است
جوگیر نشو!!!!
اراکی
Latvia
بی تربیت کمه ! یکی نیست به این آقای متخصص بگه شما که فرق کویر و بیابان را میدونی چه ..... کردید ؟ که حالا رفتن وزیر بهداشت عقده شده واستون .
نسل اول
دولت آقای روحانی با وجود شخصی مانند مشاور خانم ابتکار احتیاج به دشمن ندارد!
خودشون وزیررو فرستادن...
آقای هاشمی به عنوان مسئول سلامت مردم باید به اهواز سفر میکرد ولی چرا ایشون باید به عراق بره ؟ مگه میدونه چطوری باید جلو ریزگرد رو گرفت ؟

ضمنا چرا وزارت بهداشت ماسک خوب مجانی تو شهر پخش نمیکنه ؟ این کار مفید تر از سفر کردن ایشون نیست ؟
آقای کهرم فقط آقای وزیر را خوب شناخته اند که هر جا دوربین باشد ایشان هم هستند!
متاسفانه ما مردم ایران همیشه زود فریب حرکات نمایشی را میخوریم بدون اینکه اشخاص را بشناسیم!
حساب ... این دولت ظرف کمتر از دوسال رو با ... دولت قبل مقایسه کنید احمدی نژاد ما رو ببخش
منتظر
اووووووووووووه
این بار نوبت نوازش خودیا شده!!!!
منتظریم تا حاج حسن هم به وزیرش عنایت کنند!!!!
چقدر هم قاطع گفته!!!!!!!!! :حدس میزنم!!!!!!!!.
ما هم حدس میزنیم!!! خانم کاری بلده!!! بلده!!!! که نرفته!!!!
خانم معاون دقت کن
Iran, Islamic Republic of
آقای کهرم ..... معلومه ایشون وزیر بهداشته و مسئول سلامتیه مردمه
Iran, Islamic Republic of
وقتی خانم ابتکار بشه رئیس حفظ محیط زیست و شما معاون دیگه بیشتر از این توقعی نیست قربان.
بحث بنزین هم دکتر هاشمی واردشده است
بحث خشکی تالاب ها و دریاچه ارومیه هم با آقای هاشمی است و ....
Iran, Islamic Republic of
شما همون کارشناس بی بی سی باشی بهتره
با این ادبیاتت
صفا
آقایون برا توجیه کم کاریشون بدست و پا افتادن و یکی هم که کار میکند را زمین میزنند تا کم کاریشون دیده نشه

آخه این چه منطقیه گیریم حرف شما راست، مگه مملکت خونه خالس که خاله بازی کرد و قهر کرد چون اون رفته من نمیرم

این خانم پیره و باید با نوه هاش بازی کنه، بازی با نوه هاشو با مردم خوزستان اشتباه گرفته

تنها کار درست استفای جنابعالی و خانم ابتکار است اگه راست میگیدو دلتون برا مردم میسوزه

مردم دارن آسیب میبینن این است شعار عتدال با این حساب
عتدال یعنی: لج بازی، دروغگویی، توجیه و هزاران چیز ناپسند دیگر
mahdi
تا موقعی که مشاورین مسوولین اینگونه افراد غوغاسالار و غیر متخصص باشند وضعیت بدتر از بدتر خواهد بود. وزیر بهداشت در قبال مشکلات ناشی از این هوا بر سلامتی مردم مسوول است. امان از دست انسانهای ناآگاه و مدعی دانستن و تدبیر و امید.
سعید
یکی نیست به آقای کهرم بگه : آقای هاشمی که به نظر من از معدود وزرای خوب و بی حاشیه و زحمتکش کابینه است چهار روز بعد از وضعیت بحرانی خوزستان به اهواز سفر کرده شما که باید نخود آش خودتان باشید چرا در همان روزهای اول اقدام نکردید و حالا کسی را که کار خوب کرده تخطئه هم می کنید؟ بعضیا رو دان ها!!
منتظر
تنها وزیر نسبتا خوب
United States
تابحال ابتكاري از خانم ابتكار درچندين سالي كه بر كرسي آرام محيط زيست تكيه زده نديديم !
بحث بحران فعلي مربوط به سلامت هموطنان عزيزمان است كه بخش اعظم آن مديريت پيشگيري و مربوط به وزارت بهداشت و درمان است .
پس معلوم شد که چرا ابتکار به جنوب نرفته است قضیه این است که مسئولین با هم اختلاف شدید دارند و تحمل یکدیگر را هم ندارند. اینان که در دولت قبل ادعای حقوق بشر را بر زبان می آورند چه شد؟؟؟؟؟ این بود کمک به حقوق بشر به کشور خود وا مانده اند جان خود را شیرین تر از دیگران می دانند وای به روزی که مسئولین با هم قهر هستند بیچاره ملت چه باید از دست این دروغگویان بکشند.
Romania
از این به بعد هروقت خانم ابتکار را درجایی که مربوط به تحصصش نیست دیدید (مثلا در دیدار با هنرمندان ورزشکاران و دانشگاهیان ) فریاد بزنید: نخود نخود
خیلیی با حال بود!
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
آدم نخود آش مردم باشه بهتر از اینه که بازیچه دست جنبش سبز و ملاحظه کار کدخدا و کارهای جاری رو تعطیل کنه و فکر سیاسی کاری و سیاه نمایی و انداختن تقصیرها گردن دولت قبل و... باشه.
مردم این نخود آش بودن آقایان هاشمی وجلیلی رو به موضع بی تقاوتی شما ترجیح می دهند؟!
این بهانه ها نمیتواند توجیه نرفتن خانم ابتکار به خوزستان باشد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خوب... مردم موقعی که مریض شدن به وزارت بهداشت مسئولیت درمان اونها رو داره یا محیط زیست ؟
دولت تدبیر وامید
Iran, Islamic Republic of
فقط دنبال بهانه هستن
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه تو این دولت مسخره کردن باب شده و همه با تمسخر تو کار هم می گذارند.
وقتی با خودی ها همچین کاری می کنند وای به حال غیر خودی ها و مخالف ها و دلواپس ها و...
سامیه
مشاورشم مثل خودشه بی ادب و بی منطق و بی فرهنگ
ظاهرا هرکی خوب کار کنه وکم کاری دیگران معلوم بشه باید تخطئه بشه حالا میخواد اصلاح طلب باشه یااصول گرا
امان از نفسانیت
خوب بود خانم ابتکار هم حداقل بخاطر اجرای شوی رسانه ای هم که شده به این سفر میرفتند. ضمن اینکه این مسائل به وزیر بهداشت هم مربوط میشه
عصبانیت و توهین به دیگران هرچند خودیهاشون دراین دولت ظاهرا جزء اصول خدشه ناپذیر شده
United States
یکی هم که داره پیگیر مشکلات مردم می شه می شه نخود؟؟؟؟؟؟
یک ایرانی
مشاوری که این قدر هتاک به مقامات دولت است نباید جایی در دولت داشته باشد سازمان محیط زیست خودش و رئیس ان خیلی طلب کارانه بر خورد می کنند باید خانم ابتکار از اقای دکتر هاشمی بخاطر این اقدام و حضورش در اهواز و ارام کردن مردم بدلیل اینکه نماینده ای از دولت در این زمان و برهه خودش را در ان محیط رسانیده تشکر نیز بنماید نه اینکه مشاور !!!!!!!!!!!!! بی سوادش اینچنین گستاخی بکند این اقای مشاور باید حکمش اگر رانتی نیست لغو شود
منتظر
اره راست میگی
اما کسی که به مردم میگه بی شناسنامه، به جهنم، بی سواد،تازه به دوران رسیده، خائن پشت جبهه ای و ..................................
چی باید باشه یه نه؟
اصل خرابه عزیزم !!! معلم اینجوری تربیتشون کرده!!!!
منم میگم هیچ هتاکی جایی در دولت ندارد
Iran, Islamic Republic of
اين مشاوره چقدر نخود نخود ميكنه.
احمد
احتمالا از برره آمده است.
از اثرات گرد نخود بی
به جای دولت راستگویان بایدبگیم دولت ...ه...یکی میگه بی سوادیکی میگه نخودآش یکی...
مردی.. د....است
Iran, Islamic Republic of
ترجیع بند صحبت های ایشون "نخود" است. ظاهرا ایشون می خواهد از نخودی بودن در سازمان محیط زسیت بیرون بیاد که این حرفا رو زده
سیدرضا
منم میخوام بگم نخود نخود هرکه بره به جای خود
....
ايماني
يك موي امثال آقاي هاشمي(وزيربهداشت) به صدها آدم مثل خانم ابتكاروبادمجان دور....مي ارزد
انقدربرامردم ارزش قائل بود كه جور خانم ابتكار راهم كشيد .جواب خانم ابتكار ،بي ادبي وقهرو عدم سركشي به مردم دلاور وانقلابي اهوازاست...
واقعا براي ايشان متأسفم!!!!!!
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
کهرمی گفت: «هاشمی» متخصص چشم است.
جناب کهرمی! شما و رییستون یه سر برید پیش وزیر محترم بهداشت تا چشماتون رو یه معاینه بکنه
مثل اینکه چشماتون وضع خطرناک هوای خوزستان رو نمیبینه!
راجب ماسکها هم بد مثل اینکه به دنبال یه دلیل واسه وارداتش (مثل بنزین) میگردین.
احتمالا همسر یکیشون می خواد بره تو کار واردات ماسک!!!!! مثل بنزین!
مجید
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع ایشون دکتر هاشمی نماینده ویژه رئیس جمهور در مورد رفع مشکل گرد و غبار استان خوزستان هستند.
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور کشور ایران که خودش و دولتش را بنام تدبیر و امید نام گذاری کرده واقعا ناراحتیم با این چنین افرادی که دور خودش جمع نموده است....
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل رئیسش ....
م
یه وزیر باغیرتو نمیتونین ببیننین!!!!!!!!!!
علی
...مثل خاله زنکه ها نشسته هی غر میزنه خوب اکه راست می گی پاشو برو آنجا کاری انجام بده بعد به آن بنده خدای دلسوز بگو چرا آمدی .
حجت
کجای حرفش غلطه؟ آقای وزیر جز یک مصاحبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن کاری دیکه ای کرده؟
راست میگه خوب، تبلیغاتی بوده دیگه
حتی اگه نمایشی بوده هم کار خوبی کرده، این جوری حده اقل یه ذره از افکار بدی که تو ذهن مردم بوجود اومده از بین میره
Iran, Islamic Republic of
كلا اين آقاي معاون انگار توي كار نخوده.
وزير بهداشت را كه نخود هر آش توصيف مي كند.
از ماسك ها هم كه نخود رد مي شود.
خيلي علاقمندم ببينم وقتي در مورد رئيس سازمان محيط زيست صحبت مي كنند، ايشان را چطور توصيف مي كنند؟!
Netherlands
واقعا براي ايشان متاسفم اگر اين حرف رو زده باشند
اقای هاشمی حضور شما در جمع ما بیسوادان بی شناسنامه بی عقل پشت جبهه خیانت کن تازه به دوران رسیده افراطی راخیر مقدم میگوییم
شومن
Iran, Islamic Republic of
پس برای اینکه ریا نشه به داد مردم خوزستان نمی رسید؟
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
این الآن داره به کی مشاوره میده؟
مسعود
خانم ابتکار کوچکترین قدمی برای محیط زیست برنداشته فقط از پستش برای اهداف حزبی استفاده میکنه
بجای اقای هاشمی باید خانم ابتکار و مشاور محترمشون میرفتن اهواز که متاسفانه منتظرن هوا بهتر بشه که خدایی نکرده اسیبی به سلامتیشون وارد نشه
....

همش دنبال خودنمایی بوده حتی برای خارجی ها
جای خالی را به دلخواه پر کنید (لطفا منصف باشید!)
شهر که شلوغ بشه ....... هفت تیر می کشه!!!!
یه نفر
مبارکه
امید
سازمان محیط زیست
خبرت!
اگه کار میکنی و کار بلدی یه ...به سرت بریز
اگه هم نمیخوای و نمیتونی پس...
Iran, Islamic Republic of
الکی میگه.!!!
رضا
Romania
اگه یه همه چیز فهم و عاقل در این کابینه وجود داشته باشد همین اقای هاشمی است.که حداقل جهت همدردی بامردم به اهواز رفت...
احمد
و تا حالا هم بر خلاف دولتیها به کسی توهین نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
عیب نداره، پیر مرد اعصاب نداره.
حسين
ياد سريال شب هاي برره افتادم اين آقا چقدر به نخود علاقه داره هي از نخود نام مي بره. كاش از گرد نخود هم نامي مي برد.
Iran, Islamic Republic of
اونجایی كه گفته هر جا دوربین هست هاشمی هست خیلی بیجا كرده وزیر بهداشت خیلی اهل مصاحبه و دوربین نیست چون نیازی نداره ولی تو چرا خواستی با این مصاحبه غوغا كنی مردی برو دردی از مرذم دوا كن نه اینكه بنشینی ...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقاي دكتر كهرم . توليت سلامت بر عهده وزارت بهداشت است. در هر وزارتخانه يا موسسه اي كه باشد.
واقعاً اگر این حرفها روگفته باشه..کامل روشن میشه که درد مردم مهم نیست؛ آخه مرد حسابی چرا باید از اینکه یکی به حل مشکل مردم کمک کنه ناراحت و عصبانی بشی؟ حتی پای رییست رو هم وسط بکشی که انگاری قهر کرده که کسی به کمکش اومده...
عجب ادم ... این اقای مشاور البته اینا همش حرف این مشاورها رییس این خانمها و اقایانند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی شناسنامه
مردم دارن از خاک خفه میشن...

اینها دارن دعـــــــوا میکنند...!!!
سيد
نخود دوست داره
منطغد
کابینه .... به اعضا خود هم رحم نمی کند.
ابگوشت بز باش
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی هم که تو این دولت که فارغ از هر گونه جناح وباند بازی کار می کنه اینطور بهش توهین می کنند.افرین به غیرت وزیر بهداشت که احساس وظیفه کرده وبی ریا وارد گود شده .مسئولیت سلامت مردم با وزارت بهداشته اونوقت این چه افاضاتیه که جناب مشاور ابراز فرمودند؟کم کاری ومتلک گویی واقعا که!!
نخود هر اش
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنین این بساطو شما یک وظیفه دار ی وزارت بهداشت یک وظیفه.بازم از وزیر بی حاشیه بهداشت ممنونیم که با حضورش تو اهواز مرهمی بود بر زخم ریه این مردم خوب و باصفای خوزستان بخصوص اهوازی های عزیز .اقا اون راهپیمایی روز بیست ودوم بهمن رو در اهواز دیدم واقعا بارک الله بغیرتتون ماشاءالله به این همت وجوانمردی شما انقلابی های راستین دم همه تون گرم امام(ره) وشهدا خوشحال شدن افرین به شما.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آی درد و بلای مسئولین خدمتگذار به مردم و راهپیمایی کنندگان اهوازی بخوره تو .. هرچی مشاور و معاونی که از مسئولیت تنها محکم گرفتن میز و صندلی رو بلدن و پیگیری مشکلات مردم رو تنها از طریق پورتال و وب سایتشو پیگیری میکنن و زحمت بسیار به انگشت و زبانشو می دن.
مردم خوب فرق بین وزیر و مسئولی که دغدغه کار برای مردم را دارن با کسی که یه روزر میگه مشکل ما پارازیته یه روز میگه مشکل ما بنزین تولید داخله و مشاورش هم که مرتب به شبکه فخیمه بی بی سی مشاوره می ده،رو میدونن
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نباشین این جناب مشاور شبهای برره روخیلی می بینه
احمد
نه بابا خودش اهل برره پایینه
زهرا گلشن
قبل از این که وزیر بهداشت به خوزستان سفر کنند این خانم اقدام می کردند .حداقل الآن کاری کنند .
حمید
حالا باید گفت آفرین به غیرت و مرام هاشمی که بدون ماسک رفت خوزستان .شماها چیکار کردید حتی حاضر نشدید خودتون رو به اهواز با ماشین دولتی برسونید.
مجتبی
این مسئول محیط زیست جه لیاقتی داشته که شده رییس سازمان ؟؟؟!فقط در کیفیت پارازیت و بنزین تخصص دارد
کامران
توهین به هاشمی ،توهینبه شعور ملت ایران است ، در دولت روحانی آقای هاشمی سرآمد است.
ظاهرا دراین دولت کم کاری مرسومه کسی هم که وجدان کاری داره با هزار برچسب روبرو میشه
امیر
United States
چقدر بی ادب...دیگه همه عالم و آدم فهمیدن ابتکار حاضر نشده به علت شدت آلودگی بره خوزستان.معلومه بایدم عصبانی بشی چون فقط بلدی بیای تلویزیون انتقاد کنی موقع عمل کردن همه خودتونو کنار میکشید.....
مهدی
این چیز جدیدی نیست کل کابینه دنبال زمین زدن دکتر هاشمی هستند چون به فکر مردم هست و دنبال منافع حزبی و حناحی نیست و محبوب رهبری عزیزمون درسته تو یه سری مسائل مثل چند برابر کردن هزینه بیمارستانها جهت جلوگیری از زیر میزی اشتباه کرده ولی به طور کلی منشش با کابینه دولت فعلی فرق داره این بابا هم که تو کار نخوده احتمالا مورفین سهمیه ایش توسط دکتر هاشمی قطع شده به خاطر همین فشار خماری مجبورش کرده از رویکرد ادب مرد به از دولت اوست البته به دروغ عدول کنه
عاشق انتقاد
هاشمی باید از قطار اعتدال و بلدوزر راس تگویان پیاده بشه. به نظرم دکتر شده نخود آش بی نمک و شور اعتد آل .
نصرت الله دانشمند
خانم ابتکاردرسومین دوره ریاست برسازمان است .مشاورش حق دارد ازاودفاع کند.بیچاره وزیر بهداشت!
عجب اظهارات نخودی داشته این آقای مشاور! یک نفر هم که در این دولت کهنسال درست کار می کند مورد حسادت دیگران قرار می گیرد. آقای مشاور بگویند سازمان حفاظت از محیط زیست در این دو سال چه عملکرد قابل دفاعی داشته است؟؟؟
چقدر بی ادب
کاظم
Romania
بدبخترين ادم کسى است وقتى خودش کار خوب نمى کند از کارهاى خوب ديگران
هم از روى عقده وحسد ايراد ميگيرد
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتكار اگر بخاطر دليل بچگانه مشاورش به اهواز نرفته بهتر است تغيير رويه داده و اگر نه بهتر است هرچه زودتر تكذيب لازم را انجام دهد . واقعاً در عين ناراحتي مردم خوزستان اين گونه جبهه گيريها جاي بسي تاسف دارد .
امیر
چون تا حالا مثل اینا نبوده و بیشتر از اینکه حرف بزنه عمل کرده بهش میگن نخود هر آش...
خدا عاقبت مردم خوزستان رو با این مسئولین به خیر کنه
حساس نشو !!؟؟
تو دولت تدبير و اميد !؟
يه آدم با وجدان ومومن و كارا هم كه وجود داره ، ب...
چشم ديدنشو ندارن !!!!!!!
عوض تقدير بفكر زيراب زدنشن !!؟؟
صالحی
ببخشید من یک سوالی داشتم ؟ این خانم ابتکار که همش اسمش را می شنویم ولی از خودش خبری نیست کیه دقیقا؟ یعنی خانم ابتکار فامیل یک مسئول دولتیه ؟ یا فامیل دوووره ؟ چیه؟
Iran, Islamic Republic of
اولا هركسي توي ادارات برايش پستي وجود ندارد ميشود مشاور دوما يك وزير مردمي اگر وجود داشته باشد هاشمي است
fz
Iran, Islamic Republic of
تنها وزیر کابینه که با تمام اخلاص کار می کنه و نتیجه اش ملموس هست.
احتمالا منظورش اینکه مثل زنگنه و نعمت زاده باید باشد.
غفاری
بالاخره یکی در این سازمان محیط زیست صدایش در آمد !
United States
مشاور خانم ... پشت سر یه ادم حسابی در دولت حرف زدن جزئ به بی ابرویی شما چیزی را نشان نمی دهد زیپ دهانتن را بکشید اگر نمی توانید کاری بکنید حتی خودتان را هم قبول ندارید ....
United States
در امور نفت که دخالت نکرده..در امر سلامت مردم قدم برداشته ....
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتکار باید بداند که .......
امير
Iran, Islamic Republic of
فرد با تجربه اي كه خودش هم مشاور بود مي گفت : كار مشاور از اسمش پيداست، كارش ور زدن است)
Iran, Islamic Republic of
در یک دولت که الگوی جامعه است ادب واحترام حرف اول را می زند وقتی کسی هنوز ادب سخن گفتن ومکان سخن گفتن را نداند لیاقت آن مقام وپست را ندارد وباید تجدید نظر گردد
اینجا دولت است ونخبگان نه چاله میدان که هر حرفی در هر جا بیان شود اینگونه صحبت ها در حیاط خلوت دولت است وبس نه جامعه ومصاحبه
نخودی!!!
با سلام با وجود این که من خود کارشناس ارشد محیط زیست و کارمند رسمی وزارت بهداشت هستم مطمین هستم که آقای دکتر هاشمی فرد مغرور و همیشه و همواره در تمام موارد مطروحه اظهار فضل می نمایند ایشان وضعیت درمان کشور را فعلا به واسطه حمایت روحانی و دلارهای نفتی به نوعی به نفع پزشکان ارتقاء داده ولیکن در آینده نچندان دور باید منتظر فاجعه ای باشیم بس تاسفبار و قطعا مردم خوزستان نیازی به ابراز همدردی ندارند نیازمند اقدام عملی برای رفع مشکلند نه ابراز همدردی خشک و خالی
ساحل
Iran, Islamic Republic of
وقتي رئيس دولت كه لباس روحانيت پوشيده هر جور دلش ميخاد حرف ميزنه و به مردم توهين ميكنه از زيردستانش انتظاري نميره
خیلی پررو هستند خودشان هیچ هنری ندارند یکی هم که کار میکنه بهش ایراد میگیرند نترس بابا دلت نریزه ترا بیکار نمیکنند اینقدر چاپلوسی نکن
رادارگریز جهنمی
Iran, Islamic Republic of
این مشاور تا چندسال پیش توی صداوسیما راجع به ببر و پلنگ حرف می زد حالا شده یکه بزن محیط زیست. مقام و منصبش تغییر کرده ولی اخلاقش هنوز ببری پلنگیه.
نادر
Iran, Islamic Republic of
کهرم مدتی پیش در یک برنامه تلویزیونی ...
Iran, Islamic Republic of
حتی اگر هیچ ربطی به آقای هاشمی نداشت.
ایشان که وزیر مردم تهران فقط نیستند، ابراز همدردی با مردم سراسر ایران جزو وظایف هر وزیر و مدیری در سطح کشوری است
رفتن ایشان انجام وظیفه شان است که جای تقدیر دارد از باقی باید پرسید چرا نرفتند.
سیستانی
فعلا که ردپای نخودرادربی بی سی و...پیداکرده ایم!ایشان سخنگوی چرنده وپرنده هستندیامدافع سرکارابتکار؟
Iran, Islamic Republic of
ادب هم خوبه!!!!
علی
آی گل گفتی.کاش یکی هم بجای ما کارکنان بیمارستان ها میگفت این طرح تول سلامت نیست ،تهوع سلامت است.طببل توخالی است که صرفا درامد پزشکان را متحول کرده واز یارانه ها باید بزنی بریزی حلقوم آنها.اگر راست میگی جلو بیمار سازی را بگیرتا هزینه بیمار کم شود.
یک ایرانی به یاد اهواز ایران
کار جناب هاشمی قابل ستایش است .گفتار نسنجیده مشاور خانم ابتکار ناشی از یک فرافکنی کثیف برای به چشم نیامدن بی مسئولیتی خانم ابتکار است .چطور میشود برای درد مردم نسخه پیچید در حالی که در تهران و بی خبر از درد مردم هستید. ...
کرمی
چقدر اینا پرو هستن دست پیش میگیرن پس نیفتن
Iran, Islamic Republic of
اسمال آقا توپ توپیا.
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای خدا کار کنه قبل از همه در جایی که لازمه حضور پیدا می کنه و هیپ ادعایی هم نداره و منتظر نیست که دنبالش خواستگار بفرستن و نازش رو بکشند
درود بر دکتر هاشمی و هر مسئول بی ادعای نظام
داود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ابتکار می خواد با دست پر بره، اصل اگه چند نفر کشته نشن، چند تصادف جانانه اتفاق نیفته و ... که هیجان نداره که؛ بذارید مردم نفسشان کاملا به تنگ آید و از اون ور هواشناسی هم قول داده یه بارندگی داشته باشیم، بذارید هوا صاف بشه بعد خانم ابتکار با تبختر قدم در خوزستان عزیز می گذارند و با مردم آن دیار قدرشناس اظهار هم دردی میکنه، الآن تو این هوای غبارآلود و پر خاک اگه خانم ابتکار آنجا تشریف هم ببره کسی اونو نمیبینه. خب چه کاریه وقتی صاحب خونه و مهمون همدیگه را نبینن که صفایی نداره که تازه اگه مهمون به مشکل تنفسی گرفتار بشه صاحبخونه هم ناراحت میشه؛ پس بذارید یه چند روزی بگذره و هواشناسی هم یه بارون اساسی بفرسته خوزستان من خودم شخصا قول می دهم خانم ابتکار با یک هواپیمای مدل بالا با تمام امکانات پیش بینی شده و پیش بینی نشده به دیار قهرمانان و صبوران صفر کنه و با آنها اظهار هم دردی کنه
Iran, Islamic Republic of
الآن زده، توپ توپه.
ماحصل تمام این حرفها از زیر بار مسئولیت فرار کردن است و بس وگرنه اینکه چه کسی به کجا رفته و دیگری به این خاطر نرفته حرف اضافیستسالها جنگ بود و مردم در بیابانهای خوزستان بود اما خاک نبود چرا که هور ها و تالابها بودند اکنون مردم در شهر ها هستند ولی خاک هست چرا که هورها و تالابها نیست پس عمده ترین علت خشکی تالاب هاست و عدم مانچ پاشی البته اگر نگویند تو چکاره ای که نظر میدهی ؟ پس سر مردم را با مباحت انحرافی مشغول نکنید و واقعا به فکر محیط زیست باشیدوالبته نه با طرح زوج فرد
محمد حسن شریف
از عجایب روزگار اینستکه خودشان که متولی محیط زیست هستند کاری انجام نداده اند انوقت دکتر هاشمی که حد اقل نشان بدهد ما هم توی فکرمردم هستیم به اهواز آمده بود اینگونه جسارت میکنند آقای کهرم اینرا میگویند عذر بدتر از گناه
محمد
با سلام .نمیدونم بجای وزیر بهداشت کی باید می رفت .مگرنه اینه که به سلامت وبهداشت استان خوزستان مربوط میشه .بهتر است کمی منصف باشی عزیز منتقد .قسم میخورم اگر نمی رفت همین اقا قصیده ای در نقد نرفتنش می سرود .اونجا که بجز گرد وخاک وخطر چیز دیگری نبود که گیرش بیاد . مگر رفته اون لنگه دنیا مادر چاوز را در اغوش بگیره ! بنده خدا رفته اوضاع رو از نزدیک ببینه .
من انقلابی ام
عجب انسان ...
اسلامی
استاد کویر شناسی ایران پروفسور کردوانی که دانشمندی وارسته و متفکر است نه کهرم بیسواد که حتی نمیداند که منافذ ماسک ارتباطی با کش.. و بند ...
United States
کلا این بنده خدا عصبیه
از ظاهرش هم معلومه
سعيد
اندکي ادب ...