جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

تهرانی‌ها در لرستان بند را آب دادند!

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب: 414993
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان گفت: متخلف ترین خودروها در جاده های لرستان پلاک تهران و البرز بودند.
به گزارش جهان، حسن رحمانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بیشترین تردد وسایل نقلیه از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری در محورهای مواصلاتی استان لرستان مربوط به خودروهای با پلاک تهران و البرز بوده است.

وی ۳۵.۶ درصد ترددها در محورهای مواصلاتی استان را مربوط به خودروهای با پلاک تهران و البرز دانست و بیان داشت: ۲۴.۳ درصد از ترددها مربوط به خودروهای با پلاک لرستان و ۱۷.۸ درصد مربوط به خودروهای با پلاک خوزستان بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان ادامه داد: همچنین در این مدت بیشترین تخلف ثبت شده توسط دوربین های کنترل سرعت مربوط به خودروهای عبوری با پلاک تهران و البرز با ۳۵ درصد تخلفات بوده است.

رحمانی ادامه داد: رتبه بعدی در این زمینه مربوط به خودروهای با پلاک خوزستان است که ۲۱.۲ درصد تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

وی جایگاه بعدی در زمینه تخلفات رانندگی را مربوط به خودروهای عبوری با پلاک لرستان دانست و بیان داشت: بیشترین تخلفات رانندگی توسط خودروهای سواری شخصی ثبت شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان متوسط سرعت در محورهای مواصلاتی استان را ۸۸ کیلومتر بر ساعت ذکر کرد و افزود: بیشترین سانحه رانندگی در محور بروجرد - اراک با پنج فقره تصادف به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: محورهای بروجرد - اراک، خرم آباد - بروجرد و خرم آباد - کوهدشت به ترتیب دارای بیشترین تصادفات بوده اند.

رحمانی مهم ترین علل تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان را به ترتیب عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم و ... اعلام کرد.

وی همچنین از تشکیل جلساتی به منظور تشدید گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان داشت: در این راستا ضمن تامین وسایل نقلیه مورد نیاز و بنزین لازم برای ارتقای سطح نظارت و کنترل بر محورهای مواصلاتی استان با پلیس همکاری خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *