شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۱۲

۶۷ پلیس مجروح روی دست ناجا و مصیبت بزرگ ۲ اغتشاش

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 424794
وزیر کشور همچنین با انتقاد تلویحی از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در بحران‌سازی گفته است: ما وقتی به عنوان مسئولان اجتماعی کشور به بحث می‌نشینیم باید قدرت پیش‌بینی این تحولات اجتماعی را داشته باشیم.
۶۷ پلیس مجروح روی دست ناجا و مصیبت بزرگ ۲ اغتشاش
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی و در اشاره به اغتشاش مهاباد گفته است:‌ بنده تأکید می‌کنم اگر در حادثه مهاباد خویشتن‌داری نیروی انتظامی و مدیریت و تدبیر سر صحنه نبود حتماً ما با یک مصیبت بزرگی روبه‌رو می‌شدیم.

وی سپس تعداد مجروحان پلیس و پرسنل کادر ناجا در اغتشاش مهاباد و همچنین در اغتشاش تبریز که در حاشیه یک بازی فوتبال بروز یافت را مجموعاً ۶۷ نفر اعلام کرده (به تفکیک ۲۵ نفر در مهاباد و ۴۲ نفر در تبریز) و گفته است: با خویشتن‌داری مردم تبریز و نیروی انتظامی توانستیم هیجانات پس از این بازی را کنترل کنیم!

وزیر کشور همچنین با انتقاد تلویحی از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی در بحران‌سازی گفته است: ما وقتی به عنوان مسئولان اجتماعی کشور به بحث می‌نشینیم باید قدرت پیش‌بینی این تحولات اجتماعی را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینکه چیزی نیست در برابر اونچه که بعد بازرسیهای از مراکز نظامی قرار سرمون بیاد
مودی
Iran, Islamic Republic of
جناب رحمانی فضلی خود کرده را تدبیر نیست . البته نه شما که دولت مطبوعتان .... وقتی سیستم قضایی به وزارت ارتباطات هشدار داد که می بایست همزمان با در اختیار گذاشتن امکانات و زیرساخت های ارتباطی اینترنت و شبکه های اجتماعی اقدامات لازم برای کنترل هوشمند و مدیریت شده را هم ایجاد کنید و اینکار را انجام بدهید برای همچین روزهایی بود. آن روزها یادتان هست که رییس دولت و جمعی از وزرا و سیاسیون چه موج سواری کردند که بعض
محمد
Latvia
با انتقاد کردن کار درست نمیشه . مشکل اصلی مملکت ما اینه که هر تشکیلات و سازمانی سعی میکنه با تفسیر به رای از وظایفش و با ترفندهای مختلف از زیر مسئولیتها شانه خالی کنه و توپ رو تو زمین دیگری بیندازه ! نه نیروی انتظامی نه سپاه نه وزارت اطلاعات و نه قوه قضائیه به تنهایی و با جزیره ای فکر کردن و کار کردن نمیتونند امنیت را برقرار کنند و از وجود معضلات اجتماعی پیشگیری و جلوگیری کنند . این رویه آب در هاوان کوبیدن است و باید همه اینها پاسخگو باشند که چرا هر مشکل کوچکی در کشور به یک معضل و بحران تبدیل میشه ؛ ورزش ما معضل ! رواج و گسترش بی حجابی و فساد اخلاقی معضل ! اقتصاد معضل ! سینما معضل ! اراذل و اوباش معضل ! اعتیاد معضل ! ورزش معضل ! و.... این راه به ترکستان است و باید قویا از ادامه این روند در کشور جلوگیری و رخوت و سستی و تنبلی و محافظه کاری ها از سازمانها و نهادهای اجرایی ، سیاسی ، امنیتی و مسئول رخت بر بندد.
جناب روحانی چرا تاکید داره شبکه های موبایلی و اجتماعی فیلتر نشوند!!؟؟؟
ج س
Iran, Islamic Republic of
هرکس ولنگاری جامعه و فضای مجازی را درک نمی کند و آسیب زایی آنرا نمی فهمد از زمانه شناسی چیزی ندارد
کنترل شبکه های اجتماعی بالاخره با کی است؟!!!!
me
Romania
وقتی بعضی مسئولین اصرار دارن این شبکه ها باز باشن یعنی دارن تو امنیت ملی اختلال ایجاد میکنن.حقوق بیت المالم میگیرن.....
اگه خوب بود تو کشور چین این شبکه ها فیلتر نبود.
نسل اول
امیداریم برای انتخابات آینده مجلس پیشگیری های لازم انجام شود چون بااین وضعیتی که وجودداره و با توجه به گره خوردن مذاکرات و تقابل دولت و مجلس و گرانی های افسارگسیخته و.... پتانسیل تحریک به اغتشاش وجوددارد
وقتی آقای رحمانی فضلی وزیر کشور شود همین شود !!!
دوست داری که باشه ؟ میخوای خودتو معرفی کنیم؟
نگار من که به مکتب نرفت وخط ننوشت به غمزه مسئله اموز صد مدرس شد تاوزیر درگیر تشریفات وتبختر خاص خودباشد اصل برفرع چیره می شود
باحقوق 800هزارتومان پرسنل ناجا باید همه مشکلات درونی وبیرونی را تحمل کنندخداکمک کند