پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ترقی ادعای هم‌حزبی‌اش را بی‌اساس دانست

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 236793
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اتهام بادامچیان به سپاه درباره دخالت در انتخابات بی‌پایه و اساس و برگرفته از یک تحلیل اشتباه است.
به گزارش جهان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سؤالی درباره ادعای بادامچیان مبنی بر دخالت سپاه در انتخابات با حمایت از جبهه پایداری، گفت: به نظرم آقای بادامچیان در تحلیل خود از شرایط اشتباه کرده است چنین اتهامی علیه سپاه بی‌پایه و اساس است.
 
وی با بیان اینکه هیچ علامتی برای اثبات ادعای آقای بادامچیان وجود ندارد، افزود: بنده علائم و دلیلی ندارم که با استناد به آن، بحث آقای بادامچیان را بپذیرم.
 
ترقی با بیان اینکه اشکالاتی را به مصاحبه بادمچیان با روزنامه شرق وارد می‌داند، تصریح کرد: باید تاکید کنم که آقای بادامچیان نظر شخصی خود را گفته و نظر وی موضع حزب موتلفه نیست.
 
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: ما چنین بحثی که سپاه در انتخابات از یک گروه حمایت کرده را قبول نداریم و معتقدیم چنین ادعای از اساس غلط است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *