پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۶
۵

مجری همجنس‌باز، قاچاقچی هم از آب درآمد!

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 331409
برخی گزارش‌های رسانه‌ای از دستگیری مجری فاسد‌الاخلاق شبکه من و تو حکایت می‌کند.
مجری همجنس‌باز، قاچاقچی هم از آب درآمد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، رها اعتمادی به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر شده است.

وی به علت قاچاق ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از آمستردام به سوئد توسط پلیس هلند بازداشت شد.

پس از اینکه رها اعتمادی، مجری مشهور شبکه من و تو، به علت تعرض و آزار یک پسر بچه ۱۱ ساله دستگیر شد، اکنون بار دیگر به اتهام قاچاق مواد مخدر در بازداشت به سر می‌برد. به گزارش کامروز به نقل از سی‌ان‌ان ریپورت، رها اعتمادی به علت قاچاق ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از آمستردام به سوئد توسط پلیس هلند بازداشت شد. او در بین مرز هلند و دانمارک دستگیر شده است. پلیس هلند می‌گوید این اولین بار نیست که رها اعتمادی اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کند اما این بار او در دام پلیس گرفتار شد.

رها اعتمادی نیز گفته است: دستگیری من صحت دارد و برای آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود. من باهوش‌تر از این هستم و گرفتار شدن در دام پلیس هلند مانند آن است که مسابقه بوکس را به یک دختر ببازی.

او در حال حاضر آزاد شده اما به زودی در هر دو کشور هلند و دانمارک محاکمه خواهد شد. گذرنامه رها اعتمادی باطل شده است و او اکنون به‌عنوان یک پناهنده جنایی محسوب می‌شود. او می‌گوید قصد دارد به جزیره‌ای برود تا زندگی آرامی را تجربه کند؛ شاید مکانی در آسیا!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اميد
Iran, Islamic Republic of
عامل بازدارنده از اين گونه اقدامات، ايمان است.
كسي كه ايمان ندارد ذره ذره در باتلاق فساد فرو خواهد رفت و غرق خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
حال حساب کنید که جهت دهی فرهنگ و نگاه به زندگی برخی مردم ما افتاده دست اینها
خدا رحم کنه
همین میشه که لاابالی گری درجامعه توجیه می شه
کاظم
Iran, Islamic Republic of
من از همون اول از قیافه این آدم بدم میومد و فکر می کردم آدم مزوری باشد. من تو این موندم چرا این شبکه و فارسی وان و جم رو کسی نیست فیلتر کنه. چطور اروپایی ها می تونن برن از دادگاه حکم علیه المنار و العالم بگیرند اما ما نمی تونیم. شاید هم اراده اش وجود نداره.
خوبی تو؟؟
سینا
Iran, Islamic Republic of
در پست فطرتی اینها شکی نیست اما گویا این خبرسازی بیش نیست که به احتمال بسیار زیاد کار تیم من و تو بوده برای مظلوم نمایی و البته سوءاستفاده های بعدی