جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات جدید از چاه مهمات میدان فاطمی

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 381107
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تداوم جستجو‌ها درباره کشف گلوله‌های جنگی قدیمی در حوالی میدان فاطمی گفت: تا این لحظه ۵۰۰ گلوله توپ و پوکه از ۲ چاه کشف شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به آخرین جزئیات تسلیحات کشف شده در یک چاه قدیمی در حوالی خیابان فاطمی تهران اظهار داشت: پس از کشف اولین تسلیحات از چاه حفر شده در منطقه مذکور روند کشف این تسلیحات ادامه یافت و ماموران یگان چک و خنثی نیروی انتظامی کماکان در حال بررسی محوطه اطراف محل کشف این تسلیحات هستند.

وی ادامه داد: ماموران این یگان پس از تخلیه تسلیحات چاه اول، اقدام به حفر یک چاه دیگر تا عمق ۲۵ متری کردند که تا این لحظه ۵۰۰ گلوله توپ و پوکه از این دو چاه به دست آمده است.

ساجدی‌نیا با رد احتمال وجود زاغه مهمات در محل مذکور خاطرنشان کرد: از نحوه چینش این تسلیحات برمی‌آید که این اشیاء به صورت دستی بر روی هم ریخته شده و به هیچ وجه احتمال وجود زاغه مهمات در این محل مطرح نیست.

وی در ادامه افزود: پلیس تا تخلیه تمام تسلیحات در محل مذکور حضور دارد و همسایگان و ساکنان این منطقه نباید هیچ نگرانی در این خصوص داشته باشند.

ساجدی‌نیا در پایان به اقدامات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان راهور، شهرداری،تاکسیرانی و اتوبوسرانی آخرین اقدامات در دست انجام مرور شد و با توجه به اینکه پلیس قصد دارد تا ۱۵ روز اول مهر حضور پررنگ‌تری را در معابر سطح شهر تهران داشته باشد، در حوزه انتظامی نیز در کنار خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *