پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

"گاوی که به سارکوزی رأی می‌دهد" +عکس

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 221302
در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات و در بحبوحه افزایش نارضایتی‌های مردمی از نیکلا سارکوزی، شیری با مارک "گاوی که به سارکوزی رأی می‌دهد" در فرانسه عرضه شد.
به گزارش فارس، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، "نیکلا سارکوزی" و "فرانسوآ اولاند" که هر یک از چندین ماه پیش حملات انتقادی خود را علیه دیگری آغاز کرده‌اند، فردا در دوئلی به رقابت نهایی با یکدیگر برای ورود به کاخ الیزه خواهند پرداخت.

دو فینالیست دور نخست انتخابات در پایان دور اول انتخابات ریاتس جمهوری که ۳ اردیبهشت برگزار شد، با وارد آوردن انواع اتهام‌ها به یکدیگر، تلاش کردند که طرفداران رقیب خود را از رأی دادن منصرف کرده و آراء آنها را به نفع خود جلب کنند اما آنگونه که به نظر می‌رسد سارکوزی در این امر موفق نبوده و اخیرا شیری با مارک "گاوی که به کارلا و سارکوزی رأی می‌دهد" در فرانسه عرضه شده است که به نظر می‌رسد هدف از توزیع آن ترغیب مردم برای عدم رأی دادن به نیکلا سارکوزی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *