پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتقاد آیت الله جنتی از رفتار برخی مسئولان

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 393401
دبیر شورای نگهبان گفت: رفتار ناسالم برخی از مسئولین بعضی از مردم را از اسلام بیزار می کند و بسیجیان با رفتارشان ایمان افراد را حفظ کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی بسیج، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز در مجمع عالی بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیشترین آمار شهدا مربوط به بسیجیان بوده است، گفت: بسیجیان در زندان های بعث نیز مقاومت و صبوری کردند و در هر صحنه ای که وارد شدند نشان دادند که یک بسیجی نماد یک مسلمان واقعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر بسیج نبود این قدرت را حکومت اسلامی نداشت، افزود: بسیجیان مجاهد قدرت حکومت اسلامی را حفظ خواهند کرد.

جنتی با تاکید براینکه بسیج را می توان به رخ دنیا کشید، اظهار کرد: بسیجیان مخلصانه از ولایت فقیه دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج ایمان مردم را حفظ می کند، بیان داشت: رفتار ناسالم برخی از مسئولین بعضی از مردم را از اسلام بیزار می کند و بسیجیان با رفتارشان ایمان افراد را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که شعار می دهند اما در باطن حرف های خود را قبول ندارند، قابل اعتماد نیستند، ادامه داد: افرادی در سمت های مختلف هستند که هر وقت صحنه را مناسب ببینند از رهبری و علما انتقاد می کنند ولی بدانند که این رفتارها نمی تواند جایگاه رهبری را متزلزل کند و در هر دوره‌ای افرادی بوده‌اند که حرف های نامربوط می‌زدند.

وی با اشاره به این کلام امام خمینی (ره) که اگر در کشوری ندای بسیج طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد، افزود: کشورهایی همچون سوریه و عراق می توانند دشمنان خود را با الهام از بسیج ایران سرکوب کنند و هر کشوری که خواهان قدرت حکومت اسلامی باشد باید بسیجی تربیت کند.

آیت الله جنتی در پایان سخنانش گفت: روزی مرگ آمریکا فراخواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *