پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شبکه‌الجزیره‌داعشی‌اعلام شد+تصاویر

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 383006
مردم لبنان با تحصن در برابر ورودی دفترشبکه قطری الجزیره با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی این شبکه را به عنوان حامی گروه تروریستی داعش معرفی کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، «فیصل القاسم» مجری جنجالی برنامه «الاتجاه المعاکس» شبکه قطری الجزیره به تازگی در صفحه فیسبوک خود، از عبارات توهین‌آمیزی علیه ارتش لبنان استفاده کرده است.

وی با انتشار چندین جمله کوتاه، نیروهای ارتش لبنان را به خوش‌گذرانی و عدم توجه به مشکلات این کشور متهم کرده است.

این پیامهای فیصل القاسم با واکنش انتقاد‌آمیز اکثر فعالان شبکه‌های اجتماعی در لبنان مواجه شده است.

مردم لبنان علاوه بر انتقاد شدید از اظهارات این مجری جنجالی که به موضع گیری علیه محور مقاومت مشهور است، امروز با ورود به دفتر شبکه الجزیره در بیروت اعتراض خود را علنا اعلام کردند.

مردم با تحصن در برابر ورودی دفتر این شبکه با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی این شبکه قطری را به عنوان حامی گروه تروریستی داعش معرفی کردند و جهت گیری اخبار این شبکه علیه تروریست‌ها را نمایشی خواندند.

معترضان همچنین با انتقاد از فیصل القاسم، اقدامات وی را خارج از اصول حرفه‎ای‌گری دانستند.

خاطرنشان می‌شود برخی جریانهای مشکوک طی روزهای اخیر در تکاپو برای ایجاد فتنه مذهبی در لبنان، تلاش دارند با انتقاد از ارتش این کشور، لبنانی‎ها را به موضع گیری علیه ارتش وادار کنند.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان نیز اخیرا درباره این گونه تلاش‌ها برای ایجاد فتنه مذهبی در لبنان هشدار داده بود.


















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *