پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انتقاد انصار حزب الله از وضعیت حجاب در کشور

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 109307
انصار حزب‌الله تهران در بيانيه‌اي با انتقاد از وضعيت عفاف و حجاب در جامعه، جديت مسوولان امر در همه حوزه‌هاي مرتبط را در اين باره خواستار شده است.

به گزارش گروه جهان در اين بيانيه با اشاره به بخشي از بيانات مقام معظم رهبري با اين مضمون كه « توجه به كارهاي زيربنايي نبايد مانع برخورد با مسائل ضدفرهنگي شود» آمده است: مرور حوادث ماه‌هاي گذشته به خوبي نشان مي‌دهد دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتي براي تهاجم به اسلام و نظام اسلامي بهره مي‌گيرند و با بهره‌گيري از هر ابزار ممكن بخت خود را در واردآوردن لطمه به مباني عقيدتي و هويتي جامعه آزمايش مي‌كنند.

جبهه كفر و الحاد و دشمنان دين خدا در طول تاريخ از ترويج فساد و فحشا به عنوان يك سلاح كارآمد در مسير مقابله با جبهه حق و رزمندگان راه خدا بهره برده‌اند و اين حربه شوم و غيرانساني امروز بيش از هر مقطع ديگري از تاريخ بشر در جهت لطمه واردآوردن به ايمان سربازان جبهه حق و تخريب مباني و باورهاي آنان به كار گرفته مي‌شود.

رهبر انقلاب در طول بيست سال گذشته با استفاده از مفاهيمي مانند تهاجم فرهنگي، شبيخون و قتل عام فرهنگي، ناتوي فرهنگي و سرانجام مفهوم جنگ نرم، اين مهم را يادآوري نموده و هوشياري جامعه و مسوولان را در برابر اين شيوه تهاجمي خواستار شده‌اند.

اما با كمال تاسف غفلت، جهالت و خوداجتهادي مسوولان امر در طول دو دهه گذشته مانع از فهم و توجه به هشدارهاي رهبري نظام گرديد تا آنجا كه برخي مسوولان با محور قراردادن اقتصاد و فراموشي فرهنگ ديني و برخي ديگر با شعار آزادي نه تنها مقابله با هجوم همه‌جانبه دشمن به مباني اخلاقي و اعتقادي را وانهادند، بلكه خود و امكانات نظام را خواسته يا ناخواسته در خدمت گسترش مفاسد اجتماعي و اخلاقي قرار داده و به عنوان جاده صاف كن دشمنان اسلام و انقلاب وارد عمل شدند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: با روي كارآمدن دولت نهم، اميد همه مومنان و دينداران اين بود كه اين دولت به عنوان مدافع ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب وارد صحنه مقابله همه‌جانبه با سيل بنيان‌كن مفاسد اجتماعي و اخلاقي شود و با استفاده از ابزارهاي فرهنگي و قانوني هجوم بي‌سابقه جبهه كفر و الحاد به اعتقادات و ارزش‌هاي جامعه اسلامي را مهار نمايد؛ اما در عمل چنين نشد و شنيدن عباراتي نااميدكننده از يك‌سو و عدم همكاري در اجراي طرح ملي عفاف و حجاب ( كه رهبر انقلاب با صراحت آن را تاييد نموده و بر انجام آن تاكيد فرموده‌اند) از سوي ديگر در عمل فضايي را براي پيشروي دشمن در اين بعد از جنگ نرم فراهم آورد! گسترش بي‌سابقه بي‌حجابي و منكرات و مفاسد اجتماعي در طول چند سال اخير چنان بود كه حتي رياست محترم جمهور نيز بنا بر قول برخي علماي بزرگ، آن را زمينه‌ساز نزول عذاب الهي و زلزله عنوان نموده و از مردم خواست تا براي رفع اين بلا دعا كنند!

حال آن‌كه بنا به توصيه معصومين ( عليهم السلام ) راه مقابله با عذاب الهي، نهي از منكر و مقابله با عصيان‌گري در برابر فرامين و احكام الهي است و اگر اراده خداوند بر عذاب قومي قرار گيرد، مومنان آن ديار نيز به دليل سكوت در برابر منكرات و تعطيلي نهي از منكر همانند بدكاران عذاب را خواهند چشيد!

و البته اهل نظر همين امروز نيز نزول بلايا به واسطه كثرت گناهان به ويژه شيوع وحشتناك بي‌حجابي و منكرات را مشاهده مي‌كنند! آيا رسيدن نرخ طلاق در شهر تهران به ميزان 34 درصد يك بلا نيست؟ آيا افزايش 11 برابري از هم پاشيدگي خانواده در شهرهاي مذهبي مانند قم يك فاجعه نيست؟ متاسفانه اهمال دولت و دستگاه قضايي در انجام وظايف قانوني و الهي خود در مسير مقابله با رشد بي‌سابقه منكرات و بي‌حجابي تا آنجا پيش رفت كه دولت، خود دستور توقف طرح امنيت اجتماعي را صادر كرد و همين امر مفسدان را در زير پا نهادن حرمت احكام الهي و قوانين نظام اسلامي جري‌تر ساخت تا آن‌جا كه اين روزها در نقاط مختلف شاهد كشف حجاب گستاخانه و هتاكانه از سوي مشتي زنان و دختران فاسدي هستيم كه در حكم پياده نظام دشمن به گسترش فساد در ميان جوانان و آينده‌سازان كشور مشغولند.

خواسته ما از مسوولان قضايي و اجرايي كشور، جدي گرفتن توصيه رهبر معظم انقلاب در مسير برخورد با مسائل ضد فرهنگي است! امروز ديگر هيچ بهانه‌اي براي غفلت از حكم رهبر انقلاب در اين زمينه وجود ندارد و بدون ترديد درنگ امروز مسوولان فرداي اسارت‌باري را براي جامعه اسلامي ما به دنبال خواهد داشت!

ورود همه‌جانبه دستگاه قضايي در برخورد قانوني با مفسدان و مروجان منكرات و بي‌حجابي و تلاش جدي دولت در اجراي طرح ملي عفاف و حجاب و حمايت همه بخش‌هاي نظام به ويژه صدا و سيما از نيروي انتظامي در انجام وظايف قانوني خود در مسير برخورد قانوني با مسائل ضدفرهنگي، خواسته جدي امت حزب‌الله و خانواده‌هاي شهدا و جانبازان و ايثارگراني است كه همه هستي خود و عزيزانشان را به اميد تحقق احكام الهي در جامعه، فداي نظام و انقلاب اسلامي نموده‌اند و قبل از گشايش در اقتصاد و رفاه، به حاكميت ارزش‌هاي اسلامي در ايران اسلامي مي‌انديشند!

در خاتمه از مديران رسانه‌ها به ويژه رسانه ملي خواستاريم در اين مهم همگام با مردم مسلمان ايران، با استفاده از تمامي امكانات خود وارد عمل شوند و در عوض برخورد منفعلانه و يا حتي حمايت غافلانه از مفاسد اخلاقي و اجتماعي به تشريح علمي مفاسد و پي‌آمدهاي فاجعه‌بار گسترش منكرات و بي‌حجابي پرداخته و جامعه را به سوي رعايت احكام و ارزش‌هاي اخلاقي و ديني به ويژه در حوزه پوشش، تشويق و ترغيب كنند.

خدايا تو شاهد باش در اجراي احكام تو و با نيت نهي از منكر مسوولان نظام به پا خاسته‌ايم و جز اجراي بند "م" وصيت‌نامه سياسي الهي امام‌مان مقصودي نداريم و تنها اجرايي‌شدن منويات ولي فقيه زمان‌مان در برخورد با مسائل ضدفرهنگي شايع در جامعه را خواستاريم و اين كلام امير مومنان را براي چندمين بار به مسوولان نظام گوشزد مي‌كنيم:" واي بر ملتي كه از درون خانه‌اش مورد تهاجم قرار گيرد! چنين ملتي حتما ذليل خواهد شد"!

و ما علينا الا البلاغ المبين

انصار حزب‌الله تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *