شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

5 فیلم جدید از 5 آبان‌ در سینماها

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب: 449706
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: فیلم های سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «عاشق‌ها ایستاده می میرند»،«ارغوان»، «پدر آن دیگری» و «ماهی سیاه کوچولو» از سه شنبه 5 آبان ماه اکران می‌شوند.
به گزارش جهان، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه قرارداد اکران 5 فیلم سینمایی بسته شده است، گفت: در جلسه امروز دوشنبه 20 مهر ماه شورای صنفی نمایش قرارداد 5 فیلم سینمایی برای اکران در سینماهای کشور بسته شد.
 
وی ادامه داد: فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی در گروه سینمایی اریکه ایرانیان، «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی در گروه سینمایی کوروش، «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسماعیلی در گروه سینمایی ماندانا، «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی در گروه سینمایی استقلال و «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه سینمایی آزاد اکران می شود.
 
فرجی در پایان تاکید کرد: فیلم‌های اعلام شده از سه شنبه 5 آبان در سینماهای کشور اکران می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *