جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۴۰

تلاش مشاور هاشمی برای تبرئه سعودی‌ها

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 417909
در حالی که آزار و اذیت زائران ایرانی در سرزمین وحی و اقدامات متعدد دولت سعودی علیه ممافع ایران مدت‌هاست که ادامه دارد، مشاور سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اتفاقی که در جده صورت گرفت ربطی به دولت‌ها ندارد متجاوزین فقط دو عنصر خاطی بوده‌اند.
تلاش مشاور هاشمی برای تبرئه سعودی‌ها
به گزارش جهان، غلامعلی رجایی مشاور سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، در مورد تعرض به دو نوجوان ایرانی که در ایام عید در جده عربستان صورت گرفت اظهار داشت: این اقدام محکوم است و دولت ایران هم البته عکس‌العمل نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: جرمی که در عربستان نسبت به دو نوجوان ایرانی صورت گرفت همه را متاثر کرد بنابراین انتظار است اقدامات بیشتری صورت گیرد.

مشاور سیاسی آیت‌الله هاشمی تاکید کرد: البته قضیه جده ربطی به دولت‌ها ندارد یعنی قضیه دولتی نیست فقط دو عنصر خاطی در عربستان بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
برخورد نكردن با اين دو عنصرخاطي از سوي دولت وهابي ، موضوع را شبهه ناك نمي كند! اصلا" ميشه شما خوراك براي دشمن درست نكني !
سلام
ایشان بچه های جناب مشاور به همچنین مشکل دچار بشن ببینیم آون موقع نظرشان همینه؟
مجید
من با آقای هاشمی و مشاورانش مخالفم و اصلا آنها را قبول ندارم اما این حرف، منطقی و شرعی است. مگر یک مامور ناجا این تخلف را در کشور ما بکند، باید دولت و حکومت را متهم کنیم؟/ دولت زمانی متهم می‌شود که با موضوع برخورد نکند که اکنون، 2 مامور خاطی زندانی هستند و دادگاه ادامه دارد. در کشور ما هم اگر بود، روند دادگاه حداقل4 ماه طول می‌کشید. ما از سعودی‌ها متنفریم اما از امامان علی(ع) آموخته‌ایم که در قضاوت‌ها، منطقی باشیم نه احساسی و هیجانی.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خبر نداری که سعودی ها هر جا که اراده کنند دادگاه را یه روزه برگزار کرده و روز بعد حکم را اجرا می کنند.البته این برای اتباع دیگر کشورها اجرا میشه
شما نه با آقای هاشمی و مشاورانش مخالفی، نه اینکه قبولشون نداشته باشی.
شما با قاطعیت عرض میکنم مسئول نوشتن قصیده در حمایت از هاشمی هستی و چند روزیه تو سایت جهان نیوز پرسه میزنی. واضحه. خودت نمیفهمی، ما که میفهمیم.
این دو نفر خاطی هستن. حمله آل سعود به ملت مظلوم یمن چی؟! ایجاد بحران نفتی برای ایران چی؟!
حالا خود ایشون با شما حساب میکنن یا آقازاده ها؟!
کاملاً مشخصه با آقای هاشمی و مشاورانش مخالفی! خوبه موافق نشدی!
اگر تخلف اینچنینی توسط پلیس و در چنین مکان های رسمی با اتباع خارجی صورت بگیرد حتما " وزارت امور خارجه " وارد عمل شده و ضمن پیگیری موضوع در مراجع قضایی رسما از کشور مقابل عذر خواهی میکند . ( از طرف دولت )
انشاالله به سرت بیاد ببینم باز هم این چیزارو میگی
ذاتعلی
کجابی غیرت ؟ کجایی شرافت؟ البته از مشاور رفسنجانی جز این انتظاری نیست. اگر فرزند خودش بود اینگونه موضع میگرفت.
درود بر شما
اینا اگر غیرت داشتند که فتنه گری نمیکردن و و....
مگه ما توی کره جنوبی و قبل تر از آن توی برزیل همین کارها را نکردیم، چرا آسمان به ریسمان می بافید... برای کوبیدن حریف حتی اگه راست گفته باشد دست به هر کاری می زنید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا بهتون رحم کنه با این همه بغض و کینه که توی دلتون هست کاش یک هزارم این بغض و کینه رو نسبت به دشمنان اسلام داشته باشید
بلاخره چاقو دسته خودشو نمیبره دیگه.
بنام خدا
کسانی که خود را خادم حرمین الشرفین چنین جنایاتی را در حق مسلمین بخصوص یمن انجام می دهند آیا اسمش را می شود مسلم گذاشت ؟
طرفداران دولت سعودی از آل سعود هستند.
Iran, Islamic Republic of
بی غیرتی که شاخ و دم نداره
حتما به نظر ايشون حمله وحشيانه هواپيماهاي عربستاني به كودكان يمني هم ربطي به دولت عربستان نداره و عده اي خلبان خاطي اينكار را ميكنند؟؟!!!!!!!
احسان
این اقاخودش میفهم جی میگه این حیوانات درجده متعلق به کدام باغ وحش بودن که ایشون دولت انرا مبرا میداند واقعا جای بسی تاسف که منافع کروهی وقبیاه ای بعضیها را به کجا گشانده
به نظر مي رسد همه در دولت ايران دست به دست هم داده اند تا اين قضيه را مانند اتفاقات گذشته ماست مالي كنند. شايد اگر اين بار هم اين دو كودك بي گناه اين موضوع را به خانواده نمي گفتند وخانواده آنان اقدام نمي كرد،باز هم سازمان حج ،چراغ خاموش از كنار قضيه مي گذشت. اگر يكي از اين دو نوجوان تهديد يا اقدام به خودكشي نمي كرد،اصلاَ موضوع علني نمي شد. به نظر مي رسد نه تنها آقاي رجايي بلكه همگان سعي در توجيه اين امر دارند.توقف عمره هم آنگونه كه از شواهد پيداست از جانب سعوديها بوده است نه ايران؟!! آقاي رجايي با اين سخنان خواسته اند ايثار كنند تا كاسه كوزه ها همه سر ايشان بشكند.(اصلاَ بي خيال ،حالاكه قراره درج نشه ديگه واسه چي هي بنويسم ؟!)
یعنی دولت ما به عنوان حمایت از تبعه خود که به آن کشور رفته و دچار این تجاوز قرار گرفته نبایستی اصلاً ورود پیدا کنه و اقدامات دیپلماتیک انجام بده؟؟؟!!!
سوال: اگه خدای ناکرده گوش شیطان کر زبان دشمنان اسلام لال این بلا به سر پسر شما یا نزدیکانتان هم می آمد همین طور جسورانه نظر می دادید؟؟؟؟
حسین
اصلا ممکنه که بعدا از حکومت سعودی عذر خواهی هم بشود .( در منطق این افراد دور از انتظار نیست)
وهابیون هر جنایتی علیه شیعیان را مجاز بلکه مستحب مؤکد می دانند. ریختن خون شیعه نزد وهابیون، مساوی با واجب شدن بهشت برای قاتل وهابی است؛ چه رسد هتک حرمت و تجاوز و امثال آن. مگر اذیت و آزار شیعیان توسط وهابیون سعودی، تازگی دارد و برای اولین بار اتفاق افتاده که آن را به چند مأمور خاطی نسبت دهیم. همه ی زائرین همواره شاهد اذیت و آزار و هتک حرمت و فحاشی مأموران حکومت سعودی بوده اند.
یک سوال از این آقا ملت ایران دارد آیا اگر همین حرکت با خانواده و یا بستگان نزدیک شما انجام می شد آیا باز هم همین حرف را می زدید؟؟؟؟؟
France
جهان ترسو چرا نظرات مخالفت را چاپ نمیکنی
France
80 درصد مردم حامی کامل ایت الله هاشمی هستند جهان عرض خود میبری و زحمت ما میداری
نسیم
این درصدو از کجا آوردی ؟
United States
از تورم صفر درصد رئیسشون!!!!!!!!!
نگار
کشور ما خیلی قبل تر ها که وهابیون همه نوع بیاحترامی به زائران خانه خدا میکردند میبایست کاری انجام میداد و از خواب بیدار میشد اونطوری کار به اینجا نمیرسد. بعضی مسئولان ما فقط تذکر دادن زبانی رو بلدنن متاسفانه ما اونقدر توی خواب بودیم که تذکر عملی دادن برامون شده تابو .
میبینین مردم ایران به چه روز افتادیم انقدر خودمونو توی همه چیز به خواب زدیم و سستی کردیم که این شده حال و روز ما و کشور ما.
Iran, Islamic Republic of
زیارتت قبول باشه داداش.خوش گذشت ؟
Iran, Islamic Republic of
France
احمدی نژاد که زیر پرچم خلیج عربی مینشست جهان ان موقع کجا بودی
یعنی سوادت در حد کروبی هست!
این مسئله قبلاً توسط احمدی نژاد توضیح داده شد و کروبی هم کنف شد. شما هم چار چشمی خیره نیگا میکردی به صحبت های احمدی نزاد. خودت رو به اون راه نزن مواجب بگیر دشمن!
دزدیها وغارتها و فسادهای اقتصادی خارق العاده باندهای مافیایی برای شما اصلا مهم نبود حالا گیر دادی به یه جمله که در روابط بینالملل کاملا درسته
عربستان با این جنایات هم اسرائیل را می خواهد روسفید کند.
اگر مسلمین دوستی مانند آل سعود دارند دیگر دشمن لازم ندارند.
رژیم اشغالگر قدسف روسفید نخواهد شد. از صهیونیست روح سایه تر نداریم. آل سعود نوکر صهیونیست است.
پول زیارت کعبه توسط آل سعود بمب می شود و این بمبها را به سر مردم بی دفاع یمن می ریزند .
آل سعود به تازگی در حدود 28 میلیارد دلار به اسرائیل غرت گر کمک کرده است . سلاح های کشتار جمعی در اختیار داعش و سایر تروریستها قرار داده است.
Estonia
ایشالا حج روزی هر ساله تون باشه
Iran, Islamic Republic of
ما هم قبول مي كنيم كه ربطي به دولت نداره ولي برخورد قاطع و موضع گيري سريع از سوي دولت نجس و خبيس سعودي لازم و ضروري مي باشد. انشالله جناب مشاور كه در دنيا با صالحين حشر و نشر دارند در عقبا هم با ايشان محشور شوند.
سید حسن
France
اگه بچه های خودتون هم بودند باز هم توجیه می کردید .
این اظهارات توهین بزرگی به ملت ایران و جواز جنایت به جنایتکاران است. وای و صد وای بر این افراد و این مشاورانشان.
پدرام
شمانماينده ملت يادولت نيستيداظهارنظرميكنيدشماها بايدخودتان رااصلاح كنيد.