چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۲

واکنش جالب برانکو به گاف عجیب خیابانی

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 457202
سرمربی پرسپولیس گفت: مهاجمین ما از لحاظ تمرکز دچار مشکل هستند که این را نیز در دستور کار خود داریم تا برای هفته های آینده دیگر این مشکل پیش نیاید.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: تمرینات خود را برای چند بازی پیش رو تا نیم فصل به طور جدی پیگیری خواهیم کرد. برای بازی هایی که در تهران برگزار می شود برنامه خاصی داریم و می خواهیم خود را در جمع مدعیان لیگ قرار دهیم. فکر می کنم این بهترین فرصت باشد تا ما فاصله خود را تا تیمهایی که در بالای جدول هستند، کم کنیم.
 
وی درباره اینکه جواد خیابانی اسم او را در بازی مقابل استقلال اهواز ایوانکو برانکوویچ گفته، عنوان کرد: من اصلا از این موضوع ناراحت نیستم چون گزارشگری در برنامه های زنده و مسابقات حساس بسیار کار سختی است و استرس مجریان بسیار بالاست. به هیچ عنوان من از آقای خیابانی ناراحت نیستم و وقتی دوستانم این موضوع را به من گفتند عکس العمل خاصی نداشتم چون همه ما اشتباه می کنیم. شاید خود من هم اشتباهی در بیان جمله ام داشته ام.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره موضوع گل نزدن مهاجمان تیم پرسپولیس نیز بیان داشت: ما با مهاجمین تمرینات تخصصی گلزنی زیادی را کار می کنیم ولی یک مقدار مهاجمین ما از لحاظ تمرکز دچار مشکل هستند که این را نیز در دستور کار خود داریم تا برای هفته های آینده دیگر این مشکل پیش نیاید.
 
برانکو در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم که در این چند وقت که تیم دچار نوسان و مشکلاتی شده بود، ما را تنها نگذاشتند و همه جوره تیم پرسپولیس را حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمش گرم
آقای خیابانی در گزارش بازی استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: اینجا تهران ساعت 17:45 دقیقه است!!! انگار بقیه شهرها ساعت فرق داره