جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۵
هنگام خرید مراقب باشید؛

لباس و زیورآلات با این نشانه ها را نخرید!

شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 145901
لباس و زیورآلات با این نشانه ها را نخرید!

 به گزارش خبرنگار جامعه جهان، خیلی از فروشندگان یا کسانی که لباس هایی با برخی از نمادهای عجیب و غریب دارند واقعا نمی دانند که این نشانه ها، جزء نشانه های گروه شیطان پرستی اند و به آنها فقط به چشم بدلیجات ساده و ارزان قیمتی نگاه می کنند که باعث جلب توجه دیگران می شوند. آنها اگر بدانند معنای هرکدام از این نشانه ها چیست و پشت هر کدام از آنها چه عقاید مخوف و تاریکی وجود دارد شاید هرگز به سمت آنها نروند. 

ستاره پنج پر واژگون
پنتاگرام یا همان ستاره پنج پر علامتی کهن و باستانی است که در طول تاریخ توسط مذاهب و فرقه های گوناگون مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از موارد استفاده از این نماد در مراسم مخفیانه و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی است. این ستاره نشانگر چهار ماده حیات «آب، آتش، خاک و باد» و روحی شیطانی است که گرداگرد آنها را احاطه کرده است. 
                               

پنتاگرام هنوز هم به عنوان شاخص اصلی رسوم پرستش جادوگران به کار می رود ضمن اینکه عامل پدید آمدن رسوم و تشریفات دیگری هم در ادیان مختلف شده است. 

بافومت
یکی دیگر از نمادهای کثیف شیطان پرستی که در عرفان کابالا(عرفان یهودی) اهمیت خاصی دارد بز یا قوچی به نام بافومت است. این علامت فقط مخصوص شیطان پرستان است و در جواهرات هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سر بافومت معمولا در میان ستاره پنج پر طراحی می شود.
                                    

ستاره شش پر
هگزاگرام به صورت دو مثلث درون هم نشان داده می شود. این سمبل قدمتی بسیار طولانی در جادوگری دارد خصوصا کسانی که ادعا می کردند از قدرت تاریکی استفاده می کرده اند با این نماد سروکار داشته اند. در بعضی منابع این نماد را همان ستاره داوود می دانند که امروزه در وسط پرچم رژیم جعلی اسرائیل دیده می شود.

                       

چشم لوسیفر
این نشانه یکی از سمبل های شیطان است که می گویند نشانه سوگواری شیطان برای آن چیزهایی است که خارج از قدرت و اراده اوست. 
                                 

چشم شیطان
این چشم را چشم شیطان می دانند و ادعا می کنند کنترل جهان را در دست دارد. از آن در غیب گویی، پیشگویی، سحر و جادو و نفرین استفاده می شود. ادعای دیگری هم که این سمبل دارد کنترل روح و همه فسادها و انحراف هاست.

                     

آنخ
در اصل یک سمبل مصری است که ادعا می شود موجب طول عمر می شود. البته گروه های شیطان پرستی آن را موجب افزایش قدرت شهوانی می دانند. 
                               

صلیب وارونه

این سمبل در میان جواهرات و آویز گردن خیلی استفاده می شود. خوانندگان شیطان پرستی از طرفداران پروپاقرص این علامت هستند.
 
                               

زودیاک
ستاره 12 پری که در مراسم قدردانی از خدای کذب یا همان خدای شیطان استفاده می شود. 

                          



https://jahannews.com/vdchvmnzz23nkwd.tft2.html
jahannews.com/vdchvmnzz23nkwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در مورد اشکال ارائه شده توضیحی تکمیلی ارائه می کنم ، ستاره پنج پر واژگون شبیه به نماد نظامی آمریکاست توسط سرهنگ ویلیام هوک یهودی بعنوان نماد ارتش آمریکا ارائه شد شکل سوم ستاره شش پر داود که تاریخ آن به زمان بعثت حضرت موسی علیه السلام بر می گردد که انگشتری از حضرت شعیب پیامبر هدیه گرفت که این نقش بر آن حک شده و درون آن اسماء الهی روی پوست آهوی نوشته شده جهت امان از بلا و غلبه بر سلاطین جور نقش آنخ یا همان حرف نون زبان عبری که زبان متداول یهودیان است در فرهنگ کهن یهود هر حرفی نماد چیزیست و حرف نون نماد کجی و لجاجت است و صلیب واژگون پدیده نوظهوری که با مد شدن موسیقی راک از سوی خوانندگان عمدتا همجنس باز ارائه شد و به سرعت میان طرفداران آنها جا باز کرد.
Luxembourg
از گجا میدونید همه اینارو؟
Iran, Islamic Republic of
شاید این علائم و نمادها اول بار که پدید اومدن برای این اهداف امروزی نبودن اما امروزه از اونها برای بیان انحرافات در قالب نماد استفاده میشه و جایز نیست ما اونارو به خودمون آویزون کنیم
مثلا ستاره داوود شاید به خودی خود مشکلی نداشته باشه اما آیا امروز نماد رذل ترین فرقه دنیا (صهیونیزم) نیست؟
یا بز که حیوانی پر فایده و شاید مقدس است اما به عنوان نماد شیطان شده است؟
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوب بود، در رابطه با این گونه موارد مطالب بيشتري ارائه دهيد و ضمنا در مورد صليب شكسته و ديگر نماد هاي موجود نيز مطالبي قرار دهيد
ضمن تشکر از مطلب مفیدتان پیشنهاد می کنم در مورد نمادهای فراماسونری (که شیطان پرستی زیر مجموعه آن می باشد) در معماری و ساختمان سازی نیز اطلاع رسانی کنید زیرا متأسفانه در کشور ما این نمادها در ساختمانها به وفور دیده می شود.
در ضمن مطالب بالا ناقص است و خوب بود به علامت X که در خودروها به عنوان بوگیر استفاده میشود نیز اشاره می شد. موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
خیلی ممنون از اطلاع رسانی به موقع جهان.
در مورد شیطان پرستی و فراماسونری اقای رایفی پور صحبت های مفصلی دارند که به همه توصیه می کنم تهیه کنن و گوش بدن. خیلی راحت تو اینترنت پیدا میشه!
من قبل از اینکه این سخنرانی ها رو گوش کنم نمیدونستم با بعضی از این نمادها چه توهینی به مقدسات ما میشه! یه بار گوش دادنش خالی از لطف نیست.
Iran, Islamic Republic of
خطر نفوذ فراماسونری را بايد جدي گرفت
Iran, Islamic Republic of
راستي از چشمهاي شيطاني كه در ايستگاه متروي وليعصر حجاري شده و تا الان فقط يكي از آنها را خارج كرده اند چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
ستاره شش پر ستاره ی مقدسی هست و نماد دین حضرت داوود هست و هرکدام از پر هاش معانی دارن که ضلع بالایی او به معنی خداست.
Iran, Islamic Republic of
ستاره شش پر نماد ستاره داوود نیست.اشتباه نکنید.این نماد یکی از نمادهای عرفان یهودی(کابالا)می باشد.
Romania
اون ستاره پنج پر هستش!
مهدی
Romania
این چیزایی که نوشتید، کاملاً معلومه کپی از جایی هست یا منبعش مستند های ایرانیه!...
Iran, Islamic Republic of
سلام . بزرگوار شما درست میفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
این اخریه رو میدونم نماد ماه تولد هست....!!
محمد پارسا امیری
Iran, Islamic Republic of
امر دیگه ای ندارید؟!