جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۱۷

جای خالی نعمت‌زاده روی جلد گل‌آقا

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 345305
صرفا جهت اطلاع این هفته با پخش حرف های جنجالی رضا عطاران شروع شد که گفته حاضر است شلوارش را دربیاورد تا مردم بخندند.
جای خالی نعمت‌زاده روی جلد گل‌آقا
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، بلافاصله فریادهای جمشید مشایخی هم جوابیه این هنرمند بود که صحبت های عطاران را زشت و بسیار بی ادبانه می خواند.

عصبانیت جمشید مشایخی از عطاران در صرفا جهت اطلاع به همین جا ختم نشد.نجف زاده بخشی از صدا و تصویر جمشید مشایخی در هزاردستان را پخش کرد که در آن رضا خوشنویس می گفت:چه کسی بزک کرده تو را به این هیات شنیع؟

گزارش آتش سوزی خیابان جمهوری که صرفا بالابر ، تشک و تا حدی هم ساختمون که تجاری شده بود رو مقصر دونسته بود،انتقاد صرفا جهت اطلاع رو به دنبال داشت.

نجف زاده گفت: حتما تشک و بالابر هم نقش داشتند اما همه ماجرا به اینجا ختم نمی شود و شما باید مدیریت های میدانی و...را هم بررسی می کردید.نه برای مچ گیری بلکه برای جلوگیری از تکرار حادثه تلخی که دو قربانی داشت.


صرفا جهت اطلاع این هفته به بهانه حرفهای وزیر صنعت یادی از مرحوم گل آقا کرد و گفت: جای گل آقا خالی؛ شما می شد همیشه روی جلد باشی، مخصوصا وقتی تهدید به افشاگری می کنید.

در ادامه در تصاویری مقایسه دو افتتاح جالب پخش شد.یکی با حضور باشکوه !هشت نفر قیچی بدست برای بریدن یک روبان که خدایی نکرده این مراسم روبان بریدن باشکوه برگزار نشه.

و اما دیگری هم دردسرهای افتتاح یک غسالخانه که هیچ کدام از مدعوین و مسوولین حاضر به افتتاحش نشدند.

مدال زرین گاف هفته رسید به دکتر زیباکلام که گفته اسرائیل ۱۹۴۸ را به رسمیت می شناسم چون سازمان ملل به رسمیت میشناسه .آخه دکترجان اونی که شما به رسمیت می شناسی رو بچه ده ساله هم می دونه ماجراش چیه و سازمان ملل رو کیا دارن می چرخونند، اونوقت شما به عنوان استاد علوم سیاسی این مملکت بدیهیات رو نمیدونی یا میدونی و به عللی نادیده میگیری؟

با این نگاه کاملا علمی فکر کنم تحریم های ایران رو هم به رسمیت بشناسی ولی الان روی تون نمیشه و گذاشتین برای زمانی که اوضاع برای زدن این حرفها مساعدتر بشه.

ماجرای چینی هایی که در پارس جنوبی کار می کنند و اینقدر یک نوع لاک پشت در حال انقراض ایرانی رو خوردند که نسلش رو به نابودی گذارده سوژه بعدی صرفنی ها بود.مدیرکل محیط زیست گفت با چینی ها صحبت کردیم که دیگر نخورند و تعهد هم داده اند!

نجف زاده تصاویری از خوردن لاک پشت توسط چینی ها نشان داد و گفت این همه غذا شما هم گیر دادی به این لاکی در حال انقراض ما ها!

معرفی مهربان ترین سارق سال هم آیتم دیگری در صرفا جهت اطلاع بود.مصاحبه با سارقی که می گفت بعد از اینکه مسافرهایش را تیغ می زده کمی به آنها پول می داده تا به خانه بروند.نجف زاده بخش هایی از برنامه شوخی کردم مهران مدیری را پخش کرد که مهران غفوریان در نقش یک متهم می گفت:شما ناموس به من بده عین دسته گل بهت بر می گردونم.

انتقاد های نجف زاده اما گریبان نیروی انتظامی رو هم گرفت.جایی که تصاویری نشان داد از معدوم کردن هزاران لیتر گازوییل قاچاق و پرسید مگه اینها مشروبات الکلیه که معدوم می کنید؟کلی هزینه شده تا شده گازوییل ها.بجای انتقال باید با این روش های بدوی معدوم کرد؟

نجف زاده اما به ماجرای جنجالی کلید عمو پورنگ هم پرداخت و گفت: نشان دادن یک کلید باعث شد پورنگ در مظان اتهام قرار بگیرد که می خواهد ضد دولت کار کند.صرفنی ها بخشی از آن برنامه را نشان دادند که روحانی حاضر در صحنه به پورنگ و بچه ها می گفت ائمه تاکید دارند دروغ کلید همه بدی هاست .

نجف زاده گفت: بعید می داند در یک برنامه کودک که مخاطبانش هم کودک هستند کسی قصد سیاسی کاری داشته باشد.بعدش هم شما یک عینک جدید بخرید، لطفا

اشاره به عدم حضور دویست و پنجاه خبرنگار خارجی ای که ارشادی ها اعلام کرده بودند روز بیست و دو بهمن قراره مراسم رو پوشش بدهند هم باعث شد مجری صرفا بگه از ۲۲ بهمن تا امروز داریم فکر می کنیم اون دويست و خرده ای خبرنگار که گفتن اومدن، اون روز کجا بودن؟

نکنه اونها رفته بودند به بهانه پوشش خبری بیست و دو بهمن جای دیگه ای و ساز دیگه ای زدن بعدا صداش در بیاد؟

پخش مستنداتی درباره دریافتی های بالای بیست میلیون برخی ها هم بخش پایانی صرفا جهت اطلاع کامران نجف زاده بود.خبرنگار واحد مرکزی خبر در پایان نامه سردار بی سر شهید ذبیح الله عالی را نشان داد که از کارگزینی خواسته بود دو هزار تومان از حقوقش کم کند که زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متنفر از لودگی
.... این مردک لوده بیاد و این کار را برای ملت .. ایران بکند. خواهشن این پیام را چاپ کنید
دانشجو
من از طنزهای آقای عطاران که در ایام رمضان پخش می شد به دلیل اینکه زندگی ساده و با صفای افراد فقیر جامعه را نمایش می داد لذت می بردم...
ولی از حرف ایشون بسیار ناراحت شدم و حیف است که به دنبال این لودگی ها برود ....
سرور
نظر شما محترم نیز خالی از لودگی نبود.چرا باید بی ادبی را با توهین جواب داد و چرا باید سایت وزین جهان این نظر را به نمایش بگذارد؟
یک حزب الههی از یاسوج- دوست آقای سروری و زاکانی
خدا خیر بدهد آقای حسنی (امام جمعه سابق ارومیه) را که گفت: خدایا به راستی های ما شعور و به چپی های ما دین عنایت فرما. عزیزان حزب الهی جهان نیوز و دیگر سایت ها، هر آدم بی شعوری هم می داند که در گزارش دیشب نجف زاده که کاری تاریخیو قابل ستایش بود. درخشان ترین قسمت نقد زیباکلام بود که به بهترین نحو ممکن صورت گرفته بود. آن موقع تیتر شما در مورد رضا عطاران و نعمت زاده است. با تمام شرمندگی باید بگویم. [...]
به شما هم ادب عنایت فرماید
پیراسته فر
میخواستم ازعطاران سؤال میکنم:تاحالابااین روش!چندنفرراتوانسته اند"بخندانند"؟
هنر اینه که آدم بدون این کارا مردمو بخندونه این که آدم بخواد با هنجارشکنی دیگران رو بخندونه که از هرکسی برمیاد و دیگه اسمش هنر نیست
Finland
زیاااااااااااااااااااااد
خداییش حرف بدی زد
عطاران
چقدر سنگین هست و بود حرکت عطاران در اهدای سیمرغش به رقیبش در فیلم عصبانی نیستم.
اولین بار در تاریخ اهدای جوایز دنیا برنده یک جایزه می گوید این جایزه مال رقیب من بود اما به او ندادند. و حالا شما چه هجمه ای به عطاران دارید اینها نشان از کار درست عطاران بود. و...
بله دیگه طبق نظر شما مشتی آشوبگر مزدور در فتنه 88 هم کارشان درست بوده !!!!
کافر همه را به کیش خود پندارد.......
یادتون رفته با "افتخاری" به خاطر یه صحبت در گوشب با احمدی نژاد چه کردید ؟
قزوینی
آقا رضا، خواهش میکنم بیا شهر ما مردم رو خوشحال کن. ما همه جوره پشتیبانت هستیم
.... شما هم کم از این حرف عطاران ندارید امان از این سیاست
5تا سرباز وطنو دزدیدند تیترت شده ...عطاران.؟ ....
.... نجف زاده میگه در نقش قدیسن بازی کردند و همه چیزو برعکس نشون میدند
عطاران ممنوع الکار شده؟