پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

در تیم ملی هم آقایان بانوان را تمرین می‌دهند

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 372909
مدیر تیم بانوان ملوان گفت: من مدیر تیم بانوان هستم نه سرمربی و در این مورد فدراسیون منعی ندارد.
به گزارش جهان، فریدون موقر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان و اینکه منع قانونی در این زمینه وجود دارد یا نه، گفت: فدراسیون برای آقایان کارت مربیگری در تیم‌های بانوان صادر نمی‌کند اما آقایان می‌توانند به عنوان مدیر و مشاور در کنار تیم بانوان فعالیت کنند. زیرا در مسابقات باید یک مرد کنار تیم باشد و نمی‌توان ۲۰ دختر را تنها به مسافرت‌های دور فرستاد ممکن است مشکلاتی در سفر برایشان پیش بیاید و باید یک مرد کنار تیم باشد.

وی ادامه داد: من هم مدیر تیم بانوان ملوان هستم و سایت ملوان به اشتباه نام من را سرمربی تیم بانوان درج کرده است. مشاور و همه کاره من در تیم بانوان مریم ایراندوست است. ضمن اینکه در بسیاری دیگر از تیم‌ها نیز آقایان تیم بانوان را تمرین می‌دهند. در تیم سیرجان و اصفهان هم مربی مرد در کنار تیم حضور دارد و در تیم ملی هم آقایان استخری و بشرزاد بانوان را تمرین می‌دهند.

مدیر تیم بانوان ملوان تصریح کرد: البته مدیران مرد تیم‌های بانوان در جریان مسابقات به داخل ورزشگاه نمی‌روند و حق ورود به رختکن تیم‌ها را هم ندارند من در مسافرت‌ها بیرون از ورزشگاه می‌نشینم. در شهر خودمان هم حق ورود به ورزشگاه را در جریان بازی بانوان ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فئتبال دوست
ای کاش کسی برای مصیبت های بانوان ورزشکار در زمینه عفت و حیا دل می سوزاند؟! چندی قبل هم گزارشی مبنی بر تمرین مختلط تیم های آقایان و بانوان تیم ملی کاراته منتشر شد که متاسفانه بی سر و صدا از کنارش عبور کردند! ببینید چقدر خوب! توجیه می کنند. واقعا به کجا داریم می رویم؟!