جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیات فروش اینترنتی کتب‌ پیش‌دانشگاهی

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 418601
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، جزییات ثبت‌نام الکترونیکی دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی برای دریافت کتاب‌های درسی را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین طلایی گفت: ثبت نام از دانش آموزان پیش دانشگاهی در سه مرحله انجام می شود به طوری که متقاضیان می توانند از اول تا سی و یکم تیر پس از آن که ثبت نام خود را در سامانه سناد انجام دادند، وارد پایگاه اینترنتی www.irtexbook.ir شده و با وارد کردن کد دانش آموزی، ثبت نام خود را به صورت دوره ای انجام دهند و با اتصال به کارت شتاب، هزینه ها را پرداخت کنند.
وی با بیان این که با دریافت کد رهگیری، زمان و مکان تحویل کتاب به دانش آموز اعلام می شود، افزود: دانش آموز می تواند در همان مدرسه ای که ثبت نام کرده ، کتاب های خود را نیز دریافت کند.

طلایی با اشاره به این که برای دانش آموزانی که در خرداد قبول نشده اند یا از ثبت نام جا مانده اند، سایت از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر بازگشایی می شود، عنوان کرد: مرحله سوم برای ثبت نام جاماندگان یا کسانی که می خواهند کتابی را به صورت تک جلدی تهیه کنند، در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد اواخر مهر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *