جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
واکنش ها به اظهارات معاون اول رئیس جمهور:

دولت دخالتی در انتخابات مجلس نداشته باشد

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 418205
حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دخالتی در انتخابات مجلس نداشته باشد .
به گزارش جهان، حسین نجابت در گفت و گو با افکار نیوز در خصوص اظهارات اسحاق جهانگیری در جمع اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران اظهار داشت: نمونه همین سخنان را نیز آقای روحانی در پیام نوروزی خود گفتند و اینکه دولت خط و خطوطی برای مجلس ترسیم می کند خلاف قانون است و من فکر نمی کنم دولت مجلسی همراه تر از این مجلسی که اکنون وجود دارد نمی تواندبه دست آورد زیرا این مجلس کارهای دولت را پیش برده است.

نجابت تصریح کرد: دولتی ها اگر مجلسی می خواهند که هیچ اختلافی با دولت نداشته باشد و حتی به همه وزرای معرفی شده اش رای دهد چنین مجلسی نبوده و نخواهد شکل گرفت.
این نماینده مجلس بیان داشت: مجلس اکنون با دولت خیلی هماهنگ است و بنابر این دولتی ها باید تبیین کنند که مجلس هماهنگ و مجلس همراه یعنی چه؟

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد فعالیت های انتخاباتی دولتی ها چیست گفت : دولت شائبه دخالت در مجلس نداشته باشد زیرا این موضوع خلاف قانون است. حضور دولت در انتخابات مجلس یک فاجعه است.

این در حالی است که جهانگیری روز گذشته در کاخ سعد آباد و در جمع اعضای حزب کارگزاران گفته بود " اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود."

همچنین گفته می شود ستادهای انتخاباتی دولت برای انتخابات مجلس بر عهده نو بخت می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
ستادهای انتخاباتی دولت یعنی بی قانونی، یعنی مجلس دولت ساخته ، یعنی مردم کشک ، یعنی دولت تمامیت خواه و انحصارطلب ، یعنی حاکمیت مادام العمر ، یعنی ای مردم بیچاره چه نشسته ای دولت دارد سرت کلاه می گذارد