پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیغام مهدوی کنی و هاشمی رفسنجانی به موسوی

يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 70650
با ارسال پيغام آيت الله مهدوي كني و آيت الله هاشمي رفسنجاني به مهندس مير حسين موسوي، وي براي گسترش پروژه اغتشاش، ناكام ماند.
خبرنگار ثانيه‏نيوز مطلع شد كه پيش از ششمین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان، مير حسين موسوي با ارسال نامه‏اي به آيت الله هاشمي رفسنجاني، با ادبياتي طلبكارانه، خواستار حضور در اجلاس شده بود كه رييس مجلس خبرگان در تماس با وي، وضعيت اين اجلاس را به شدت مخالف جريان حامي موسوي و اصلاحات ذكر مي‏كند و ابراز مي‏دارد كه اكثريت اعضاي خبرگان، مواضع وادعاهاي شما را بي پاسخ نمي‏گذارند در عين حال كه با حضورتان، وضعيت خود را بيشتر از اين تضعيف مي‏كنيد.

بر اساس اين گزارش، برخي اعضاي عالي رتبه كشور و ارشد خبرگان رهبري، از لحن طلبكارانه و پر ادعاي مهندس موسوي، مطلع شده و گلايه شديد خود را به آيت الله هاشمي رفسنجاني منتقل ساخته‏اند.

همچنين خبرنگار ثانيه‏نيوز گزارش داد كه مير حسين موسوي با اعزام واسطه‏اي براي آيت الله مهدوي كني، خواستار تغيير موضع دبير كل جامعه روحانيت و ملاقاتي با وي شده است. آيت الله مهدوي كني نيز در پاسخ، پايان دادن به اغتشاشات و پذيرش قانون را متذكر شده و تاكيد كرده است: آقاي موسوي بايد ابتدا تكليفش را با نظام وقانون مشخص كند كه اينها را قبول دارد يا نه؟

به نظر مي‏رسد اگر مهندس مير حسين موسوي، زماني قصد بازگشت به ميان مردم، راه امام(ره) و رهبري و قانون داشت بايستي در مرحله اول به دليل اين همه هزينه‏هاي سنگين از مردم عذرخواهي كند. هزینه‌های سنگین و آثار تخریبی اغتشاشات و اردوکشی‌های خیابانی پس از انتخابات و اعترافات دستگیر شدگان این حوادث، این انتظار عمومی را به وجود آورد که عوامل اصلی و آمران آشوب‌ها نیز دستگیر و به مجازات برسند. چرا که افراد دستگیر شده عموماً عوامل خیابانی و سازمان دهندگان و حداکثر نظریه‌پردازانی بودند که سازمان‌دهی و اجرای فتنه‌ای را بر عهده داشتند که فرماندهی و هدایت آن در حلقه‌های بالاتر صورت گرفته است بنابراین عدالت زمانی اجرا می‌شود که با مسببان اصلی فتنه نیز قاطعانه برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *