جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

ضیافت گرازهای صهیونی!

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 371775
سپر آهنی ارتش خون آشام تان مبارک تان! اصلاً تشریف ببرید آسمان فلسطین اشغالی را بتون آرمه مسلح کنید!
به گزارش جهان، داریوش سجادی در گوگل پلاس نوشت:
مئیر جاودان فر صهیونیست شناخته شده مقیم تل آویو در BBC فارسی با ابراز لحیه چندش آورش، عمق شناعت موجود در تفکرات نژادپرستانه صهیونیست ها را بتصویر کشید!
ایشان در مقام تقبیح دفاع مظلومانه رزمندگان فلسطینی در مقابل تهاجم گسترده گرازهای وحشی صهیون به غزه و توجیه سپر آهنی ارتش اسرائیل، با ذکر یک مثال ابراز لحیه فرمودند که:
«اگر شهروندانی به دلیل پوشیدن جلیقه ضد گلوله در مقابل تیراندازی یک مسلسل به دست مصون از خطر بمانند این چیزی از شناعت عمل آن تیرانداز نمی کاهد»!!!
یک نفر به این نابغه بفرمایند:
آقای آی کیو!
سپر آهنی ارتش خون آشام تان مبارک تان! اصلاً تشریف ببرید آسمان فلسطین اشغالی را بتون آرمه مسلح کنید!!! محل نزاع سامانه سپر آهنی ارتش کودک کش تان نیست.
حرف اصلی آن است که از جان زن و بچه مردم بی دفاع و غیر نظامی در غزه چه می خواهید!؟
وحوش نظامی تان چرا همه شجاعت نظامیگری شان را صرف کشتار و قتل عام زن و بچه بی دفاع در غزه می کنند.
چنانچه خیلی هم بابت موشک های حماس ناراحتید مطابق فرمایش منطقی جناب «واعظی نژاد» تشریف نحس و نجس و جنایتکار دولت خونریز و نژاد پرست تان را مطابق خواست افکار بین الملل به پشت مرزهای قبل از ژوئن 67 بازگردانید و سرزمین های اشغالی را به صاحبانش واگذار کنید!
ظاهراً صهیونیست ها اصرار دارند تا اثبات کنند خباثت فاقد مرز است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *