جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۱

ملک سلمان: جلوی ایران بایستید!

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 421175
پادشاه عربستان سعودی در نشست رهبران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از همتایان عرب خود خواست تا در برابر ایران بایستند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، «ملک سلمان» در این نشست که در آن «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه، نیز حضور داشت، از رهبران کشورهای عربی خواست تا در برابر ایران قیام کنند.

پادشاه عربستان در ادامه گفت: نیاز داریم تا با تهدید خارجی که قصد توسعه کنترل خود بر منطقه و تحمیل کردن هژمونی خود را دارد، ثبات منطقه را به خطر می اندازد و موجب درگیری های فرقه ای می شود مقابله کنیم.

فرانسوا اولاند نیز که کشورش در طول سالیان اخیر سهم بسزایی در روشن ماندن آتش جنگ در خاورمیانه داشته نیز با اعلام حمایت فرانسه از کشورهای عربی و مواضع آنها، بر تعهد پاریس در حمایت از اعراب خلیج فارس تاکید کرد.

پادشاه عربستان در حالی ایران را متهم به بی ثبات کردن خاورمیانه می کند که سیاست های غلط ریاض در سال های اخیر موجب بروز و تشدید بحران در سوریه و عراق شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كارشناس
يكي به اين تازه رسيده سعودي حالي كنه كه فقط و فقط يك گردان بسيجي طومار ظلم سعودي را مي تواند در هم بپيچد پس خيلي حرف مفت نزن كه كار دست خودت و همپالگي هايت مي دهي .......
ایرانی
United States
اینها کی هستند که بخوان برابر ایران بایستند اینها . .. .
Netherlands
باز برید پژو رنو ... بخرید
شاید عزت ایرانی بودن و افتخار مسلمان بودن را از کف داده ایم
داش حسین
مرگ بر ال سعود انگلیسی
محسن قمی
چرا متوجه نیستید
ایشون به علت آلزایمر فکر میکنند الان سال 1302 هست و باید جلوی ایران ایستاد.
البته از متفقین هم میترسه بیچاره
United States
غلط کرده مرتیکه .....
چه پرو شديد ملخ خورها؟؟؟!!
جلیل باقرزاده اصلانی
این هم عوض عذر خواهی مقامات آل سقوط وهابی از دولت وملت ایران به خاطر تجاوز به نوجوانان زایر ایرانی!!! تعجب بارتر اینکه مقامات حج ایران فقط دنبال افزایش سهمیه نفرات اعزامی به عربستان و کاسبی خودشان هستند . و وزارت خارجه نیز با برادران وهابی خود در حال تنش زدایی است و آقای روحانی هم هر روز گزارشات تهدیدات علیه منافع جمهوری اسلامی را دریافت میکنند و میگویند هیچ کدام تهدید نیست .
بنابراین ای مردم ایران آسوده بخوابید که همه جا آرام است ...
ثبات منطقه رو تو اون پسر تازه به قدرت رسیده ات با حمله به یمن بهم زدید خدا لعنتتون کنه ان شاالله
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
منشاء فساد و ايجاد فرقه هاي ضاله وهابي ها هستند و آتش فتنه را در كشور هاي افغانستانو عراق و سوريه شعله ور كردند و ثروت مسلمانان را عليه مسلمان مصرف كردند و تازه ايران را متعم به ايجاد در گيري هاي فرقه ايي مي كنند مثل اربابان غربي اش كه خودشان به اعتراف خودشان بزرگترين ناقضان حقوق بشر در جهان هستند آنگاه ديگر كشور ها را به رعايت حقوق بشر توصيه مي كنند و حتي تحريم مي كنند .
عجب پر روهايي هستند اين خبيث ها !!!!
کیوان
Iran, Islamic Republic of
اون وقت وزیر امور خارجه ما برای اون مردک پیام تبریک می فرسته جان من خنده دار نیست؟