سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

روزبهانی: قزاق را ببرم قول طلا می‌دهم

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 383079
نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران پس از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی اینچئون گفت: اگر موفق شوم بوکسور قزاق را در دیدار نیمه نهایی شکست دهم می توانم قول کسب طلای بازی های اینچئون را بدهم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس پس از برد مقابل بوکسور هندی در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: در دیدار بعدی ام باید به مصاف نماینده قزاقستان بروم. می خواهم انتقام شکست المپیک را از بوکسور قزاق بگیرم.اگر حربف قزاق را ببرم قول طلا می دهم.

وی افزود: توانم را برای دیدار با حریف قزاق گذاشتم و در مسابقه امروز کارهایی که باید در آن بازی انجام دهم را مرور کردم.مشکلات داوری در این مسابقات وجود دارد اما به نظرم باید به گونه ای مبارزه کنیم که مشکلات داوری مانع ما نشود.درهیچ مسابقه ای کم نگذاشته ام و همیشه با انگیزه هستم. بعد از المپیک هم اعتمادبنفسم بیشتر شده است و امیدوارم در مسابقه بعدی موفق شوم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *