پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۱۱
انقلاب مظلوم/ ۲

عکس / شیرخواره مسموم

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 343677
بهمن ماه ۱۳۸۹، مصادف است با سالگرد آغاز انقلاب مرذم بحرین، علیه رژیم دست نشانده آل خلیفه و مزدوران آل سعود.
به گزارش جهان نيوز، عکس دردناکی که می بینید، متعلق است به "ساجده فیصل جواد" دخترِ پنج روزه بحرینی. نوزادی که قبل از صدور گواهی تولدش، به دست جلادانِ "آلِ خلیفه" به شهادت رسید. نکته مهم این جا است که "ساجده" در جریان تظاهرات مردمی و در آغوش مادرش به شهادت نرسید، بلکه وی در خانه خود، آرام خوابیده بود که مزدورانِ "آل خلیفه" به محله ای که خانواده "جواد" در آن زندگی می کردند حمله بردند و یک کپسول گاز سمی به درون خانه "فیصل جواد" شلیک کردند که منجر به شهادت "ساجده"شد. جالب آن که "فیصل" پدرِ این نوزاد، در زمان حمله مزبور، در زندانِ "آل خلیفه" محبوس بود و پس از آزادی از شهادت دخترش مطلع شد.

این کودک شیرخواره، پنجاه و چهارمین شهید در جریان انقلاب مردم بحرین علیه رژیم سعودی-صهیونیستی "آل خلیفه" است. در طول سه سال گذشته، بیش از ۱۲۰ نفر در این انقلاب مردمی به شهادت رسیده اند.
۲۴ بهمن ماه ۱۳۸۹، مصادف است با سالگرد آغاز انقلاب مرذم بحرین، علیه رژیم دست نشانده آل خلیفه و مزدوران آل سعود. انقلابی که با همدستی امپراطوری رسانه ای غرب و متحدان منطقه ای آن، در بایکوت جنایت بار خبری قرار گرفته و به همین دلیل، دست قصابان وهابی برای کشتار و شکنجه شیعیان این جزیره را، کاملا باز گذاشته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا عذابشان را ميلياردها برابر فرمايد
خدا لعنت کند آل سعود خبیث و آل خلیفه ...خون این مظلومین پایمال نمیشود
خدایا کی میشه شیعه از مظلومیت در بیاد؟
امید
جگر آدم آتش می گیرد
لعنت بی پایان خدا بر آل خلیفه ی ظالم و آل سعود جنایتکار
علی
لعنت الله علی قوم الظالمین...
الهم العن جبت والطاغوت .
مرگ بر عربهای سعودی نجس وحیوان
ali
مثل فرشته ها زیباست / خدا به پدر و مادرش صبر بده
ميثم
بخدا حاضريم خون خود را در راه شيعه بدهيم
Iran, Islamic Republic of
دلم گرفت!
Iran, Islamic Republic of
خاندان منحوس پهلوي با حمايت استعمارپير(انگليس) بحرين را ازايران جداكردندوبخشيدند تا خون طفلان معصوم شيعه با دست آل خليفه وآل سعود بريزد.حالا هم دم از سلطنت خواهي و... ميزنند . ننگ ونفرت برمدعيان دروغين حقوق بشركه جنايات آل سعود درسوريه وعراق وبحرين ولبنان و... رانمي بينند.