جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
دبکا مدعی شد:

انفجار سفارت ایران در دمشق

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 423777
پایگاه خبری صهیونیستی دبکا مدعی است که ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط گروه تروریستی «جبهه‌النصره» منهدم شده است.
به گزارش جهان از فارس، پایگاه خبری صهیونیستی دبکا در خبری اختصاصی مدعی شده که ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پایتخت سوریه، هدف حمله تروریستی اعضای «جبهه‌النصره» قرار گرفته و خسارات عمده‌ای به آن وارد شده است.

بر اساس گزاش این پایگاه، منابع اطلاعاتی و ضدتروریسم وابسته به صهیونیست‌ها گفته‌اند که این انفجار، شامگاه دیروز چهارشنبه واقع شده و «خسارات سنگینی» به ساختمان سفارت وارد آمده است.

در این خبر به صدمات جانی احتمالی حاصل از این انفجار اشاره‌ای نشده است. سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی و مسئولان مربوطه در این وزارتخانه تاکنون موضعی در خصوص این خبر نگرفته‌اند.

خبرگزاری فارس نمی‌تواند مستقلاً صحت این خبر را تأیید کند ولی به محض اطلاع از موضع رسمی دولت در خصوص این خبر، آن را به نظر مخاطبان خود خواهد رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *