سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

ربودن تاج پادشاهی توکیوتوسط یک ایرانی

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 129170
منابع پلیس اعلام کردند گفته می شود پس از ربوده شدن تاج پادشاهی در ژوئن سال دو هزار و هفت که با هدف جداکردن تنها الماس های تاج صورت گرفت ، این دو نفر قطعات آن را در خانه این زن در توکیو از یکدیگر جدا کردند.
واحد مرکزی خبر نوشت:

به گزارش خبرگزاری کیودو از توکیو ، پلیس ژاپن امروز پنجشنبه از بازداشت یک ایرانی به سبب دست داشتن در سرقت تاج پادشاهی به ارزش دویست میلیون ین از جواهرفروشی در منطقه گینزای توکیو خبر داد. پلیس ژاپن گفت این سرقت سال دو هزار و هفت صورت گرفته است و حمید رضا صلحی ، چهل و یک ساله ساکن توکیو ، به دریافت رایگان قطعات فلزی این تاج پادشاهی از یک زن تبعه آمریکای لاتین مظنون است.

بنا بر اعلام پلیس ، ماموران تحقیق معتقدند صلحی این زن را به دو تن از اعضای یک شبکه سارقان معرفی کرده است که به ربودن تاج پادشاهی از جواهرفروشی توکیو مظنون هستند و هم اکنون در فهرست بین المللی افراد تحت تعقیب قرار دارند.

منابع پلیس اعلام کردند گفته می شود پس از ربوده شدن تاج پادشاهی در ژوئن سال دو هزار و هفت که با هدف جداکردن تنها الماس های تاج صورت گرفت ، این دو نفر قطعات آن را در خانه این زن در توکیو از یکدیگر جدا کردند. صلحی که احتمال می رود قطعات فلزی باقیمانده این تاج را بعدها از این زن دریافت کرده باشد به ماموران تحقیق گفته که آنها را رها کرده است. یکی از دو فردی که صلحی این زن را به آنها معرفی کرده بود در اسپانیا بازداشت شده است و دولت اسپانیا روز شنبه با استرداد وی به ژاپن موافقت کرد.

همدست این فرد نیز ماه مه ، ازدیبهشت ماه ، در ایتالیا بازداشت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *