جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

توصیفات خواندنی سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از داعش

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 369679
معتمدان، ریش‌سفیدان و سران طوایف و قبایل شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای اعضای داعش را خوارج قرن و ابزار دست سرویس‌های جاسوسی استکبار برای مخدوش کردن چهره اسلام اعلام کردند
توصیفات خواندنی سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از داعش
به گزارش جهان نيوز، متن این بیانیه و طومار که به امضای ده‌ها نفر از سران و بزرگان قبایل در گردهمایی سالانه سران طوایف و قبایل سیستان و بلوچستان که عصر چهارشنبه برگزار شد، رسید، بدین شرح است:

بسمه تعالی

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که به بهانه مبارزه با تروریسم به منطقه لشکرکشی کرده است در سیاست یک بام و دو هوای خود با پشتیبانی و ترانزیت گروه‌های نکفیری، وحدت امت رسول‌الله (ص) را نشانه رفته است.

به دنبال شکست‌های پی در پی و میدانی تروریست‌ها در سوریه و احتمال ایجاد موج بازگشت تروریست‌ها به اروپا و غرب این بار سناریوی جدیدی از سرویس‌های امنیتی غرب رقم خورد و آن هدایت این تروریست‌های نادان به سمت مردم مظلوم عراق با همکاری بعثی‌های جنایتکار بجا مانده از دوران صدام ملعون است.

استکبار جهانی در برنامه‌ای حساب شده پروژه اسلام‌هراسی را در جهان مطرح کرد و با تحریک افراطیون، گروه‌های تروریستی را ایجاد کرده که به نام اسلام دست به جنایاتی در کشورهای اسلامی می‌زنند که نه تنها با آموزه‌های دین مبین اسلام سنخیت نداشته بلکه در تضاد کامل با تعالیم پیامبر مهربانی و رحمت و قرآن کریم بوده است چنانکه فریاد آزادی‌خواهان بی‌دین هم بلند شده است.

ما سران، معتمدان و ریش‌سفیدان قبائل و طوایف سیستان و بلوچستان همانند طوایف و عشایر مسلمان و غیور عراق و سوریه ضمن محکومیت جنایت‌های این گروهک متحجر اعلام می‌داریم هر گونه تفکر و اقدام تکفیری که منجر به تخریب چهره اسلام عزیز و هتک حرمت مسلمانان اعم از شیعه و سنی در هر کجای دنیا شود را به شدت محکوم کرده و با وحدت اسلامی و همزیستی مسالمت‌آمیز در سایه احکام نورانی اسلام بر بندهای ذیل تاکید می‌کنیم.

عناصر گروهک فریب خورده و تروریستی داعش را به عنوان خوارج قرن و ابزار دست سرویس‌های جاسوسی استکبار برای مخدوش کردن چهره اسلام عزیز دانسته، ترور تعداد زیادی از برادران و خواهران مسلمان در عراق و سوریه توسط آنها را محکوم کرده و از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم همه تلاش خود را برای مبارزه با این‌گونه گروهک‌ها بکار گیرند.

گروه‌های تروریستی و تکفیری بعثی هیچ ارتباطی با فقه، اعتقادات و باورهای اهل سنت ندارند لذا با صدای بلند و رسا تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل سنت را به تقویت مبانی وحدت و یکپارچگی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار فرا می‌خوانیم.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن اصلی ما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است لذا پیروی از منویات آن رهبر فرزانه در مبارزه با استکبار و ایادی آن در منطقه را بر خود فرض می‌دانیم.

در پایان ما شرکت کنندگان در این گردهمایی ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های نماینده محترم مقام معظم رهبری و همه دستگاه‌های مسئول در ایجاد روحیه وحدت و همدلی و بصیرت‌افزایی در جامعه، بار دیگر میثاق خویش را با آرمان‌های گران‌سنگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به ویژه اصل ارزشمند وحدت کلمه اعلام داشته و بیعت مجدد خویش را با مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مولوی عبدالحمید چرا نبود ؟؟؟؟؟؟؟
سعید
اگر پستهای قبلی را خونده باشید، ایشون ضمن انتقاد از نخست وزیر عراق، از داعش حمایت کرده بود...!!!
کی با اون کار داره!!!!
نارویی
Iran, Islamic Republic of
غیور مردان بلوچ بصیرت ودرک عمیقی نسبت به دشمن شناسی،ورصدتوطئه های دشمنان اسلام وانقلاب دارندودر تاریخ این مرز وبوم در صف مقدم نبرد حضور داشته اند .الحمدلله امروز دست عوامل خود فروخته ومخلان وحدت واتحاد مسلمین در ان خطه روشده است.
علی اصغر
نارویی جان شیری برادر بنازم به غیرت شیرمردان بلوچ
زمانی که ریگی دست به شرارت میزد،اقوام خودش اوراترد کرده بودندومیگفتند کشتن چندادم بی گناه درجاده ها،باعث شده تاما از خانواده های شهدا خجالت بکشیم!بطورکلی،اقوام بلوچ هرگز تن به رفتاری که قبح اجتماعی ودینی داشته باشد،نمی دهند.انها هرگز با دشمنانشان از پشت روبرونمیشوندومردانه ورودررو اعلام جنگ میدهند.درطول تاریخ سابقه ندارد قوم بلوچ وطن فروشی وبیگانه پرستی کند!!!اولین منطقه ای که وهابیت برای نفوذبین اقوام وقبایل سنی واردشد،بلوچستان بود.اما باگذشت بیش از بیست سال هیچ توفیقی در بین قوم بلوچ بدست نیاورده است!جالب است بدانیداگر فرزندنوجوان کسی گول بخوردوبه سمت دشمنان دین برود،اولین کسی که به مامورین اطلاع میدهندپدرومادر ان فرداست!