شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۳
۳۷
دستور کار جدید جلسات زنانه ضدانقلاب؛

مرده‌ی "فرقدانی" بیشتر به درد ما می‌خورد!/ "ندا" سازی از"آتنا"

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 410177
آتنا فرقدانی که از وی به عنوان تنها یک "هنرمند" در رسانه‌های ضد انقلاب نام برده می‌شود در جریان فتنه ۸۸ به صورت آشکارا به اراذل و اوباشی پیوست که تعداد زیادی از هم‌وطنان را کشته و به اموال عمومی آسیب وارد کردند.
مرده‌ی "فرقدانی" بیشتر به درد ما می‌خورد!/ "ندا" سازی از"آتنا"
گروه سیاست جهان نيوز: دستور کار جدید جلسات دورهمی زنانه جریان ضد انقلاب که با محوریت محمد نوری‌زاد برگزار می‌شود به آتنا فرقدانی اختصاص پیدا کرده است. در این جلسات که پیش از این برای برگزاری مراسمات ختم و چگونگی بهره برداری از کشته‌سازی‌ها برنامه‌ریزی شده است، آتنا فرقدانی به عنوان جدیدترین سوژه مورد بررسی قرار گرفته است.

آتنا فرقدانی طبق دستورالعمل این جلسه جدیدترین قربانی ضد انقلاب است. در همین جلسه است که عنوان می‌شود مرده‌ی فرقدانی بیشتر از زنده‌ی آن به درد ما می‌خورد.

وی که پس از فتنه ۸۸ در دام فرقه بهائیت افتاد اکنون در دامی جدید گرفتار شده و قرار است همان پازلی را پر کند که پیش از آن امثال ندا آقاسلطان پر کردند. گر چه اکنون رسانه‌های ضد انقلاب از اعتصاب غذای فرقدانی سخن گفته و به صورت آنلاین احوالات وی را از درون زندان! گزارش می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد که نگرانی جدی از آن‌چه اعتصاب می‌نامند وجود داشته باشد چرا که ضد انقلاب نشان داده فدا کردن نیروهایش را بر اغراض سیاسی خود ارجح می‌داند.

آتنا فرقدانی که از وی به عنوان تنها یک "هنرمند" در رسانه‌های ضد انقلاب نام برده می‌شود در جریان فتنه ۸۸ به صورت آشکارا به اراذل و اوباشی پیوست که تعداد زیادی از هم‌وطنان را کشته و به اموال عمومی آسیب وارد کردند. این افراد البته پا را فراتر گذاشته و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان دست به هتک حرمت خاندان پیامبر گرامی اسلام(ص) زدند.

اکنون که رسانه‌های ضد انقلاب پله‌ی جدیدی به نام فرقدانی برای خود ساخته‌ و قبر وی را نیز آماده فیلم و عکس خود کرده‌اند. محمد نوری زاده اعلام کرده که فرقدانی سخنان وی را می‌پذیرد بنابراین حاضر است با او حرف بزند!

گرچه فرقدانی در دامی افتاده که جریان ضد انقلاب برایش ساخته بودند اما به نظر نمی‌رسد خانواده‌اش اجازه دهند وی قربانی سیاست‌های غیرانسانی و استفاده ابزاری فتنه از دختران جوانی شود که سودش تنها فیلم و عکس‌هایی برای رسانه‌های معاند می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بر دشمنان ایران ارزوی هدایت کنیم
و اگر قابل هدایت نیستند هلاکت!
امید
United States
خیلی بدبختید که از یک دختر میترسین بعد اینهمه ادعا دارین.
آخه جلبک هم مگه ترس داره ؟!
اصلا شما ها برای چی انقدر خودتون رو جدی گرفتید ؟ 8 ماه دادار دودور کردید که آی اگر اون یارو دستگیر بشه ایران قیامت میشه الان ما 5 ساله منتظریم ایران قیامت بشه ولی شما هم مثل رهبر و مولاتون عمو سام هیچ غلطی نکردید واقعا تا کی میخواهید خودتون رو مضحکه مردم بکنید ؟
....به طبقه دوم و در آینده ای نه چندان دور به زیرزمین
United States
نگفتید چرا از یک دختر اینقدر می ترسید؟
علی
رصد کردن توطئه دشمن و اعلام اینکه یکی دیگر مثل ندا آقا سلطان وسیله و ابزار دشمن قرار گرفته، ترسیدن از یک دختر است!!؟
آدم خیلی نترس و شجاع ما از ارباب شما آمریکا هم ترسی نداریم و الآن 36 سال است که رودر رو با او می جنگیم و به لطف خدا در همه عرصه ها برا یان ارباب شما پیروز شده ایم و پوزه اش را به خاک مالیدیم حالا فکر می کنی از یک دختر گول خورده بهایی می ترسیم!!! ذهی خیال باطل
تو هم مثل ارابابنت در توهم هستی
بیچاره آمریکا با اون همه هان و پورتش تو این 36 سال هیچ غلطی نتونسته بکنه؛ حالا تو و امثال تو و این دختر می خواهید چه غلطی بکنید
Kazem
شما سبزها کلا ترسناک هستید.
چون آمریکا و صهیونیستها پشتتون هستند و برای رسیدن به اهدافشون، شما رو سر میخ می کنند و از شما سوءاستفاده می کنند.

بترس از کسی که نمی ترسد از خدا.
Iran, Islamic Republic of
بترس از کسی که نمیترسد مگر از خدا این درسته و الا آمریکای خدا نشناس از حماس و حزب الله لبنان هم میترسه
علی
داداش با اینکه امریکاییها خیلی مکارند و ظاهرا تو هم امریکایی هستی ( اینو گفتم حالشو ببری )اما بدون تکرار اراجیف به اون اعتبار نمیده . برگرد جواب قبلی و که خیلی دندون شکن بود و دوباره بخون
راستی حال دندونت چطوره
Romania
بابا شجاع
ما یا شما ؟
نخیر جونم ما بدبخت نیستیم .امثال شما بدبختید که از یه دختر برای رسیدن به اهداف پلیدتون استفاده ابزاری میکنید
مهندس چیز
United Kingdom
از هر چیز، چیزی- آدم چیز داره دیگه
آدم باید از ... هار...بترسه ،دیگه.
پس معلوم شدکه از نظر تو"دختر" خیلی حقیر است !؟
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
این خانم و امثال ایشون که عروسک و بازیچه خیمه شب بازی همونایی هستند که زیر پرچمشون این کامنتها رو میزارید و اصلاً مال این حرفها نیستند چه برسه که ترسناک هم باشند!.
تر س از جهل و حماقت جماعتی است که بعد از سقط شدن خر دجال، دور نعلش طواف و خاک نعلشو به چشماشون سرمه می‌کنند.
‌افتــــــــــاد؟؟؟
Norway
جان !!!!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چکار کنیم بگذاریم ازش سواستفاده کنند ؟ حقه "از دوطرف بکش و کشور رابه اشوب بکش" همیشه موثر بوده بشرطی که مسئولین ذیربط را خواب گرفته باشد و یا عده ای بخواهند ادای روشنفکرهای پای منقل را در بیاورند . بابا شوخی نداره ضد انقلاب ، می کشه و بعد میگه نظام کشت . امثال تو... هم راه می افتی ای کشتن ای کشتن را سر می دی .
ایرانی
آقا یا خانوم خوشبخت ترسو بودن این ملت در 8 سال جنگ تحمیلی امتحان شده !!!!! یقینن هنوز ...پاک نشده به مامی و بابی بگو تارخ 34 سال ایستادگی ،مقاومت و.... این ملت رادر برابر جهانخواران برات تعریف کنن آره عمو !!!!!!
اینارو بی خود بزرگشون می کنید یکمی جهان سیاست داشته باش عقل رسانه ای هم خوب چیزیه والا
دختر ساده ی بلندپرواز
رضا
دوست خوب و بزرگ فائزه هاشمی است تو پرونده اش هم هیچی نیست فقط فکر کنم یه خورده مرتده نمی دونه تو اون دنیا هم چه خبره میخواد برای یه اشغال (نوری زاده )بمیره
...شرم کنید .مردم می گویند شماها به قیامت و اجرای عدل الهی اصلا اعتقاد ندارید آیا تصدیق می فرمایید؟
مهندس چیز
United Kingdom
از من بیچاره چیز سازی نکنند
کهروفی
United Kingdom
.... این......... که بدرد مرده سازی میخوره
حسين
Iran, Islamic Republic of
اين كيست؟
بحث این خانم بود...
حیا کن جهان. از خدا بترس دکتر
مهندس چیز
United Kingdom
بابا من چیزم نه دکتر. جیگر میگفت من دکترم که ممنوع الچیز شد
مجیداعتمادی
لیبرال دمکراسی برای آبروی ازدست رفته خود به شدت نگران است وسعی وتلاش دارد افراد نا آگاه را در کشورهای انقلابی پرورش بدهد واز آنان سوءاستفاده نماید
شروند
United States
سلام
در این که این افراد قربانی ضدانقلاب هستند که حرفی نیست ولی یک فرصت دفاعی هم داده بشه به این افراد بد نیست و این دفاعیات هم پخش بشه هم بد نیست
علی
Norway
اینها مریض هستند وباید تحت نظر دکتر روانپزشک باشند معمولا این افراد خود کمبین هستند و میخواهند بنوعی مطرح شوند و بعضی از این حرفه ایها از ضعف و مریضی اینان سوئ استفاده میکنند
سیستانی
کسانی رامیشناسم که حتی برای یک لحظه هم حاضربه شنیدن ویادیدن اخبارمملکت خودشان نیستندوکلایک بعدی وازطریق شبکه های خارج ازکشورتغذیه میشوند!!وقتی باانهاواردبحث میشوید،دردنیایی دیگرسیرمیکنندوحاضربه پذیرش واقعیات نیستندوهمه چیزرافقط ازدریچه شبکه های خارج نشین محک میزنند!چنین افرادی هرگز ازادنیستندچراکه ذهن وروح انهاتوسط دیگران مسخ شده است!داستان کسی که دربازاردباغان کارمیکردوازبوی عطربی هوش شدراهمه شنیده اند!ازنظرعده ای،بوی چندش اوربازاردباغان جالب است چراکه خودشان نخواسته اندبوهای معطروروح انگیز طبیعت رادرک وتجربه کنند!هم اکنون بازارتبلیغات اروپاوامریکاراکسانی دردست دارندکه داعش رانماینده مسلمین معرفی میکنند!اماواقعیت رافقط مسلمانان خوب درک میکنندچراکه میدانندهمه انچه راکه داعش به اسم مسلمانان معرفی میکند،هرگزدرقانون اسلام نیامده است!شماهم اگرمیخواهیدازواقعیت سردربیاورید،یک بعدی تحقیق وتجربه نکنید!حرفهای داخل وخارج رابشنویدوانگاه خودتان تدبیروتعمق کنید!!جواب فدوی رابدهیدکه به چه دلیل خارجی هاعاشق چشم وابروی ایرانیان شده اندوصدهاشبکه مجانی برای انهاتدارک دیده اند؟فکرنمیکنیددرپس این هدایای مجانی رمزورازی نهفته باشد؟حی
در راستای تساوی حقوق زنو مرد ....
Iran, Islamic Republic of
فتنه گرا ن ترسناکترین انسانهای هستی
رضا
چرا همديگر رو صف بندي مي كنيم؟ همه اون هموطني كه با اين متن مخالف بود قطعا به فكر منافع كشورش است و خودفروخته آمريكا نيست و هم اين هموطني كه با گزارش موافق است ولي نمي دانم چرا براي نفي نكته نظرات هم سريعا صف بندي خودي-غيرخودي تعريف مي كنيم و موافق را مومن و مخالف را خودفروخته و حتي كافر و مستحق مجازات اعلام مي كنيم؟ چرا؟
كمي با هم مهربانتر باشيم،
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت
آري، به اتفاق! جهان مي توان گرفت
احمد
دلم به حالتون میسوزه که ازعکس هم میترسیدکه چاپ کنن خیلی ضعیف هستیدومطمئن باشیدهمیشه دنیا به کام شماهانیست
علی محمد نصیری بخش معمولان لرستان
الحمدلله که مهاندین ودشمنان ما فاقد پایگاه اجتماعی،وازافرادی بادز و آیکیوی پایین وحماقت بالا تشکیل شده است