شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
به بهانه دیدار برگشت استقلال و الهلال در لیگ قهرمانان

فیلم خراب کردن پنالتی توسط غلامپور

دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 280271
تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در سال 7-1996 به مصاف هم رفتند که نماینده عربستان در ضربات پنالتی پیروز شد.
فیلم خراب کردن پنالتی توسط غلامپور
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا شب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

دیدار رفت در عربستان با پیروزی دلچسب و ارزشمند 2 بر یک نماینده کشورمان به پایان رسید.

یکی از رویارویی دو تیم در سال 7-1996 بود که آبی‌پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا پس از تساوی در وقت‌های قانونی، کارشان به ضربات پنالتی کشیده شد و درنهایت عرب‌ها با نتیجه 5 بر 4 پیروز شدند.

در آن دیدار هدایت استقلالی‌ها برعهده مرحوم ناصر حجازی بود و در یکی از ضربه‌های پنالتی بهزاد غلامپور دروازه‌بان استقلال پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش توسط دروازه‌بان الهلال مهار شد. در ادامه غلامپور با گرفتن پنالتی الهلال جبران کرد؛ اما ضربه استقلالی‌ها از دست رفت تا در نهایت عرب‌ها با به ثمر رساندن آخرین پنالتی خود به فینال صعود کنند.
 
*این فیلم را ببینید.

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *