سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
در دانشگاه تهران صورت گرفت؛

تخريب نمايشگاه عكس توسط حاميان موسوي

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 79787
حاميان ميرحسين موسوي پيش از ظهر امروز به نمايشگاه عكس و كاريكاتوري كه در دانشكده حقوق و علوم‌سياسي دانشگاه تهران برپا بود خساراتي وارد كردند.
فارس: حيد اشتري مسئول بسيج دانشجويي دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران با اعلام اين خبر گفت: نمايشگاه عكس و كاريكاتوري در 4 موضوع به همت بسيج دانشجويي دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران در صحن اصلي اين دانشكده در حال برگزاري بود كه لحظاتي پيش (م.ه) از اعضاي شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشكده حقوق وعلوم سياسي دانشگاه تهران و جمعي ديگر از حاميان موسوي اين نمايشگاه عكس و كاريكاتور را مورد حمله قرار دادند.
وي افزود: اين عده از دانشجويان انجمن اسلامي، بردهاي نمايشگاه را از بالا به پايين كشيده و تمامي عكس‌ها و كاريكاتورها را پاره كردند.
اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: پس از اين اقدام، حاميان موسوي قصد داشتند با ساير دانشجويان كه نسبت به اقدام اين عده اعتراض كرده بودند و نيز برگزار كنندگان اين نمايشگاه به درگيري فيزيكي بپردازند و از اين طريق فضاي دانشكده حقوق و علوم سياسي تهران را ملتهب كنند كه اعضاي بسيج دانشجويي با هوشياري مانع اين اقدام شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *