پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

استقلالی‌ها از پرسپولیس می‌ترسند!

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 267375
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایطی که همه می‌گویند استقلال وضعیتش از ما بهتر است اما من می‌گویم آنها از قرمزپوشان می‌ترسند.
به گزارش جهان، عادل کلاه‌کج در گفت‌وگو با فارس پس از ازدست دادن دربی 76 اظهار داشت: می‌توانید از امروز اسم من را عادل بدشانس بگذارید، با انگیزه بسیار بالا برای دربی لحظه‌شماری می‌کردم اما وقتی که خبر غیبتم در این بازی را شنیدم واقعاً ناراحت شدم.
 
وی افزود: فکر نمی‌کردم این‌قدر بدشانس باشم، کم کم درحال رسیدن به شرایط آرمانی بودم و حتی در زمانی که در بازی با داماش دستم اینطور شد می‌خواستم کار را ادامه بدهم اما درد امانم را بریده بود و جلوی کارم را گرفت.
 
کلاه کج ادامه داد: اشکالی ندارد ما صددرصد می‌توانیم استقلال را شکست دهیم، همه تیم‌ها از ما می‌ترسند و در شرایطی که خیلی ها می‌گویند استقلال از ما برتر است اما من می‌گویم استقلالی‌ها نیز از ما می‌ترسند چون از دقیقه 1 تا دقیقه 90 بوی گل می‌دهیم و این برای حریفان در نیم فصل دوم دردسرساز شده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در این دربی بودم و شاید گل می‌زدم اما نشد، ولی دلم قرص است که پرسپولیس موفق این دیدار است، فقط امیدوارم که بچه‌ها با تمام قوا و روحیه‌ای که در حال حاضر دارند حریف را طوری غافلگیر کنند که خودشان هم لذت ببرند.
https://jahannews.com/vdchqqnim23n-xd.tft2.html
jahannews.com/vdchqqnim23n-xd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *