جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمایت روزنامه‌نگارفراری ازمدیرسایت‌مستهجن

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 155270
خبرنامه دانشجویان ایران: مسيح علی نژاد خبرنگار فراري نشريات زنجيره اي كه اكنون در لندن اقامت دارد و با سايت جرس همكاري مي كند با نام واقعی «معصومه علی نژاد» حمایت خود را از مدیر و پشتیبان سایتهای شهوتسرا، آویزون(ایران سکس)، ایکس پرشیا و دیگر سایتهای سکسی اعلام کرد.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، مسيح علی نژاد در وبلاگ خود از مدیر سایتهای سکسی حمایت جانانه کرد و سنگ تمام گذاشت و با اضافه کردن تصویر «سعید ملک پور» به عنوان فعال «سیاسی پورنو» یا «سیاسی گرافی» به لیست دیگر زندانیان سیاسی در سایت خود نوشت:
"درخواستی صمیمانه از بالاترین، دنباله، سبزلینک…: کمپین ما اعضای خانواده زندانیان سیاسی هستیم را بسط دهید"


به نظر می رسد از نظر علی نژاد راه اندازی سایت‌های پورنو هم به فهرست فعالیت‌های سیاسی اضافه شده است که اگر این‌گونه باشد «ملک پور» با توجه به تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایتش قاعدتاً یکی از بزرگترین فعالان سیاسی دهه اخیر بوده است و علاقمندان به پناهندگی هم راهی جدید برای اثبات فعالیت سیاسی و دریافت اقامت پیدا کرده اند!

سعید ملک پور کیست؟

متهم سعید «ملک پور» با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی: مدیر شبکه بزرگ‌ترین سایت های مستهجن، ضد دین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام «ایران سکس» و با آدرس اصلی avizoon.com و پشتیبان فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com می باشد.

در واقع ملک پور گرداننده یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین سایت‌های پورنو فارسی به نام آویزون بوده و البته حامی چندین سایت پورنوی نسبتاْ معروف دیگر نیز بوده است.

وی در خارج از کشور «کانادا» زندگی می کرده و شناسایی و بازداشت وی پس از کارهای اطلاعاتی و در بلند مدت امکان پذیر شده است. بازداشت وی مدت‌ها مخفی ماند تا امکان شناسایی و بازداشت کاربران فعال و مدیران انجمن‌ها و همکاران وی در راه اندازی سایت‌های پورنو امکان پذیر باشد.

جالب است در خبرهایی که در رابطه با «ملک پور» در سایت‌های خبری و وبلاگ معصومه علی نژاد منتشر شده، هیچ اشاره ای به فعالیت اصلی وی و سایت آویزون نشده است. فقط به این بسنده شده که:
«این زندانی سیاسی در رابطه با پرونده‌ی موسوم به "مضلین ۲" مربوط به جرائم اینترنتی بازداشت شده است و او را یک دانش آموخته دانشگاه شریف در رشته متالورژی است که در کانادا به طراحی تارنمای اشتغال داشته است.»

مشخص است که ملک پور هیچ‌گونه فعالیت شاخصی در عرصه سیاسی یا حقوق بشر (به جز آنکه فعالیتش در سایت آویزون و چند سایت همانند دیگر را فعالیت سیاسی بخوانیم یا اینکه به راستی این فرد با اهداف سیاسی سایت پورنو راه اندازی کرده باشد) نداشته است و با این حساب نام بردن از وی به نام زندانی سیاسی در متن این خبرها عملا توهینی به زندانیان سیاسی است.

مسیح علی نژاد کیست؟

معصومه قمی که در میان دوستانش به عنوان مسیح علی‌نژاد شناخته می‌شود، خبرنگار فراري نشريات زنجيره اي اصلاح طلبان است كه اكنون در لندن اقامت دارد و با سايت جرس همكاري مي كند.

گفتنی است این خبرنگار سابق نشریات اصلاح‌طلب، تاکنون بارها مردم ایران را به دلیل حمایت از رئیس جمهور به تمسخر گرفته و به آنان توهین کرده است.

مسیح علی نژاد که سال ها در روزنامه های اصلاح طلب کار کرده است پیش از این با بیان اینکه به حجاب هم اعتقادی ندارد، رسما در گفتگو با میردامادی که از رادیو بی بی سی فارسی پخش شد، گفته بود: ما می دانیم سران اصلاح طلب به حجاب اجباری اعتقاد ندارند ولی چرا این موضع را رسما اعلام نمی کنند!

علی نژاد به همراه عناصر افراطي و نفوذي مدعي اصلاح طلبي پس از فرار به آمريكا، معركه گير تجمعات ۲۰-۳۰نفره ضدانقلاب در شهرهاي واشنگتن، نيويورك و بوستون شدند. در تجمعاتي كه اخيراً در اين شهرها برگزار شد. عناصري نظير محسن سازگارا، فاطمه حقيقت جو، علي افشاري، علي اكبر موسوي خوئيني،محمد تهوري، احمد باطبي، مسيح علي نژاد و... حضور پيدا مي كنند و ضمن معركه گيري تلاش مي كنند تا خود را نزد طرف آمريكايي، فعال و به درد بخور! نشان دهند.

اين طيف همچنين پس از انتخابات رياست جمهوري و به ويژه در روزهاي منتهي به ۱۸ تير، از سوي رسانه هاي بدنام غربي (صداي آمريكا، راديو فردا، بي بي سي، گويانيوز، روز نت، راديو زمانه و...) به عرصه فراخوانده شدند تا به تحريك بي هزينه براي آشوبگري بپردازند.

مسيح علي نژاد در گفت وگو با راديو زمانه تصريح كرد كه حتي پدرش هم در ايران به حرف وي اعتنا نمي كند و او را برانداز مي داند. اين روزنامه نگار زنجيره اي تصريح كرد اگر در ايران مانده بود جزو دستگيرشدگان آشوب ها بود. علي نژاد افزود: اصلاح طلب ها نتوانستند با اقشار پايين و ضعيف تر ارتباط برقرار كنند و از همين ضربه خورديم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *