جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تحلیل شریعتمداری از شعار سال

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 414173
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت سبب مشارکت حداکثری در انتخابات امسال می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد شریعتمداری بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به شعار سال ۹۴، اظهار کرد: همه باید در راستای ایجاد بسترهای لازم برای رفاه عمومی و حمایت بیشتر از مردم و نیز توسعه اقتصادی بهتر کشور گام بردارند و تلاش بیشتری کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه انتخابات مجلس در سال ۹۴ را در پیش داریم، افزود: امسال که سال انتخابات نیز است با همدلی و هم‌زبانی دولت و مردم مطمئنا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خواهیم بود و این به تشکیل پارلمانی قوی و با اقتدار در سایه حمایت‌های مردمی کمک می‌کند.

وی انتخاب شعار سال ۹۴ را بیانگر حکمت و فرزانگی رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این شعار ثمره و نتایج بسیار خوبی برای ملت و دولت در پی دارد.

معاون اجرای رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی دولت از پشتوانه ارزشمند همدلی و هم‌زبانی ملت برخوردار باشد، مطمئنا در مذاکرات سیاسی خود با جهان، هم از قدرت چانه‌زنی بالاتر و هم از شرایط مطلوب‌تر و اقتدار بیشتری در میز مذاکرات برای دفاع از منافع ملی کشور برخوردار می‌شود.

وی بیان کرد: انتخاب این شعار سبب ایجاد موقعیت و شرایطی شد که بر اساس آن برخی از عقب‌ماندگی‌های گذشته با شتاب و سرعت بیشتری در سال ۹۴ بر طرف می‌شود و با همسو شدن نیروها و اقدامات بیشتر بتوانیم گام‌های سریع‌تری برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف برداریم.

شریعتمداری در پایان درباره تاثیرات و دستاوردهای تحقق شعار سال گفت: با اتحاد و انسجام ملی بیشتر، نیروها با سلایق مختلف و همسو شدن آنها، شاهد برآیند شتاب در توسعه متوازن کشور در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌هایی که به همدلی و اتحاد بیشتری نیاز است، خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باغبان
بالاخره معلوم نشد در کدوم شهر بود!!!!!!!!
ابراهیم
سلام سرکاری بود. خوش انصاف تشابه اسمی را در نظر بگیر و اسم کوچک فرد یا لااقل مسولیت وی را در تیتر مطلب بیار و وقت مردم را تلف نکن!