پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

عقد زوج دانشجو در جوار مزار شهدا

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۳
کد مطلب: 404075
مراسم عقد یک زوج دانشجو چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه با حضور مسئولان دانشگاه شهید بهشتی و حجت‌الاسلام صدیقی در جوار مزار پنج شهید گمنام در «دانشگاه شهید بهشتی» برگزار می‌شود.
عقد زوج دانشجو در جوار مزار شهدا
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، چندی است شاهدیم زوج‌های جوان مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدای گمنام آغاز می‌کنند تا بدین ترتیب علاوه بر متبرک کردن زندگی خود، به خاطر شرایط سخت و موانع پیش رو برای ازدواج، پیام «ازدواج آسان» را برای خانواده‌ها داشته باشند.

بر همین اساس مراسم عقد یک زوج دانشجو چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه در جوار مزار پنج شهید گمنام در «دانشگاه شهید بهشتی» برگزار می‌شود و این زوج زندگی خود را با حضور در این قطعه متبرک آغاز می‌کنند.

این زوج جوان با حضور در کنار مزار شهدای گمنام و پس از غبار روبی و عطرافشانی مزار آنان، پس از قرائت خطبه عقد زندگی خود را با تجدید میثاقی در جوار قبور مطهر شهدا آغاز خواهند کرد.

این مراسم عقد با حضور مسئولان دانشگاه شهید بهشتی، اساتید، دانشجویان و با سخنرانی «حجت‌الاسلام کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

پیش از این مراسم‌های زیادی در قالب جشن‌های ساده عقد در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه‌های مختلف برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *