چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تخصیص بودجه ۸۷۰۰ میلیاردی مدیریت بحران

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 342371
معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: بودجه هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی ویژه حوادث به این سازمان بازگشت داده شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن قدمی پنجشنبه شب در ستاد مدیریت بحران شهرستان نور اظهار داشت: این بودجه که در دولت و مجلس قبلی مصوب شده بود و در اختیار معاونت راهبردی رئیس جمهور قرار داده شد، باید به این سازمان بازگشت داده شود.

وی اظهار داشت: با تخصیص این اعتبار و درنظر گرفتن ۲۵۰ میلیارد تومان به استانها، بخشی از مشکلات برای تامین امکانات و تجهیزات و اجرای طرح های پیشگیرانه رفع می شود.

وی پیشگیری را مقدم بر مقابله دانست و گفت: با بررسیهایی که شده، هزینه هایی که برای پیشگیری است، یک دهم هزینه های مقابله با بحران است.

قدمی با اشاره به ساختمانهای فرسوده عنوان کرد: این ساختمانها در زمان زلزله، مشکلات مالی و جانی فراوانی دارند و باید با اتخاذ تدبیرهایی، بازسازیی شوند تا در زمیان بروز حادثه، مسائل جانی و مالی نداشته باشد.

وی با اشاره به بازدید از آب بندان گفت: با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بررسی شود تا مشکل این آب بندان که خطر سیل را برای شهرستان دارد، حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *