پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
بعد از اعلام نام چند شرکت به عنوان کم‌فروش؛

عذرخواهی وزیر ارتباطات از چنداپراتوراینترنتی

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 442271
وزیر ارتباطات گفت: زمان انتشار خبر کم‌فروشی برخی اپراتورهای اینترنتی بلافاصله با مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه تماس گرفتم تا از جانب من از اپراتورهایی که نام آنها برده شده است، عذرخواهی کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود واعظی در ویژه‌نامه ایران به مناسبت هفته دولت در گوشه‌ای از گفت‌وگوی تفصیلی خود در ارتباط با روند ابهام برانگیز برخورد دوگانه با یکی از اپراتورهای اینترنتی سخن گفته است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که به‌ تازگی یکی از شرکت‌‌های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت که پنج سال متوالی از سوی رگولاتوری به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده، یکباره به کم‌‌ فروشی متهم می‌شود و انتشار این خبر باعث شد کاربران بشدت دچار سردرگمی شوند تا آنجا که تماس‌‌های بسیاری برای روشن شدن این تناقض با رسانه مربوطه صورت گرفته است؛ هر چند شما اعتقاد دارید شرکت‌های اینترنتی کم فروشی نمی‌کنند، دقیقاً این خبر به چه دلیلی انعکاس یافت؟ گفت: من این خبر را زمانی که در سفر بودم شنیدم.

واعظی عنوان کرد: اما بلافاصله تماس گرفتم تا به فردی که تنها بر اساس یک گزارش این مصاحبه را انجام داده تذکر بدهند و از مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه نیز خواستم با اپراتورهایی که از آنها نام برده شده بود تماس داشته باشند و از جانب من عذرخواهی کنند.

وی ابراز کرد: در عین حال در جلسه پرسش و پاسخ این مسأله را برای خبرنگاران بازگو کردم که کم‌فروشی در کار نبوده و این اپراتورها که از آنها نام برده شده است جزو برترین اپراتورها به حساب می‌آیند.

وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: بنابراین آن کاری که باید برای جبران این اشتباه انجام می‌شد یعنی تذکر به آن فرد و دلجویی از اپراتورها را شخصاً پیگیری کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *