پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۵
با اشاره به پروژه مشترک هاشمی و خاتمی؛

بی‌بی‌سی: هاشمی با آشوبگران "همدل" بوده است

شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 168474
رسانه دولتی انگلیس در گزارشی نوشت که آقای هاشمی رفسنجانی با آشوبگران "همدل" بوده است.
به گزارش جهان، رسانه دولتی انگلیس در گزارشی نوشت که "آقای هاشمی رفسنجانی به دلیل همدلی با معترضان به نتایج انتخابات دو سال پیش" مورد انتقاد اصولگرایان قرار گرفته است.

بی بی سی فارسی اضافه کرد: "آقای هاشمی رفسنجانی در دو سال گذشته عمدتا مواضعی نزدیک به معترضان انتخاباتی اتخاذ کرده بود."

گزارش این رسانه به بهانه سخنان روز گذشته آقای هاشمی منتشر شده که رئیس مجمع تشخیص مصلحت در آن بار دیگر موضعی جنجالی و مشابه آخرین نماز جمعه خود در ۲۶ تیرماه ۸۸، اتخاذ کرده است.

وی گفته است: "اگر امروز بخواهیم نصیحتی بکنیم، این است که نظام، و به طور کلی همه، باید تلاش کنیم که اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته است و به تردید افتاده اند، اعتماد آنها را برگردانیم و بین دولت و مردم، نظام و مردم، و حکومت و مردم صفا ایجاد کنیم".

آقای هاشمی البته نگفت منظورش از آنچه "مردم" نامیده، جریان فتنه 88 است یا توده مردم.

بی بی سی فارسی اظهارات سید محمد خاتمی در روزهای اخیر را از جنس این سخنان هاشمی دانسته است.

خاتمی که همچنان از سوی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی از متهمان اصلی فتنه ۸۸ شناخته می شود، چند روز پیش خواستار فراموش کردن آشوب های دو سال اخیر و آشتی نظام و جریان فتنه شده بود.

بی بی سی تلویحا مدعی شده که مواضع همسوی آقای هاشمی و آقای خاتمی یک "پروژه مشترک" است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لابد اگر بي بي سي تحليلي به ضرر آقاي هاشمي و به نفع شماها داشته باشد موثق بوده و حرفهايش وحي منزل است! و اگر به ضرر شما تحليل کرد، دشمن جنايتکار است و شيطان و پدر سوخته و...؟!!!!!!!
اين كشف جديدي نيست مثل روز براي ملت روشن بود.
United States
هاشمی خودش اشوب بوجود اورد و فتنه گران را هدایت کرد
قابل توجه کسانی که میگویند هاشمی در نامه سرگشاده اش هشدار داد نه تهدید
حتما زنش هم که گفت اگر موسوی رای نیاورد بریزید توی خیابانها هشدار بود
حتمی دخترش فائزه که به مقدسات و رهبری توهین کرد هشدار بود حتمی مهدی جونشون که تو لندن فراری است هشدار بود حتمی نامه بدون سلام و خداحافظی و سرگشاده ای را که می توانست حضوری بی سر و صدا ببرد هشدار بود
اگر فرزندان هاشمی به هاشمی ربطی ندارند پس مشایی هم به احمدی نژاد ربطی ندارد درحالی که همه می دانیم فرزندان هاشمی به هاشمی ربط دارند و مشایی هم به احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
از کی این انگلیس پدر سوخته حرف و رفتارش سند شده ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نظراتی که موافق هاشمی هست را تایید نکن

اینا یک مشت از اون ... نیوزی ها هستن که میان اینجا نظر بذارن که یعنی هنوز هم هاشمی طرفدار داره

هاشمی از همه طرف رونده و مونده شده

نه پیش امت حزب الله جایی داره نه پیش فتنه گرا
Iran, Islamic Republic of
از همون زمانی حرف بی بی سی سند شد که همین فتنه گران و حامیانشان که هاشمی از استوانه های حامی سران فتنه سبز بود حرف های بی بی سی را به واقعیت نزدیکتر می دانستند تا رسانه ملی را.
همین حضرات که امروز مورد حمله بی بی سی هستند یه زمانی در عمل فقط حرفهای بی بی سی رو می پذیرفتند و همونهایی رو می گفتند که رسانه های خارجی خصوصا بی بی سی می گفت
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز

همین بی بی سی اخباری را ارسال می کند که بایستی تحلیل شود شاید با این دفاع از این و یا تخریب دیگری می خواهد علامت اشتباه بدهد

همین بی بی سی گاهی در خبرها از امام ویا رهبری به عنوان رهبرانی مقتدر یاد می کند

ما باید حق را درست تشخیص دهیم وحب وبغض بی مورد را کنار بگذاریم بواقع هاشمی از نوادر تاریخ انقلاب اسلامی است و رهبری هم با نظراتی که گاها توهین به آقای هاشمی است موافق نیستند ضمن اینکه با توجه به جریانات اخیرا باید دوباره در مورد نظرات آقای هاشمی اظهار نظر کرد زیرا ایشان این موارد را پیش بینی می کردند
Iran, Islamic Republic of
برادر و خواهر محترم یا بهتر بگویم اخوی ما فقط سخنان رهبر انقلابمان ( ره ) را یادآوری کردیم برای شماهایی که ممکن است در زمان انقلاب هنوز به دنیا نیامده بودید که فرمودند: " آمریکا از شوروی بدتر ، شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس از هر دو آنها بدتر "
نکند مهدی خان هاشمی که توی انگلیس زندگی دانشجوئی میکند در گوش بی بی سی چیزائی گفته و بند را آب داده باشد؟
United States
از کرامات شیخ ما چه عجب!
Iran, Islamic Republic of
برای مردم سران جریان انحرافی و سران جریان فتنه باهم فرقی ندارند - بنابراین برخی از آب گل آلود ماهی نگیرند زیرا مهم ولایت و رهبر معظم است
Iran, Islamic Republic of
دوستان به این نکته توجه کنند که چرا بی بی سی در این شرایط همچین موضوعی رو مطرح میکنه؟ جز این که هدفی به جز ایجاد تفرقه نداره.
Russian Federation
خيلي زودتر ها بايد نهضت مقابله با نفاق برخی مسؤولان طراز اول شكل مي گرفت، اما مردم خود را به خوش خيالي زدند و نتيجه اش شد اينكه الان مي‌بينيد.
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که با هاشمی مخالفت میکنند باید بدانند که در مسیر منافقین حرکت میکنند بنیان گذاران مخالفت با هاشمی گروهک منافقین بودند که هنوز هم در لباسهای مختلف این توطئه را دنبال میکنند اما همه آنها بدانند که این نهضت زنده است تا هاشمی زنده است .
Iran, Islamic Republic of
از بی بی سی عامل استعمار پیر انگلیس که سالها سابقه تفرقه افکنی در بین ملت های جهان را دارد بترسید این تحلیل بی بی سی نیز با هدف ایجاد شکاف بین مسئولین نظام انجام شده است لذا باید پرسید از کی تا بحال تحلیل های ابکی این رسانه دروغ گو در مورد مسئولین ارشد نظام قابل استناد هستش!!!!هاشمی اگر حرفی زده مربوط به درون خانواده نظام هستش و ربطی به بی بی سی نداره بنابراین از موذی گریهای این غربیها بترسید به عمق هدف آنها توجه کنید آنها میخواهد حرفهای مسئولین را وارونه جلوه بدهند .