پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۰
عرب تایمز مدعی شد؛

۲۰۰۰ موشک ایران عربستان را نشانه رفته!

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 448374
پایگاه خبری-تحلیلی عرب نیوز نوشت: ایران بیش از ۲۰۰۰ موشک را برای هدف قرار دادن تمامی مواضع و مراکز نظامی عربستان در صورت تعلل ریاض در مشخص کردن سرنوشت حجاج ایرانی آماده کرده است.
به گزارش جهان به نقل از میزان، پایگاه عرب تایمز افزود: نظامیان ایرانی از آمادگی ۲ هزار فروند موشک سنگین وزن این کشور برای شلیک به سوی تمامی مواضع و مراکز نظامی ارتش عربستان در صورت تعلل ریاض در مشخص کردن سرنوشت حجاج ایرانی که بنابر برخی گزارش ها مفقود، کشته و یا به وسیله سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همکاری سعودی ربوده شده اند، پرده برداری کردند.

این پایگاه به نقل از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: سپاه پاسداران همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

عرب تایمز با اشاره به هشدار سردار سرلشگر جعفری به مقام های آل سعود، می افزاید: نیروهای سپاه پاسداران آماده دفاع از عزت و کرامت مسلمانان به ویژه ملت ایران است.

این پایگاه عرب زبان همچنین می نویسد: سردار مرتضی قربانی رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران در سخنانی بر آماده بودن ۲ هزار موشک برای شلیک به سوی اهداف تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمان
Iran, Islamic Republic of
در عوض 4000 هزار موشک کروز هم اهداف داخل ایران را نشانه رفته ، هیچگاه نسنجیده سخن مرانید .
دوست
سلام
۲۰۰۰ موشک که بنده خدا گفته بود مربوط به اسراییل بود به نظرم در این خبر اشتباه نوشته شده است.
Germany
خیلی بزدلی!
محمد
اقا رحمان، بیداری؟!
Iran, Islamic Republic of
کجاست این 4000 موشک.هزاران هزارم که باشد ایمان و اعتقاد ما به اسلام و انقلاب موشکی است بر دهان استکبار و ال سعود یعنی 80000000 میلیون موشک .کجایند کسانی که نگاه چپ به ایران کنند بسم الله
اسراییل را با 500 تا از موشک ها میزنیم شما که با 2000 تا تیر کلت کمری کارتون حله
رضایی
آقا رحمان حتما خبر نداری که سگهای آل یهود حدود هفت ماه است که هنوز نتوانستند جلوی مردم مظلوم وبیگناه یمن تحمل بیاورند چطور می توانند برای ایران کری بخوانند آنها را با خاک یکسان می کنیم
United States
رجز خواني مختص مقامات ارشد است كه سنجيده حرف ميزنند حرفهاي بي ربط ٢٠٠٠ موشك يعني چه؟
شعبانان
احسن برسپاه پاسداران این جان برکفن انقلاب- ماآماده ایم تابا این عربهای جاهلت بجنگیم واز صحنه روزگار برداریم .لعنت خدابر این قوم جاهل
ایزدخواه
درود به رهبرم واقتدارش زنده باد سپاه و ارتش