پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

* بهجت اسلام ابدی شد *

امین توکلی زاده
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 49807
عالم اسلام اسطوره تقوا حضرت آیت الله محمد تقی بهجت به ملکوت اعلی پیوست .

آنقدر صاعقه وار، خبر رحلتش بر سرمان آمد که قدرت هر عکس العملی را از ما گرفت .
دیگر کوچه های گلی مشهد فاطمه معصومه (س) شاهد گامهای آرام و محکم او نخواهد بود، دیگر مسجد فاطمیه امام جماعت ندارد، آرام جان شیعیان آرام پر کشید و رفت .
دست به دامان فاطمه معصومه (س) در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) برای او طلب اعلی علین می کنیم . 
مادر شیعه حالا که فرزند معنوی شما ما را ترک می کند از تو می خواهیم تاب و تحمل در مقابل این مصیبت را به ما عطا کنی ، سخت می توان باور کرد گوی آرامش زمین از کف رفته است روحی از کالبد می رود که جانها به او متصل است او مرجع شیعه مدافع سنت رسول الله و نمونه ای از اخلاق و الگویی از تقوا بود و چقدر باید بگذرد چو گیتی به خود چو او ببیند .
شیعه امروز عزادار مادری بود که عزای فرزند نیز به داغ او افزوده شد ای کاش جان می رفت ولی جانان نمی رفت. شیعه به تمامی، مقلد این اسطوره واقعی ایمان و علم بودند و همگی عزادار غم فراغ او می باشند او متعلق به جهان اسلام بود و امروز جهان اسلام عزادار اوست.
 
در این فراغ اگر غمی سخت روح و جانمان را فرا گرفته است از غم مهدی فاطمه (س) است که شال عزا به گردان انداخته و زانوی غم در بغل گرفته است و اول کسی که باید به او تسلیت گفت بحق حضرت حجت ابن الحسن است و نایب او که یاری از کنارش رخت بربسته که همیشه یاور و حامی ولایت بوده .  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *