جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

طراحی پروژه‌ضدایرانی سامسونگ درموساد

شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 206976
رسانه های صهیونیستی از طرح محرمانه واحدهایی از موساد برای تخریب روابط ایران و شرکت های کشور کره جنوبی که هنوز به همراهی با تحریم های ایران نشده اند، خبر داد.

به گزارش ایران دیپلماتیک، واحد جنگ روانی سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در راستای راهبرد این رژیم برای افزایش تحریم ها و فشار بر ایران، طرح های ویژه ای را تدارک دیده است که از آن جمله می توان به جنگ روانی علیه کشورها و شرکت هایی که هنوز حاضر به همراهی با پروژه تحریم ایران نشده اند، اشاره کرد.

بر اساس این طرح، با ساخت تیزرهای ضد ایرانی توسط نمایندگی های این شرکت های بین المللی- که بر اساس قوانین می توانند بدون اطلاع شرکت اصلی اقدام کنند- اقدام به جنگ روانی علیه این شرکت ها می کنند.

منابع آگاه معتقدند پروژه اخیر شرکت سامسونگ هم توسط نمایندگی این شرکت کره ای در سرزمین های اشغالی و بدون اطلاع شرکت اصلی در سامسونگ کلید خورده و هدف نهایی آن خارج کردن این شرکت از ایران و همراه کردن اجباری آن با تحریم های غربی است. این در حالی است که با وجود فشارهای گسترده آمریکا، تاکنون کره جنوبی حاضر به همراهی با پروژه تحریم ایران نشده است.

از سویی رسانه های اسرائیلی از اخراج نمایندگی سامسونگ در سرزمین های اشغالی توسط مدیریت این شرکت کره ای خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *