جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استقبال نماینده اصلاح‌طلب از فهرست واحد

شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 431453
نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای شناسایی نامزدهای انتخابات مجلس آغاز شده، گفت که از وفاق و فهرست واحد استقبال می‌کنیم.
به گزارش جهان، علیرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ در پاسخ به سوالی درباره نحوه چگونگی فعالیت اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس گفت: اعضا، جناح‌ها و انجمن‌های اصلاح‌طلبان مختارند که خودشان فعالیت‌های انتخاباتی را در سطوح مختلف آغاز کرده و در شناسایی و معرفی کاندیداهایشان اختیار دارند.

وی افزود: البته ما از وفاق و فهرست واحد استقبال می‌کنیم، اما اگر معدودی هم خارج از این فهرست وارد عرصه انتخابات بشوند اهمیت چندانی ندارد.

تابش با اشاره به اینکه در صورت پیش آمدن اختلاف نظر میان گروه‌های اصلاح‌طلب شورای راهبردی اصلاح‌طلبان دخالت کرده و نقش بالادستی مشورتی خود را در تبیین راهبردها و استراتژی‌های اصلاح‌طلبان ایفا خواهد کرد گفت: فعالیت در درون نظام وابستگی و وفاداری به انقلاب، امام (ره) و رهبری از جمله این راهبردها خواهد بود که شورای راهبردی آن را تدوین خواهد کرد.

وی تعیین شرایط کاندیداهای اصلاح‌طلب را از جمله در قبال حقوق مردم از دیگر وظایف شورای راهبردی اصلاح‌طلبان برشمرد و اظهار داشت: انشالله بنا داریم نقش برجسته‌تری برای بانوان در انتخابات آینده مجلس در نظر بگیریم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار انتخاباتی گروه‌های اصلاح‌طلب همچون انجمن اسلامی معلمان، کارگزاران، مردم‌سالاری، اعتماد ملی و ... خبر داد و گفت: این گروه‌ها در حال شناسایی کاندیداهای خود هستند.

وی در توصیه‌ای به همه گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا خاطرنشان کرد: اولین توصیه من پرهیز از کلید زدن زودهنگام انتخابات است، چرا که کشور اکنون درگیر مسائل مختلف است و مردم دغدغه معیشت، امور اقتصادی، آینده شغلی و امنیت کاری خود را دارند و اکنون که کمتر از یک سال به انتخابات مانده است استارت زودهنگام فعالیت‌های انتخاباتی شایسته و با شرایط فعلی کشور سازگار نیست.

تابش بر ضرورت توجه جناح‌های مختلف کشور به آرمان‌ها و شعارهایی که مردم برای آن انقلاب کرده و خواستار تحقق آنها بودند تاکید کرد و گفت: آزادی،‌ استقلال، پیشرفت و توسعه کشور از جمله این آرمان‌ها است و احزاب چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا بدانند که عملکرد این حکومت دینی روزی در تاریخ بازگو خواهد شد.

وی در این باره ادامه داد: اینکه ما در شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دست بالا را نسبت به سایر حکومت‌های ایران در طول ۲۵۰۰ سال گذشته داشته باشیم برای ما مایه فخر و مباهات است و دیگر اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد بلکه عنوان خواهد شد که جمهوری اسلامی این دستاوردها را برای مردمش به ارمغان آورد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این موضوع مورد توجه گروه‌های سیاسی باشد آن وقت تلاش بیشتری برای وفاق خواهند داشت تا در جایی که پیشرفت ایران، منافع ملی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مطرح است از مقاصد و منافع گروهی صرف‌نظر کرده و منافع ملی را در نظر بگیریم؛ به‌ویژه در زمان نزدیکی به انتخابات می‌بایست از مطامع و منافع گروهی صرف‌نظر کرده و انتخابات خوبی برگزار کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *