جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰۷
اطلاعیه کم سابقه دفتر آیت الله هاشمی ؛

طرح کنایه آمیز تقلب اینبار از سوی دفتر آیت الله!

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 119054
طرح کنایه آمیز تقلب اینبار از سوی دفتر آیت الله!
دفتر آیت الله هاشمی روز گذشته در پاسخ به یک روزنامه مطالبی مطرح کرده است که بدون تردید با هدف اثرگذاری بر سالگرد انتخابات نوشته شده است.امیدواریم این اطلاعیه بدون هماهنگی با آیت الله هاشمی منتشر شده باشد.

به گزارش جهان در این اطلاعیه ادعاهای جدیدی مطرح شده است که هر کدام از آنها نیازمند توضیح مجدد آیت الله هاشمی و یا دفتر ایشان است.

دفتر آیت الله هاشمی جوابیه خود به یک رسانه را بهانه می کندو در متنی که ظاهرا شبیه اطلاعیه آیت الله هاشمی در آستانه انتخابات است می نویسد:توضیح ضروری اینکه این پاسخ در کنار مخاطب خاص خویش، مخاطبان عام نیز دارد، به‌ویژه جوانان روشن‌ضمیر و پرسشگری که بلوغ عقلی و سیاسی آنان، با فریادهای سهم‌خواهی و ادبیات قدرت‌طلبانه گروهی که برای بقای خویش، زبرالحدیدهای امام راحل در مبارزه نفس‌گیر با رژیم پهلوی، یادگاران مردان و شهدای بزرگ انقلاب چون شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت‌الله طالقانی، شهید رجایی، شهید همت، بیت شریف حضرت امام و مهمتر از همه تاریخ ۳۰ ساله انقلاب اسلامی را متهم به انحراف از خط اصیل اسلام می‌دانند و با هدف زیر سؤال بردن اقدامات امام راحل و مقام معظم رهبری، امین‌ترین یاران آن دو بزرگوار را آماج تیر تهمت خویش قرار می‌دهند. 

در  این اطلاعیه که صرفا با هدف اشاره به مناظره رئیس جمهور در این ایام و برخی اتهامات به آیت الله هاشمی منتشر شده آمده است:نویسنده متن مذکور  را با جمله به ظاهر زیبای «اخلاق، گمشده سیاست است» آغاز کرده تا اولاً تئوری شیطنت‌آمیز جدایی دین از سیاست را القا نماید و ثانیاً با انتساب لقب دروغگویی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بارزترین روحانی عرصه‌های تقنینی و اجرایی در تاریخ معاصر، تهمت‌ها و ادعاهای دین‌ستیزان و روحانی‌گریزان را به کمال برساند. همان کاری که آن نامزد انتخاباتی در آن مناظره کذایی در حق سه روحانی دیگر این دو عرصه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یعنی حجج‌الاسلام خاتمی، ناطق نوری و کروبی انجام داده است. 

در ادامه این مطلب به نامه آیت الله هاشمی به رهبر انقلاب چند روز پیش از انتخابات اشاره شده و مجددا با حمله به رئیس جمهور آمده است:نویسنده مطلب، دفاع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب در نامه به آیت‌الله خامنه‌ای را یک بدعت غیراخلاقی در مخالفت با رهبری معظم انقلاب می‌داند و فراموش کرده‌اند که آن بدعت غیراخلاقی، غیرانسانی و غیراسلامی در مناظره تلویزیونی پایه‌ریزی شده است و اینک توسط پاره‌ای از رسانه‌های وابسته به یک جریان خاص ادامه دارد. 

در ادامه این اطلاعیه رسمی آمده است:جای تعجب است که جمله معروف رهبری معظم انقلاب در ۱۴ خرداد ۱۳۸۸ در حرم امام را که فرمودند: «صحیح و موردپسند نیست که یک نامزد در نطق‌های تلویزیونی برای اثبات خود به نفی دیگران متوسل شود» را یا نشنیدند و یا نمی‌خواستند بشنوند و رئیس جمهور را ولایی‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایران می‌دانند و سپس ابراز مطالب خلاف در مناظره تلویزیونی را حق ایشان برای جبران عدم حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دولت می‌شناسند. 

دفتر آیت الله هاشمی در بخش دیگری می نویسد که به فرض محال که حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از آقای موسوی در انتخابات مسجل شده بود، آیا به گناه حمایت یک شخص از یک نامزد، باید هر دروغی را که به ذهن می‌آید، علیه آن شخص و خانواده ایشان در تلویزیون گفت؟! 

در بخشی دیگری از این پاسخ نامه، دفتر آقای هاشمی مدعی نظر رهبر انقلاب در مورد نامه ایشان و پاسخ به تندی های رئیس جمهور در مناظره تلویزیونی احمدی نژاد می شود و می نویسد: وقتی شخص آیت‌الله خامنه‌ای در ملاقات حضوری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌فرمایند درباره اصل و محتوای نامه هیچ ملاحظه‌ای ندارند و یک بار به صورت خصوصی و یک بار در نماز جمعه هم به خلاف‌گویی‌های آن نامزد پاسخ می‌دهند، چگونه عده‌ای زیر لوای دروغین حمایت از رهبری، ملاحظه‌تراشی می‌کنند؟! 

در ادامه این اطلاعیه تلاش شده است با تلویحا سابقه عدم سلامت در شمارش آرا را در وزارت کشور یادآور شود و می نویسد:سابقه تذکرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص سلامت انتخابات، محدود به دیروز و امروز نیست، از همان ماههای نخستین پس از انقلاب اسلامی که به حکم مستقیم امام راحل به عنوان سرپرست وزارت کشور برای برگزاری انتخابات شدند، وقتی با سخنان دلسوزانه!!! یکی از مسئولین وقت وزارت کشور مواجه شد که بفرمایید انقلاب به چه کسانی نیاز دارد تا نامشان را از صندوق آرای مردم بیرون بیاوریم!!، عتاب آلود آن کلام دلنشین امام را تکرار کرده‌اند که «میزان رأی مردم است» 

دفتر آیت الله هاشمی همچنان می نویسد:آیا غیر از این است که اعتراف می‌کنید از همان سال (انتخابات زمان خاتمی)به دنبال شکل‌دهی نطفه حرام تقلب انتخاباتی در رحم جامعه بودید؟!! آیا حضور ۱۰۶ درصدی همه مردم یکی از استان‌های غربی کشور در همان انتخابات کافی نیست که به عنوان منادیان دروغین مردم‌سالاری دینی اسلامی خجالت بکشید؟! 

چرا نمی‌گویید دور جدید اظهار نگرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از عدم توجه به رأی مردم و سلامت انتخابات از زمانی شروع شده است که بعضی از شخصیت‌های مؤثر دست‌اندرکار انتخابات صراحتاً اعلام می‌کردند که رأی مردم در حکومت اسلامی تشریفاتی و زینتی است؟! 

در بخش دیگر این اطلاعیه به شرط آقای هاشمی برای شرکت در انتخابات خبرگان اشاره شده و آمده است:وقتی مقام معظم رهبری حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان را «متعیّن» می‌خوانند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم نام‌نویسی خویش را مشروط به عدم دخالت نهادهای غیرمسئول در انتخابات می‌کنند و مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند: «این شرایط را فراهم می‌کنم»؟!
در ادامه مجددا دفتر آیت الله یکبار دیگر موضوع تقلب در آرا را در آستانه سالگرد انتخابات پیش می کشد و می نویسد:چرا در بیان نتایج انتخابات مجلس ششم در سال ۱۳۷۸ نعل وارونه می‌زنید؟ مگر نمی‌دانید با شمارش مجدد تنها ۲۰ درصد صندوق‌های حوزه انتخابیه تهران، که توسط شورای نگهبان انجام می‌گرفت، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از رتبه سی‌ام به نوزدهم رسید؟ مگر نمی‌دانید وقتی آن آبروریزی داشت اساس انتخابات را زیر سؤال می‌برد، رهبر معظم انقلاب دستور توقف بازشماری را صادر فرمودند؟ 

در بخش دیگری از این اطلاعیه دفتر آیت الله به سکوت رهبر انقلاب در قبال رئیس جمهور اشاره شده و می نویسد: امروز سکوت مصلحت‌آمیز رهبری معظم انقلاب که در نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به آن اشاره شده، کار را به جایی رسانده که یک نامزد به خود اجازه می‌دهد جلوی ۵۰ میلیون بیننده تلویزیونی دروغ و تهمت بزند و روزنامه‌های همسو قسم یاد کنند که با بهانه و بی‌بهانه هاشمی‌ستیزی را تیترهای اول و دوم هر روز خویش کنند. 

در بخش دیگری نیز آمده است: مشکل اینجاست که اول بسیجیان قدیم را خانه‌نشین کردید و سپس لباس آنان را پوشیدید و به فرمانده‌شان می‌تازید. حکایتی که یادآور آن واقعه‌ای است که شخصی به آیت‌الله العظمی بروجردی عرض کرد که یک روحانی را در حال دزدی گرفتند و حضرتش برآشفت و گفت: نگویید یک روحانی دزدی می‌کرد، بگویید دزدی لباس روحانیت پوشیده بود. 

مجددا به کنایه موضوع تقلب در انتخابات را وسط می کشد و می نویسد:از یک طرف پیش‌بینی‌های اظهر من الشمس نارضایتی مردم از سوی رئیس عالی‌ترین مجمع مشورتی مقام معظم رهبری به ایشان را القای تقلب در انتخابات می‌دانید و از طرف دیگر جمله معروف آن نماینده مجلس را که می‌گفت: «باشید تا رأی ۲۴ میلیونی آقای احمدی‌نژاد را در فردای انتخابات ببینید» حاصل درایت و دوراندیشی می‌دانید؟!! اگر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سکوت اختیار می‌کنند، برآشفته می‌شوید و وقتی لب به سخن می‌گشاید که اساس اسلام با رأی مردم بود و خواهد بود، آشفته‌تر می‌شوید؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
آیت الله هاشمی بداند که فقط به احترام امام خامنه ای است که به ایشان احترام میگذاریم
Iran, Islamic Republic of
حنای هیچکدومشون دیگه برای همون طرفدارای .....هم رنگ نداره
Iran, Islamic Republic of
این صحبت ها توهین به چه کسی بود؟؟
شما همیشه از کاه دیگران کوه می سازید و کوه خود را کاهی می شمرید...
Iran, Islamic Republic of
دفتر این آقای ایت الله در مورد فرزند محترمشون چیزی ننوشتند؟! اینکه اگر ریگی در کشف ندارند فرزند گرامشون، چرا از دیدن روی ماهشون چند ماهی است که محروم موندیم؟!
Iran, Islamic Republic of
دفتر آقای هاشمی واقعیات را گفتند
Netherlands
دیروز در هلند انتخابات بود و چند شهر و ده توریستی آمار بیش از صد در صد داشتند.
United States
....ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم و در این راه رهبر عزیزمان و یاران دیرین شان علی الخصوص هاشمی عزیز را تنها نمی گذاریم
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی موقعیت شما پیش مردم از سال پیش تا الان خیلی فرق کرده , با این کارا رو مردم تاثیری نمیگذاری , فوقش اینه که چنذ تا شبکه ی ماهواره ای این جوابیه رو میخونن , یا سایتهایی مثل کلمه و بالاترین تیتر میکنن .....
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد/هاشمی پاینده باد
Iran, Islamic Republic of
ضربه ای به خودیها می توانند بزنند هیچ دشمنی نمی تواند.
چرا از درایت و دور اندیشی همسرشان نمی گویند که گفت اگه ..... حدا رو شکراونقدر کم حافظه نیستیم که حرفهای این حانواده رو از یاد برده باشیم. .....
Iran, Islamic Republic of
هاشمي اگر خودش نخواهد كسي ديگر به او احترام نمي گذارد.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فتنه‌گري در ذات ايشان است و تمامي ندارد.
اي‌كاش شرايطي فراهم مي‌شد كه برخي استوانه‌هاي سابق نظام هم پاسخگوي فتنه‌گري‌هاي خويش مي‌شدند.
Iran, Islamic Republic of
خيلي هم درست و به جااست چراازحرف حق ناراحت ميشويد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر تفسیرتون ضایع است خدا وکیلی صحبتها کاملاً واضح این چه تفسیری دیگه
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دوباره دودي مشاهده شده شده كه براي شعله ور شدن آن بيانيه دادند خدا خودش رحم كند !!!
Iran, Islamic Republic of
در این بازیهای سیاسی تنها راه نجات، تمسک به ولایت فقیه است . شخضا آقای هاشمی را دوست داشتم وهمه جا از ایشان بسیار دفاع می کردم فقط به خاطر شناخته شدن بواسطه یار امام و یار رهبری. امیدوارم موضع خود را با منافقین و سران فتنه کاملا شفاف کند و از آنها تبری جوید و به آغوش انقلاب برگردد. زیرا انقلاب یک جریان است و متکی به فرد خاصی نیست.
Iran, Islamic Republic of
امروز بيش از هر زمان ديگر صحت سخنان دكتر احمدي نژاد در آن مناظره تاريخي به اثبات رسيده ديگر نيازي به شرح و توضيح نيست.....
درور بر احمدي ن‍ژاد
Iran, Islamic Republic of
ازسال 84 که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شد بمدت 4 سال توسط هاشمی و فرزندان و سایر طرفدارانش و دیگران مورد اهانت قرار می گرفت و در مورد طرح ها وبرنامه های دولت مرتب کارشکنی و قانون شکنی و سیاه نمایی گسترده ای صورت گرفت . بعد که موسوی پا به میدان گذاشت و نیز کروبی بمدت 6 ماه تمام تبلیغات زود هنگام و غیر قانونی در سفرهای استانی شان و نیز فائزه هاشمی و دیگران چه تمت ها و بدگویی ها و فحش و ناسزا و دروغ بستن به ایشان به آقای احمدی نژاد
که رئیس جمهور و منتخب مردم بود ، زدند . نامزدهای انتخاباتی بجای اینکه از برنامه های نداشتیشان دفاع کنند برای جمع کردن رای بیشتر ترجیح دادند در مورد آقای احمدی نژاد فحاشی و هتاکی و چیزهایی که همه ملت می دانند انجام دهند . که خدای بزرگ رسوایشان کرد . سخن من به .... و دیگران این است چطور اینها هنجارشکنی نبود ؟ و جالب این است که آقای احمدی نژاد در برابر این سالها تهمت و دروغ های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهور دهم بمدت 6 ماه تمام ، فقط بمدت 10 دقیقه در مناظره از خودش دفاع کرد که در واقع دفاع از نظام بود . این عدالت است که ایشان حتی این مقدار کم هم اجازه دفاع از خودشان نداشته باشند . و امثال شما به آن دفاع ایراد می گیرید . مردمی که به آقای احمدی نژاد رای دادند بخاطر مناظره ها نبود بلکه مردم و بویژه روستاییان عزیز خدمات دولت نهم را با عشق دیده بودند .
و اکنون نیز می بینید مردم ما چگونه به ایشان بعنوان خادم خودشان اطمینان دارند . ما مردم آروزوی موفقیت روزافزون برای ایشان و دولت دهم داریم که بدینوسیله چشم حسودان و دشمنان داخلی و خارجی نظام کور خواهد شد .-----
United States
امام خمیی : هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است.
Russian Federation
مهدی چه خبر. اون هم دروغ بود
Iran, Islamic Republic of
پرسشی که هرگز هاشمی نمی تواند پاسخ داهد : چرا برضد احمدی نژاد به قوه قضائیه شکایت نکردی و نامه ی سرگشاده نوشتی ؟
خانواده هاي شهيد مطهري،شهيد بهشتي،شهيد دستغيب، طالقاني همت، باكري بيت امام (ره)، آيت الله صانعي ،جوادي آملي، موسوي اردبيلي، بيات زنجاني و....... چي شد كه همگي اونوري شدند؟ بابا يه دونه از پسراي نوح با بدان بنشست بقيه سالم بودند. يه كمي فكر كنيد كجا داريم ميريم؟
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال افراد است.
Latvia
آقاي دكتر احمدي نژاد فقط يك سئوال كرد و آن هم اينكه فرزندان آقاي هاشمي چكار مي كنند.؟ تا حالا اين پرسش بدون جواب مانده و آقا مهدي هم كه .....
Latvia
كمي هم به فكر كشور و مردم باشيد و اينقدر براي قدرت نجنگيد مثلا شما مسلمانيد.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دوستی که نظر داده"امام خمیی : هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است."
ولی
حضرت ایت الله خامنه ای در 14 خرداد فرمودند:ملاک حال افراد است نباید به گذشتهی انان توجه کرد!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستی نظر داده اند که تنها یکی از پسران نوح با بدان بنشست حالا چرا ما همه را با او مقایسه می کنیم. به وی خاطرنشان می کنم لطف کنند بگویند بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) چند نفر از آنان با حضرت امیر باقی مانده و از حق ایشان دفاع کردند؟؟ آنان که در زمان حضرت امیر مصادر امر شدند چند نفرشان صحابی پیامبر بودند؟؟ درضمن این حضرت آقا دارد از رهبری برای درستی خویش هزینه می کند اما نمی گوید چرا در دوران فتنه از رهبری دفاع نکرده است چرا فرزندش الان در بلاد خارحج در سیر و سفر است و سخنان فائزه چه معنایی داشت
Latvia
مقام معظم رهبري : سنجش افراد با حال فعلي آنها از مهمترين شاخص‌هاي امام(ره) است، تمسك به گذشته افراد، هنگامي قابل قبول است كه حال فعلي آنان در مقابل گذشته ايشان قرار نداشته باشد اما اگر چنين شد طبعا گذشته افراد ديگر نمي‌تواند معيار و ملاك باشد
United States
با توجه به كامنت دوستمون كه از قول امام نوشته اند هاشمي زنده است تا انقلاب زنده است عرض ميكنم بله تا وقتي انقلاب زنده باشه هاشمي هم زنده است اما اگر گزندي به انقلاب برسه...
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی! از آقازاده فراری چه خبر!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد/هاشمی پاینده باد

چرا اینقد به فرزندان آقای هاشمی گیر میدین.
Iran, Islamic Republic of
هيچ كس براي رهبر معظم انقلاب ، هاشمي نميشود ، خيلي از نزديكان و دشمنان اين همدلي و نزديكي را بين رهبري معظم و ايشان نمي خواهند . بقيه مطالب داستاني بيش نيست ...
1. دم خروس خانواده هاشمی(فائزه و مهدی) که کاملا بیرون افتاده!
2. خیلی مضحکه اگه فکر کنیم دفتر هاشمی میتونه بدون اجازه هاشمی بیانیه صادر کنه!!
Iran, Islamic Republic of
اطلاعیه دفتر ایت اله بهتر بود حد اقل بعد از سالگرد انتخابات وشروع فتنه صادر میشد در صورتیکه دقیقا وقت خوش کرده همزمان با صدور قطعنامه کذائی شورای به اصطلاح امنیت و شورای حقوق بشر و سالگرد انتخابات صادر گردیده که مایه تاسف و نشان از هم سویی دارد .
Iran, Islamic Republic of
آخی گناه دارند طفلکی ها . اینقد به فرزندان معصومشون گیر ندین
Iran, Islamic Republic of
انتخابات 78و84راکه ایشان ادعای تقلب درآنهارادارندکه نوچه های خودشان اجراکردند!!!ضمنااینهاچطورپیش بینی آن نماینده مجلس را که فقط خودشان شنیده اند به خاطرمی آورندولی افاضات همسرآیت الله رادرصبح روزرای گیری که همه ملت دیدندبه یادنمی آورند؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ کجا لندن نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
دیگه کارتون به جایی رسیده که از رهبر انتقاد میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که خجالت داره.بدونید که تمام بسیجیا و سربازان گمنام امام زمان روزبه روز با ایمان بیشتر به مقتداشون از هیچ کاری دریغ نمیکنند.و تنها یک بیت:


اگر سید علی لب تر نماید
بسیجی ترک جان و سر نماید
m.e
Lebanon
این روزها آمریکا به کمک هاشمی برای مقابله با مردم ایران نیاز دارد
Iran, Islamic Republic of
عمه من بود که گفت اگه تقلب شد بریزین تو خیابونا!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستی از مهدی هاشمی چه خبر؟؟!

از سال قبل دادگاه احضارش کرده ولی انگار نه انگار!

با کلمات زیر جمله بسازید:

مهدی هاشمی, انگلیس, احضاریه دادگاه, دانشگاه آزاد, ملت
!
Iran, Islamic Republic of
چندین سال قبل یادم میاد که یکی از روزنامه ها مصاحبه ای احساسی با آقای هاشمی داشتند و ایشان در آن مصاحبه بطور کل نفی کردند که فرزندانشان فعالیت اقتصادی دارند و ما چه زود باور بودیم -الان یه دختر در انگلیس و یک پسر دیگر معلوم نیست در سایه کدامین سازمان جاسوسی سیر میکند.ایشان تا زمانی عزیزند که پیرو محض ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بوده و بخاطر هوای نفس و اولاد خود را از قطار اسلام و انقلاب بیرون پرت نکند
Iran, Islamic Republic of
شما در کدام مقام هستین که هاشمی بهتون جواب بده ؟
نمی دونم چرا همه باید به شماها و امثال تون جواب پس بدن و خودتون رو صاحب(؟!)انقلاب می دونین ؟؟
چرا
Iran, Islamic Republic of
باسلام:خدارا شاهد میگیرم که تا کنون یکی از حامیان آقای هاشمی بوده ام وهزینه های زیادی نیز در این راه پرداخته ام ولی حال دعایم این است ....
Iran, Islamic Republic of
کاش همه مانند اینا به عشق کسب علم و تحصیل و معرفت می تونستن راحت برن فرنگ. اون هم درمهد اخلاق و فضایل یعنی انگلستان
Latvia
خدا وكيلي به غير از دكتر احمدي نژاد واقعا چه كسي جرات مي كرد كه به هاشمي و فرزندانشان گير بده؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر رهبر که اینقدر صبور هستند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا از دفتر و سايت آقاي هاشمي توضيحي دربار مهدي هاشمي خواسته شود و در آن تاكيد شود كه بطور واضح و روشن در مورد مهدي هاشمي توضيح بدهند.
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی مهدی کجاست
اگر دیدیش سلام ما رو هم برسون
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ"پرسشی که هرگز هاشمی نمی تواند پاسخ داهد : چرا برضد احمدی نژاد به قوه قضائیه شکایت نکردی و نامه ی سرگشاده نوشتی ؟"
چرا آقای احمدی نژاد شکایت کتبی از فرزندان آقای هاشمی نزد و فقط شب انتخابات مسئله را مطرح کرد؟ می دانم که نظر های منطقی را چاپ نمی کنید
Germany
روز انتخابات زن ایشون مردم رو در صورت برنده شدن دکتر احمدی نژاد به آشوب و بلوا دعوت کردند . خوب ، واضحه که پشت بلواهای خیابانی درون و بیرون کشور چه پولهایی از طرف خانواده خرج شده تا رئیس جمهور مردمی رو که خواهان بررسی وضعیت مالی این خانواده بود رو تضعیف کنند
United States
با سلام
چقد منصف و با ايمان هستيد.از اين همه معنويت و اخلاق اين سايت آدم جداً لذت مي بره
Iran, Islamic Republic of
باسلام ؛ فقط از باب پاسخ به فردی که ملاک تشخیص حقایق امروز جامعه را گفتار وابستگان شهداء بزرگواری چون بهشتی و باکری میداند عرض کنم: از جمعیت بسیاری که در غدیر خم باپیامبر ( ص) بیعت کردند چند نفر ولایت حضرت امیر را پذیرفتند ؟! آیا می شود گفت چون تعداد کسانیکه بر سر پیمان نماندند زیاد تر از جمعیت بر حق بودند حق با آنان است ؟! خیر ........صرف کثرت جمعیت ملاک حق و باطل نیست حال می خواهد همسران و پدران شهدا در آن جبهه باشند و مطمئن باشید انسان با بصیرت اینگونه نمی اندیشد .
Iran, Islamic Republic of
آخر ما نفهميديم مهدي جون با پول پسته ها رفته لندن و ماههاست داره خوش ميگذرونه، يا با پول دانشگاه آزاد، يا با پولي كه از حاميان خارجي اش براي اغتشاش و آشوب گرفته
Iran, Islamic Republic of
فقط لندن را عشقه...!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
آقای هاشمی برای اینکه برادریشو ثابت کنه باید پسرشو مجبور کنه تا برگرده و برای اتهاماتی که بهش وارده از خودش دفاع بشه نه اینکه به جای اثبات بی گناهیش بگه مهدی خیالش راحته تا بعد ببینیم این آقا چند مرده حلاجه...الان لاف زدن و پسر فراری داشتن یه ارزن هم نمی ارزه.
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون همسنگرا ن قدیمی انقلابیان قدیم
افسوس که هرچه جلوتر میرویم راه دشوارتر پرتگاهها بلندتر وغربال ها ریزتر میشوند تنها آنهایی تا آخرمیمانند که ایمان قویتر ودلبستگی کمتری دارند
اناشالاه عاقبت به خیرشود
Iran, Islamic Republic of
اناشاا... عاقبت به خیرشود واطرافیان اورا بهمردابی که منتظری رفت نبرند
Iran, Islamic Republic of
اولین کسی که گوش سیدحسین خمینی راگرفت واورا ازکشتی انقلاب بیرون انداخت خود امام بود پس طق نظر نویسنده این متن امام هم به بیت امام ی احترامی و... کرد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تقصیرخودشان نیست عدم برخورد با آنها رابیشترکرده وجای متهم(امثال مهدی هاشمی و...)وشاکی مردم )عوض شده است قوه محترم قضاییه عدالت عدالت
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد احمدی پاینده باد
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از آیتالله همون حجه الاسلامه دیگه؟؟؟؟
من نمیدونم چرا به ایشون الکی ترفیع درجه میدید...
Iran, Islamic Republic of
مسلما این اطلاعیه کار شخص آقای ایت الله است. در سالگرد آن نامه ایشان در نظر دارد باز همان سناریوی پارسال را پیاده کند با این تفاوت که اینبار نامه به صورت اطلاعیه از طرف دفترشان نوشته شده تا تیغ انتقادات مستقیما به سمت ایشان نباشد.
یا ظافر
Iran, Islamic Republic of
درپایان متن در سایت هاشمی میخوانیم:
حکایتی که یادآور آن واقعه‌ای است که شخصی به آیت‌الله العظمی بروجردی عرض کرد که یک روحانی را در حال دزدی گرفتند و حضرتش برآشفت و گفت: نگویید یک روحانی دزدی می‌کرد، بگویید دزدی لباس روحانیت پوشیده بود.
آقای نویسنده متن چرا آن فرد نمیتواند کروبی وخاتمی و.... باشد درحالی که شما ازآنها به عنوان آبروی انقلا نام میبرید
Iran, Islamic Republic of
با سلام به بازدیدکنندگان محترم
می خواهم شما را به سه تا سخن از رهبر و امام ارجاع بدم که بتونید راجع به این مسائل بهتر قضاوت کنید .
اولین سخن جمله ای بود که آقا(رهبر معظم انقلاب) راجع به آقای هاشمی در خطبه های نماز جمعه تاریخی سال پیش(29/3/88) فرمودند ، ایشان فرمودند :
" من البته در موارد متعددى با آقاى هاشمى اختلاف‌نظر دارم، كه طبيعى هم هست؛ ولى مردم نبايد دچار توهم بشوند، چيز ديگرى فكر كنند. البته بين ايشان و بين آقاى رئيس جمهور از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف‌نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمينه‌ى مسائل خارجى اختلاف‌نظر دارند، هم در زمينه‌ى نحوه‌ى اجراى عدالت اجتماعى اختلاف‌نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى اختلاف‌نظر دارند؛ و نظر آقاى رئيس جمهور به نظر بنده نزديكتر است."

در این بیانات اشاره شده که در موارد متعددی ایشان با آقا اختلاف نظر دارند ، حتی مسائلی هم که در آنها اختلاف نظر دارند هم ذکر شده
در اینجا به بیانات دیگری از آقا که همین چند روز پیش در مراسم سالگرد رحلت حضرت روح الله عرض شد اشاره می کنم ، ایشان فرمودند :
"يك نكته‌ى اساسى ديگر در مورد خط امام و راه امام اين است كه امام بارها فرمود قضاوت در مورد اشخاص بايد با معيار حال كنونى اشخاص باشد. گذشته‌ى اشخاص، مورد توجه نيست. گذشته مال آن وقتى است كه حال فعلى معلوم نباشد."

به نظر من این یک جمله کلیدی در به نتیجه رسیدن این مباحث است
در بیانات سال پیش می فرمایند "ولى مردم نبايد دچار توهم بشوند، چيز ديگرى فكر كنند. " این جمله کلیدی یک قطب نما برای مردم بصیر است .

و در آخر جمله ای از حضرت روح الله (قدس سره) اضافه می کنم که فرمودند :
"هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد و در یک کلمه اسلام امریکائی باشد."
این جمله را من به این خاطر بیان کردم که جایگاه متفاوت اسلام ها را از دید حضرت روح الله بیان کنم
ایشان در این سخن از اسلام های رفاه و تجمل ، التقاط ، سازش و فرومایگی و مرفهین بی درد سخن به میان می آورند که در اندیشه های امام مقابل اسلام ناب محمدی می باشد .
به نظر شما این گونه افراد در کدام دسته از اسلام ها قرار دارند .
Iran, Islamic Republic of
پابرهنگان و مستضعفین بشارت.صدای فرو ریختن ستونهای کاخهای نامشروع اشرافیت به گوش میرسه.
Iran, Islamic Republic of
بازخواني سخنان هاشمي‌رفسنجاني در دهه 60؛
امام به‌ بني‌صدر مكررا فرمود موضع‌اش را با آشوب‌طلبان و براندازان مشخص كند چرا خودت اکنون مرزندی نمیکنی که هیچ بلکه کروبی وخاتمی را آبروی اسلام میدانی
Iran, Islamic Republic of
امام فرمود میزان حال فعلی افراد است
Iran, Islamic Republic of
درود به آقای هاشمی که اگر امثال ایشان با 50 سال مبارزه نبودند همین کسانی که امروز میدان را به همه تنگ کرده اند الان باید کراوات می زدنند و جاوید شاه می کفتند.
Iran, Islamic Republic of
بعضی از دوستان گفتند اگر می خواهد بی گناهی خودش را ثابت کند اخر کدام بیگناهی اگر راست می گوید مگر آقاب احمدی نژاد چی گفتند که اینجور ایشان با او لج کردند ةآخر این کار فرد مسلمان است اینجور برخوردها اگر راست می گویی و احمدی نژاد به شما توهین کرد اسلام در رابطه با این کاره چه راهکاری دارد خداوکیلی برخوردهای شما با احمدی نژاد در حد یک فرد عامی ساده مسلمان هم نیست آخر ما چی شما را باور کنیم قران دراین مورد چی می گوید اگر به قران اعتقاد دارید چرا این کارها را می کنید
Iran, Islamic Republic of
جهان جان بهتر بود قبل از اینکه دفتر آقای هاشمی بیانیه بده شما که در خط ولایت و اوامر مقام معظم رهبری بودید جواب اون روزنامه ...را میدادید که بر خلاف صحبت مقام معظم رهبری در دفاع از اقای هاشیم و جدا کردن ایشان از بعضی از فرزندانشان به خود جرئت توهین و جسارت با حمایت همانهایی که پارسال در تلویزیون تهمت زدند و نتوانستند ثابت کنند و قلب مقام معظم رهبری را به درد اوردند میدادید تا کار به اینجا کشیده نمی شود
Iran, Islamic Republic of
اگر سید علی لب تر نماید
بسیجی ترک جان و سر نماید
هاشمی عادت دارد در مواقع حساس بیانیه بدهد. پارسال هم در چنین موقعی آن نامه معروف را به رهبری نوشت. الان هم دارد به سبزها سیگنال می دهد تا شاید در سالگرد 22 خرداد آتشی شعله ور شود و به خیال خام خودشان آرامش را از نظام سلب کند.
Iran, Islamic Republic of
گویا اینبار هم اقای هاشمی اصرار بر مواضع قبلی دارند؟؟؟؟
امیدوار بودیم که ایشان طبق رهنمودهای رهبر فرزانه و روشنگریهای پس از انتخابات سیاست اعتدال را پیشه کنند!!!! ولی با این سخنان پر از کنایه و بنوعی با دعوت از کسانی که تمایل به ایجاد ناارامی در جامعه را دارند سعی می کنند اتفاقات سال گذشته را جهت بهره برداری در روزهای اینده در اذهان تداعی کنند؟؟؟؟
United States
درود بر هاشمی قهرمان.نهضت زنده است چون هاشمی زنده است
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات مخصوص فائزه است چند وقتی تظاهرات نرفته انرژیش نهفته مانده در این نامه خالی کرده. بهش اهمیت ندید.
Iran, Islamic Republic of
نظرات ما که چاپ نشد حداقل این و چاپ کنین . همه ما ....ممکنه اشتباه کنیم جز معصومین
Sweden
لغو تظاهرات؛ ابراز تاسف کلینتون از تصمیم موسوی و کروبی
به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر امور خارجه آمریکا از تصمیم موسوی و کروبی برای لغو تظاهرات سالگرد انتخابات 22 خرداد ابراز تاسف کرد.

هیلاری کلینتون گفت، لغو تظاهراتی که قرار بود بمناسبت سالگرد انتخابات در ایران برگزار شود، از یکسو موجب تاسف است و از سوی دیگر به روشنی نشان می دهد که چرا رژیم ایران باعث این همه نگرانی در جهان شده است.

خبرگزاری فرانسه نوشت، موسوی و کروبی روز جمعه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که راهپیمایی پیش‌بینی شده برای 22 خرداد (12ژوئن) برگزار نمی‌ شود.

آنها در بیانیه خود نوشتند، به دلیل "حفظ جان و مال مردم" از برگزاری راهپیمایی در سالگرد انتخابات صرف نظر کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
عجب کلام گوهرباری فرمودندآیت الله العظمی بروجردی:نگویید یک روحانی دزدی میکرد بگویید دزدی لباس روحانیت پوشیده است.
France
بنده خدا راست مي گه . حرف مي زنه آشفته مي شويد و تعادل خود را از دست مي دهيد مثل همين خبر و كامنتهاي موجود . حرف هم نمي زنيد باز هم آشفته مي شويد . بابا جهان تكليف خودتو با اين بنده خدا روشن كن .
Iran, Islamic Republic of
... ترازاین نمی شد تحلیل کرد!!!!
باباآقای هاشمی باورکنید مردم ازشما عبورکردند.
Iran, Islamic Republic of
یوسف گم گشته ندارد ربط بر آن ، غم مخور
کاخای لندن شود تبدیل به زندان ، غم مخور

مالک ریگی رو از پایگاه آمریکا آوردیم
مهدی در رفته باز آید به ایران ، غم مخور


مرد نیستی جهان جان اگر این نظر رو کامل منتشر نکنی!!!!!!
برای اطلاع از موج اتهامات به دکتر احمدی نزاد فقط کافی است سری به آرشیو روزنامه ها در فاصله 84تا 88 بزنید بخصوص درفاصله 87تا88 آنوقت متوجه می شوید که دکترمظلوم ما چه مقدارمورد حمله مغرضانه قرار گرفته است وچقدر صبور بوده وهیچگونه عکس العملی نشان نداده است تا اینکه کاس صبر ایشان به سر آمده است در مورد جناب آقای هاشمی عرض می کنم که جناب آقای دکتر احمدی نژاد فقط دو سئوال پرسیدند: 1-فرزندان آقای هاشمی دراین مملکت چه کار می کنند 2-درباره نقش فرزند ایشان در باره فراری دادن به یک متهم در قرار داد استا داویل
از نظر منطقی وعقلی بهترین راه حل برای رفع هرگونه اتهام حضور دردادگاه وپاسخ به این دوسئوال ازسوی فرزندان ایشان ونه از سوی خودشان است
ایشان خیالشان راحت باشد گناه هیچ فرزندی را درطول تاریخ به پای پدری ننوشته اند اگرقبول ندارند کافی است به قرآن مراجعه کنند ویا به منابع تاریخی
راه حل این مناقشه آسان است حضور مهدی هاشمی در دادگاه ودفاع از خود.امری که بعداز 3 ماه از فراخوانی ایشان به مملکت هنوز انجام نگرفته است واین عدم حضور دلیلی قاطع بر درستی حرفهای رئیس جمهور محترم می باشد
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
دفتر اين آيت‌الله همانطور كه با نامه سال گذشته خود به نوعي فرمان آغاز عمليات را به جريان فتنه اعلام كرد اين بار نيز با اين نوشته‌ها سران فتنه را براي حمايت شخص هاشمي از آنان اعلام كردند تا دل اين فتنه‌گران قرص باشد
Iran, Islamic Republic of
سگ باش اما سگ اصحاب کهف.
بهتر از پسر نوح بودن است!
علیمدد
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت همه دوستان و آقایان و آقازادگان
من همه حرفهای آقای هاشمی را قبول می کنم ولی نمی دانم چرا همسر ایشان دستور آشوب می دهد؟
چرا پسر ایشان فراری است؟
چرا دختر ایشان در تمام اغتشاشات بوده؟
لطفا ایشان به جای داستان به این سوالها پاسخ دهد که اگر مردم قانع شوند نیازی دیگر به بیانیه و نامه سر گشاده و آسمان و ریسمان بافتن نیست.
Iran, Islamic Republic of
شما شک دارید که تقلب بود؟دروغگویی خودش بدتر از تقلب است
Iran, Islamic Republic of
احمدیه دلاور پیرو خط رهبر. هاشمیم دلش با امام و ولایت و نظامه. اطرافیانش ........
هوالحق
هوشیاری شما جای تقدیر دارد ولی با توجه به عشق جریان هاشمی به یارگیری برای قدرت بیشتر با جریان سازی! که این بیانیه هم در همین راستا صادر شده مراقب باشیم خودمان منجر به ایجاد شهرت کاذب برای این جریان نشویم!
Iran, Islamic Republic of
عزيز ژورناليست متن كامل را ميگذاشتي روي سايتت ،چرا نقل قول ميكني.خيلي آدم راستگويي هستي كه نقل قول هم ميكني؟؟؟؟
United States
شما اگر دشمن انقلاب نيستيد چرا
تفرقه درست ميكنيد مسائل را بزرگ ميكنيد وحدت رمز بقاي انقلاب است
شكاف بين مسئولان نيندازيد.
Iran, Islamic Republic of
بزرگان تا ابد ساکت نمی مانند!
Iran, Islamic Republic of
اينها كه ميگه تقلب بوده كه در زمان اصلاح طلب ها بوده معنيش اينه كه اصلاح طلب ها با تقلب رفتن مجلس اون اول انقلاب هم كه مجلس با هاشمي همسو بوده كه اونو به عنوان ريئس مجلس انتخاب كردن
United States
درود بر هاشمی سردار سازندگی
United States
هاشمی دوست داریم کور بشه هرکی نمیتونه ببینه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هاشمي در گرداب زن و فرزندان گرفتار است و عجيب است كه ذكاوت دارد اما نميتواند تصميم بگيرد.
Iran, Islamic Republic of
خدا هدایت کند...
زبیر وطلحه هم خیلی حرفها می زدند
Iran, Islamic Republic of

حضور ایشان یا صدمات ایشان برای این بوده که خود را وام دار انقلاب ونظام بدانند
Iran, Islamic Republic of
خواهش ميشود ابتدا دفتر حضرت آيت ......!!!!! به اين نظر جنبش سبز پاسخ دهند كه مدعي اند تقلب در انتخابات از زمان رياست جمهوري حضرت آيت .....!!!!! شروع شد ضمن اينكه دختر مخدره خانم ايشان مدعي شروع تقلب از زمان خاتمي است /
Iran, Islamic Republic of
درود بر حضرت آبت الله هاشمی رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
آقاي هاشمي هنوزهم نگهبان نظام ويارمقام معظم رهبري است
يادتان باشدفرداي قيامت بايد پاسخگوي نيات وكرداروگفتارمان باشيم رعايت تقوا در كجاي كلام مان مشاهده ميشود
Iran, Islamic Republic of
اقایی که نوشتید اگر اقای هاشمی نبود انقلاب نبود (۱۳۸۹-۰۳-۲۰ ۱۸:۵۲:۴۷)، جواب شما همان حرف امام است که فرمود اگر رجایی و بهشتی نیستند خدا هست.
Iran, Islamic Republic of
ياايهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا
Iran, Islamic Republic of
باید یه طرح صیانت از نظرهای ملت واسه این سایت گذاشت!
Iran, Islamic Republic of
والا سابقه هاشمی اینجوری ها هم بد نیست، خیلی هم تغییر نکرده، من از همین.....
Iran, Islamic Republic of
تمام ما جز پیشرفت کشور و برافراشتن پرچم اسلام هدفی نداریم.امیدوارم شرایط پس از حذف افراطیون اصلاح طلب دوباره متعادل شود این افرادی که قصد براندازی داشتند خود کمتر از 10 سال پیش با تمام وجود به تخریب شخصیت بزرگ و ارزشمند آیت الله هاشمی پرداختند...... اصولگرانما هم بدانند اگر از این رویه دست برندارند عاقبتی بدتر در انتظارشان خواهد بود