چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴۷
۶۸
خداحافظی برنامه سمت خدا با تلویزیون!؟

برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود +فیلم

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 359652
اولین بار ۱۴ اسفند آقای ماندگاری یک فراخوان حمایت از مدیران صدا و سیما داد. مبنی بر اینکه امروز صدا وسیما آنتن خود را به فروش گذاشته است. مردم شما بیایید و به مدیران رسانه ملی اعلام کنید که حاضر هستید چند فیلم و سریال کمتر بینید اما صدا وسیما آنتن اش را به سرمایه داران نفروشد.
برکناری تهیه کننده از تبعات قرائت نامه روی آنتن بود +فیلم
به گزارش جهان، مدتی است برنامه سمت خدا که یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیون است که خانواده های ایرانی پای کلاس درس هایش آموخته اند و از برنامه هایش بهره برده اند. برنامه ای که دیگر یک برنامه ای همانند خیلی از برنامه ها برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه سبک زندگی است. آموزش است و زیبایی و ظرافتی که در تولید این برنامه به کار گرفته شده باعث شده که چشم های بسیاری را همه روزه به سمت خود بکشاند.

اما این روزها حاشیه ها جلوی نفس کشیدن این فرصت بالندگی فرهنگی را گرفته است. لحظاتی پیش برکناری رکنی تهیه کننده این برنامه ابلاغ شد. این در حالی است که این تهیه کننده از ابتدای آغاز به کار برنامه سمت خدا سکاندار این برنامه بوده است و اینک اتفاقاتی باعث به حاشیه کشیدن این اتفاق شده است.

رکنی تهیه کننده برنامه سمت خدا در مصاحبه با سایت فرهنگ نیوز ضمن اشاره به نامه قرائت شده توسط حجت الاسلام ماندگاری خطاب به آقای ضرغامی گفت:

قطعا حواشی رخ داده از تبعات این نامه بوده است. این برنامه ۱۳ بار تمدید شده است و تاکنون مشکلی در مسیر این تمدیدها پیش نیامنده است . اتفاق جدیدی که افتاده است بحث نهی از منکر در صدا و سیما بوده است که به مذاق دوستان خوش نیامده است و امروز با کمال تاسف باید بگوییم که نهی از منکر در جامعه اسلامی تنها درخیابانها و برای علی خلیلی ها هزینه ندارد، بلکه در بزرگترین نهاد فرهنگی کشور هم پر هزینه است. اولین بار ۱۴ اسفند آقای ماندگاری یک فراخوان حمایت از مدیران صدا و سیما داد. مبنی بر اینکه امروز صدا وسیما آنتن خود را به فروش گذاشته است. مردم شما بیایید و به مدیران رسانه ملی اعلام کنید که حاضر هستید چند فیلم و سریال کمتر بینید اما صدا وسیما آنتن اش را به سرمایه داران نفروشد. درست بعد از ظهر همان روز حکم عزل بنده صادر شد.

رکنی افزود: سخنرانی فردای آن روز مقام معظم رهبری( ۱۵ اسفند) در دیدار با خبرگان از حسن تصادف به کمک ما آمد که در نتیجه فشارها کم شد. اما آنها از دو رویه غلطی که آقای ماندگاری تذکر داده بودند، یعنی تبلیغات در برنامه های کودک که مخالف نص صریح آیین نامه سازمان صدا و سیما ست و همچنین برگزاری مسابقاتی با جوایز غیر متعارف که خلاف نظر صریح رهبری بود دست برنداشتند تا اینکه در ۲۷ فروردین آقای ماندگاری نامه ای را به آقای ضرغامی در برنامه سمت خدا قرائت کردند و همان موارد قبلی که حداقل دوبار در برنامه شفاهی گفته بودند در نامه عنوان شد که چند روز بعد آقای ضرغامی مصاحبه ای کردند و گفتند که آگهی ها را برداشتیم. آقای ضرغامی در این مصاحبه گفته بودند که این قانون شکنی را به دلیل کسری بودجه انجام داده بودند که هیچ آدم فرهنگی این موضوع را قبول نمی کند که شما کار ضد فرهنگی کنید برای اینکه بودجه برای کارمندان نداشته باشید. مثالی را دیروز به رجا نیوز گفتم و آن اینکه اگر مسئول سازمان محیط زیست برای تامین بودجه‌ی کارمندانش به مشکل بخورد، حاضر است یوزپلنگ شکار کند و از درآمد حاصل از آن حقوق کارمندانش را بدهد؟

بدیهی است که این کار غیر منطقی است؛ و نمیتوان فرهنگ کشور را که رسانه ملی متعهد به صیانت از آن است را به شرکتهای مصرف گرارفروخت... امروز تبعات این نهی از منکری که نسبت به دو خلاف قطعی قانونی و مخالف نظر رهبری انجام شده این است که به بهانه ارتقا کیفیت، دیگر برنامه را تمدید نمی کنند و دو تهیه کننده جدید را معرفی کرده اند.

فیلم
نامه حجت الاسلام ماندگاری خطاب به ضرغامی که در برنامه سمت خدا قرائت شد

سید عبدالمجید رکنی عنوان کرد: اساسا مدیران ما در ساختار برنامه کوچکترین نقشی نداشته اند. مخصوصا سالهای اخیر. اصلاً این ارتقاء چگونه ممکن است صورت گیرد وقتی کلاً در جریان نیستند. برخی از مدیران ما ۲۴ ساعته مشغولیتهای دیگری دارند. دو تهیه کننده پیشنهادی سمت خدا با من صحبت کردند و یکی از آنها صراحتا به من گفت که من دلم می خواهد شما در این نزاع برنده شوید. اما تو روی خودتان می گویم که اساساً به اینکه رسانه ابزار انتقال ارزشهای دینی است قائل نیستیم . تهیه کننده دوم هم معتقد بوده که بالاخره امورات دنیا باید بگذرد!

جالب اینجاست که هیچ تهیه کننده ای در شبکه سه این موضوع را قبول نکرده است. طبیعی است که کار شبکه سه را باید به تهیه کننده های شبکه بدهند. اما کسی حاضر نشده بود که این کار را قبول کند . به ناچار مدیران شبکه بر اثر اصرار بر تصمیم خود از افرادی خارج از شبکه دعوت کردند . از دو نفری که به تعبیر مدیران برای ارتقاء این برنامه دینی معرفی شده اند یکی از آنها، تهیه کننده رادیو بوده است. الان هم در شبکه ورزش فعالیت می کند و خودشان اظهار کردند که اساسا به اینکه رسانه باید ابزار انتقال ارزشهای دینی باشد معتقد نیستند و به سرگرمی بودن آن بیشتر معتقدند و البته اظهار داشتند که نظریه سومی دارند .نفر دیگر هم در شبکه چهار فعالیت میکنند که برای دستگرمی برنامه های ۵ دقیقه ای قبل از ساعت ۲۲ را که جزء ابتکارات مدیران شبکه سه به حساب میاید و عموم کارشناسان از پخش آن بدین صورت ناراضی هستند به ایشان سپرده است . خود ایشان که متصدی این کار شده اند پیش من آمدند و اظهار داشتند که من حتی وقتی برای دیدن برنامه ها ندارم و حتی برای برنامه های ۵ دقیقه ای هم فرصتی نداشتم ببینم و انجام آن را به تدوینگر دفترم سپرده ام . سؤال اینجاست کسی که برای دیدن برنامه ۵ دقیقه ای وقتی ندارد چه ارتقائی می تواند در این برنامه ایجاد کند و نکته ای که شاید برای همه خوانندگان جالب باشد این است که یکی از این دو تهیه کننده اصلا آقای شریعتی مجری همیشگی این برنامه را هم نمیشناخت و از ایشان اسمش را سوال میکرد !

تهیه کننده این سالهای برنامه سمت خدا افزود: بگذارید برای یک بار جناح فرهنگی مؤمن نقشش را نشان دهد و باید جناح فرهنگی مومن وزن حقیقی خود را در معادلات فرهنگی کشور بسنجد .در روز عاشورا هم امام حسین دعوت جنیان را رد کرد چرا که اگر این دعوت را قبول میکرد و به مدد آنها پیروز میشد بعدها در هر جای دنیا اگر نزاعی بین حق و باطل پیش میامد طرف حق توقع داشت که اگر نیروهای ماورائی به کمکش بیایند از حق دفاع خواهد کرد. ممکن است برای سمت خدا خیلی ها از طریق جایگاه حقوقیشان بخواهند وارد شوند و دعوا را خاتمه دهند . اما ما باید بگوییم کارمان مردمی است و بعدها هم در هر جا نزاعی بین حق و باطل صورت بگیرد مشکل به صورت مردمی برطرف شود، احساس میکنم در این نزاع ، یک تماس تلفنی پیرزن فرتوت در الیگودرز و یا جوان دانشجویی در شیراز از هزاران سفارش حکومتی ارزشمند تر باشد .

وی افزود: سمت خدا در این سالها برنده جشنواره جام جم و همچنین جشنواره های دیگر شده است. اینجانب بر اساس فشارهای وارده نامه شبه استعفایی را بدون ذکر دلیل در اسفند ماه به آقای ضرغامی نوشتم و دوست داشتم حرفها و دغدغه هایم را در عرصه دین و فرهنگ با بالاترین مقام رسانه ملی در میان بگذارم ، احساس میکنم توقع بیجایی برای مهمترین برنامه دینی رسانه ملی نباشد که بخواهد دقایقی وقت مدیر ارشد سازمان را بگیرد .

فکر کنید اگر این نامه استعفا را تهیه کنندگان یا کارگردانان مطرح ترین برنامه های ورزشی شبکه سه و یا کارگردان بهترین مجموعه های تلویزیونی سالهای اخیر نوشته بودند چه اتفاقی می افتاد؟ قطعا آقای ضرغامی یا دفترشان با ایشان تماس می گرفت و علت را جویا می شد و در صدد استمالت و دلجویی از فرد استعفا دهنده برمیامدند . این در حالی است که این برنامه پر بیننده فرهنگی از چنین جایگاهی برخوردار نبود و نه شخص آقای ضرغامی و نه دفتر ایشان هیچگونه تماسی نگرفتند که بگویند شما به چه دلیل استعفا داده اید و حالا امروز ادعا میکنند چون ایشان استعفا داده ما با استعفای ایشان موافقت کردیم ، نباید تامل کرد که احتمالا بر سر تهیه کننده برنامه چه بلایی آمده است که مجبور به نوشتن استعفا شده است.

کسانی که با کار تهیه کنندگی درتلویزیون آشنا هستند میدانند که یک تهیه کننده برنامه روزانه که این برنامه را همانند فرزند خودش بزرگ کرده و روزانه بیش از ۱۴ ساعت از وقت خود را برای انجام کارهای برنامه و خواندن پیامهای تک تک مخاطبان هزینه کرده است ، چه اتفاقی برایش افتاده که نامه استعفایش را مینویسد و البته باید دید چه اتفاقی برای بزرگترین نهاد فرهنگی کشور افتاده که به این نامه استعفا کوچکترین توجهی نمیکند و البته دلش میخواهد که بدون سر وصدا با این استعفا موافقت هم بکند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان نیوز که بهرحال از طریقی به اقای دارابی نزدیک است چرا به ایشان موضوع را نمیگوید و پیگیری نمیکند ؟!
تبلور ازادی بیان در کشور.ببینید وقتی یه ادم مومن و انقلابی حرف میزنه چه بلایی سرش میارن خدا به داد اونایی برسه که اندک زاویه ای هم با این نظام دارن
...
اتفاقا چون انقلابی است مظلومه وگرنه اون دم کلفت های زاویه دار که......
سلام ببخششيد ها شما خواستى درستش كنى ولى زدى چشش رو دراوردى اين قضيه به نظام ربط نداره
شمس
United States
حرف دارابی دکور جلساته ...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید خود آقای دارابی ایشان را عزل کرده !
بیخیال
تعطیل کردن این برامه یعنی نا امید کردن مردم خداجو که به دنبال در یافت مفاهیم ناب از اسلام اند آن هم در حد خودشان
نا امیدی ایشان نا امیدی از انقلاب را در پی خواهد داشت و موج سواری شبکه های ماهواره ای
اگر این رخ دهد بسیاری دلسرد می شوند و باز به سراغ هجمه های ظاهرا زیبای ماهواره می روند و خود را با آن سرگرم می کنند....
saleh
میدونید این رسم روزگاره
....
dolat64
Iran, Islamic Republic of
استاد پناهیان میگفتند: اگر روزی توانستیم مسئولین کشور را بدون لکنت زبان امر و نهی کنیم که این بالاترین مراتب امر بمعروف و نهی ازمنکر است، آنگاه دربارۀ مراتب پایینتر هم امر و نهی تأثیر خواهد داشت. اما اگر مرتبۀ بالای امر بمعروف و نهی ازمنکر تعطیل شود، مراتب پایین امر بمعروف و نهی ازمنکر اصلا تأثیر نخواهد داشت.
واقعا برای این آقای ضرغامی متاسفم که به جای حل کردن مسئله، صورت مسئله رو پاک می کنند.
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب و احترام
...همه حرف دل داغ دیده ما در همین یک جمله خلاصه شده است ...کاش کسانی که کرسی قدرت را می پرستند به قول ایت الله بهجت خدا را هم می پرستیدند . باشد روزی که طبل رسوایی شان به صدا دراید...و گاهی چه زود دیر می شود...مرحبا بر جناب اقای رکنی و حاج اقا ماندگاری عزیز ... دست حق همراهتان که حق را گفتید.
چراغ
باكمال تاسف اين برنامه هم كه دل خوشي مابودو به ما اميدمي داد اينگونه مورد بي محبتي مسئولان قرارگرفت از اقاي ضرغامي بيش ازاين توقع داشتيم
یک سمت خدایی
Iran, Islamic Republic of
حرف حق تلخ است ...اما پذیرش حق بسیار شیرین
Iran, Islamic Republic of
دوست و برادر گرامی
سلام برنامه شما یکی از پر مخاطبترین های سازمان صدا و سیما می باشد....
جناب آقای ضرغامی
اگر واقعا چنین چیزی صحت داشته باشد باید فاتحه صدا وسیما را خواند.چرا جنابعالی جلوی این همه رقص عای رنگ و وارنگ را نمی گیرید.حالا شما بگویید شادی کودکانه....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
طرفدار پر و پا قرص حقیم مرحبا برحاج اقا ماندگاری و جناب اقای رکنی عزیز که حق را گفتند و سکوت نکردند ما هم که داغداریم حاضریم در برابر ناحقی بایستیم حتی اگر باید تاوان بپردازیم/ یک کلام بزرگی اینجا به فریاد سینه پردرد ما می رسد که در میان تمامی چیزهایی که می پرستید خدا را هم بپرسید. درکنار کرسی های قدرتتان حق را هم ببینید ...تهیه کننده ای که برنامه ای را این همه مدت روی انتن نگه می دارد باید تقدیر شود ...تقدیر نکردید اما توقع این همه بی مهری و بی محبتی سخته ...ادم یاد مظلومیت اقامون امیر المومنین علیه السلام میافته ...امیدوارم اقایان فردا بتوانند سر بالا بگیرند
یک عاشق سمت خدا
Iran, Islamic Republic of
طرفدار حقیم و امیدواریم نشود انطور که انان می خواهند ...سمت خدا یک راه بیشتر ندارد...همه بران راه باشیم
اشكذري
حتما آقاي ضرغامي تجديد نظر خواهد كرد. انتظار مي رود كه ايشان از برنامه هاي ارزشي و تهيه كنندگان آن، حمايت ويژه داشته باشد. بايد از آمر به معروف حمايت كرد.
اگر سخن آقاي ماندگاري ناصواب بوده، به آن پاسخ دهيد. و اگر صحيح بوده از او و سايرين كه زمينه ساز تذكر بجا بوده اند تشكر كنيد. به هر حال از آقاي ضرغامي چنين انتظاري نبوده و نيست.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا آقای ضرغامی وقت تجدید نظر برای این امور سطحی !!!! را ندارند
امور مهمتر مثل ولخرجی رسانه ( افق رسانه) دیدار با بازیگران رنگ به ربگ ..... وقتی برای ایشون نمیگذارد
حق پرست
Iran, Islamic Republic of
برنامه سمت خدا با تهیه کننده ای که این همه در این راه خاک خورد و راه را اسفالت کر د ره به کجا خواهد برد...خدا داند حال ما ...
دوستدار سمت خدایی ها
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا اقای رکنی رو برگردونید/ از انصاف دوره ...بی انصافی نکنید ///خواهش می کنم
با طومارهای مردمی از صدا و سیما در خواست کنید.
اینها حق ندارند به خواست مردم بی توجهی کنند.
سیما که ملک پدری شان نیست.
....
مهدی
مگه ما توی صدا و سیمای به این عریض و طویلی که به قول حضرت امام (ره): باید دانشگاه باشد، چند تا برنامه دینی-فرهنگی و معرفتی-سبک زندگی مثل سمت خدا داریم که تهیه کننده ی دلسوزش آقای رکنی رو برداشتند ؟!!!!

....
حسین
Iran, Islamic Republic of
فعلا ضرغامی شده ....
یواش یواش باید فاتحه برنامه های دینی رو هم بخونیم.
أین تذهبون؟
در استعفایتان خالص نبودی خدا زده زمین!
بیخیال
تا خالصی رو چی فرض کرده باشی؟!؟!؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
باید ببینیم نظر مسئولین صدا وسیما چیه
باید مردم خواست خودشان را اعلام رسمی کنند یا با تلفن زدن به سیما یا پیام دادن در سایت شبکه های صدای و سیما و یا از طریق ایمیل
رهبری دستور دادند که مردم سکوت نکنند.
....
Iran, Islamic Republic of
نظرشون اینه که به مردم چه ربطی داره !
Iran, Islamic Republic of
درود بر هنرمندان ارزشی
رضا
Iran, Islamic Republic of
سمت خدا باید باید حفظ شود
معصومه
همه مردم مسلمان و انقلابی ایران عزیز حمایت خودمون رو از این برنامه اثر گذار با مجری و کارشناسان عالی و فهمیده و با بصیرت این برنامه دینی اعلام می کنیم....

وا اسفا از زمانی که در صدا و سیما جمهوری اسلامی خواننده های آوازه خوان و انسان هایی که بویی از دیانت و تقوا نبرده اند جایگاهی داشت باشند و افراد حزب اللهی و دغدغمند نسبت به دین و مذهب حقه تشیع جایگاهی نداشته باشند و فقط به اسم اینکه حزب اللهی هستن، مسئولین ارشد سیما با آن ها مقابله کنند.....

هرچند که آقای ضرغامی در این چند کلیتا خوب عمل کردند اما با این تیپ کارها در آخرین روزهای پست مدیرتی شان دارند لکه تاریکی بزرگی به تاریکی ها کارنامه خود می افزایند....
Iran, Islamic Republic of
شورای نظارت به وظیفه اش عمل نماید.....
ع
Iran, Islamic Republic of
...از تو خیری به ما نرسید شر مرسان.
ضرغامی بازم درود
دیوانه
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی که سیما رو ول کرده به امان دوست دیرینه اش یعنی آقای دارابی ! ......
علی
سلام ۔حیف این برنامہ کہ اینطوری برخورد می شود من یک محصل خارجی ھستم ،خانوادہ من این برنامہ را ھمیشہ نگاہ می کردند واز ان استفادہ می کردند
عجب حکایتی شده
واقعا متاسفم........آخه کارشناس سمت خدا که دروغ نگفته،اگه دروغ گفته بود حق صدا و سیما بود که اعتراض کنه....اما همه می دونن حتی آمریکایی ها و اروپایی ها که پخش آگهی مخصوصا برای بچه ها باعث مصرف گرایی آن ها ( و مردم جامعه) می شود.از صدا و سیما انتظار میره پولشو درست خرج کنه و برای چیزایی خرج کنه که ارزش داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
آخه سود سر شاری از تبلیغ برای بچه ها عایدشون میشد حیف بود ! مگه ندیدید یه ربع تبلیغ برای یه برنامه چهل دقیقه ای می ذاشتن .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همین الان که سمت خدا رو دیدم مجری برنامه هم خداحافظی کرد و کارشناس برنامه گفتند اجازه ورود به آقای رکنی داده نشده.واقعا متاسفم.خوبیش اینه که کارشناسها هم گفتند اگر این دو نفر نیان ما هم نمیایم.الان دیگه وظیفه مردمه با تلفن و پیامک و .... اعلام حمایت کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه
آقای فردوسی پور تو برنامه معروفش هر حرفی رو که حتی به فوتبالم ربط نداره میزنه و به هر کی دوست داره تیکه میندازه کاری هم باهاش ندارن فوقش یه تذکر شفاهی و یا کتبی، ولی این بندگان خداها رو که یه کی از کارشناساشون یه انتقاد بجا به صدا و سیما کرده رو کلاً کن فیکون کردن، این عاقبت فرهنگ اسلامی مظلوم تو کشور اسلامیه؟ فکر کنم تنها برنامه دینی تاریخ صدا و سیما باشه که پر بیننده و تاثیر گذار هست. این مدیریان فقط ظاهر دینی و حزب اللهی دارن.
فتنه 88 روهم فراموش نکردیم
بنده خدا
سلام. خدا قوت میگویم به عوامل برنامه سمت خدا و کارشناسان برنامه. این کار مدیران صدا و سیما نمونه کامل عمل به فرمایشات رهبری در خصوص نامگذاری امسال باعنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است. مطمئنا چون مانع رسیدن این خیر بزرگ به مردم شدند تاوانش را خواهند داد.
دوستدار سمت خدا
برنامه بسیار آموززنده و پر باریست که بنوعی مردم انرا الگوی زندگی خود قرار داده اند تاسف از اینکه بجای تقدیر تحسین وتشکر از یک تهیه کننده ارزشی ودینی ایشان را برکنار میکنند آان هم به جرم امر به معروف ونهی از منکر که از افضل واجبات است وانهم در جمهوری اسلامی که هدفش ارتقا معنوی و شکوفایی ارزشها ی اسلامی میباشد دستخوش
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای ضرغامی بهتر بود به جای بستن و تعطیل کردن یک نفر کارشناس میذاشتن جلوی ایشون که جواب حرفای این آقا که بعضا هم محل اشتباه است رو بده
عمار
Iran, Islamic Republic of
فعلا متاسفانه صداوسیما شده جایگاه اثال اقای رشیدپور و رکنی ها جایگاهی در صداوسیما ندارند.
با فرمان رهبری مبنی بر عدم سکوت مردم در امور فرهنگی کسی حق سکوت ندارد.
سمت خدا باید ادامه پیدا کند با مدیریت آقای رکنی که هر روز برنامه ایشان درس بود و جذاب.
شخصی چون من که اصلا اهل تلویزیون نیستم هم پای برنامه ایشان می نشستم.
من از آقای ضرغامی درخواست می کنم با آقای ماندگاری مناظره کند.
اگر حرف آقای ماندگاری در نظر سنجی مردمی اشتباه بود برنامه سمت خدا را تعطیل کنید و الا این برنامه با همین مدیریت ادامه پیدا کند.
درخواست از سایت جهان
لطفا یک نظر سنجی توی سایت بگذارید تا مردم رأی بدهند که برنامه سمت خدا باشد با همین مدیریت یا نباشد.
لطفا سریع اقدام کنید.
محمد
صدا و سیما و خیلی از مسئولین تحمل نقد و انتقاد را ندارند اولیش آقای نقویان بود که اخراج شد و حالا بعدیها خدا به داد ملت برسه که دل به چه آدمهای بی مصرفی بستن که خودشان را تابع اهلبیت میدونن ولی تحمل کوچکترین انتقادی را ندارند
آقای ضرغامی! احمدی نژاد و ببین و عبرت بگیر
وقتی ارزشها عوض شوند....
حسین
با سلام. انگار مدیران ارشد صدا و سیما درد دین ندارند....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین طوره .
Iran, Islamic Republic of
این چه بساطی است که راه انداخته اید؟!
جناب آقای ضرغامی مگر شما ولایتمدار نیستید؟!
اگر نیستید حداقل با مردم رو راست باشید!
و اگر ولایتمدارید چرا از سخن جناب ماندگاری ریشه کل برنامه را زدید؟!
....
Iran, Islamic Republic of
ایشان می فرمایند دلمون خواسته عزل ونصب کنیم به کسی چه صداوسیما ملک شخصی اشان است !
اعتقاد
در آخرین حرف آقای ضرغامی گفته این حرفهای آقای ماندگاری ربطی به تغییر تهیه کننده نداره
اما من میپرسم برای این برنامه به این مهمی آدم وقتی میخواهد تهیه کننده عوض کنه باید بره یک رستوران دار رو بیاره برای تهیه کنندگی؟!!!!!
تهیه کنندگان جدید حتی نمیدانند با روحانی چگونه هم کلام شوند؛ حتی کارشناسان را نمیشناسند!
تهیه کننده معارفی که روحانی ها و کارشناسان چهره مذهبی را نشناسد به چه کار آید؟!!! جز برای این است که هرچه همان رئیس گروه و مدیر شبکه تصمیم میگیرند بگویند چشم؟!!!
سمت خدا دوست دارم
آقای ضرغامی این طور به سخنان رهبری لبیک می گویید؟!
لابد این کارتان درجهت عملی کردن منویات رهبر است؟! چه قدر قشنگ به شعار سال حضرت آقا توجه کردید...
متاسفم
1400....
باید یک مناظره تلویزیونی برگزار شود.
آقای ضرغامی بدجوری باختی؛
در مقابل مخاطبت باختی،
در مقابل مخاطبی که بیشتر از هر کسی باورت داشت باختی!
با خودت چی فکر کردی؟!
...
عاشق قران سمت خدا
بچه شیعه نذار مثل فتنه 88باز امام حسینو بکشن.نذار 1ساعت برنامه دینی در روز را پاک کنن .اینا در ظاهر دیندارند .خدا از باطنشون خبر داره .ضرغامی بابچه شیعه در افتادن مساوی ور افتادنه .بالاترین مجری دینی شریعتی رابر گردون ...
اكبر
دوران آزادي مشاركتي ها دوباره روي آنتن رفت .... تسليت
مرضیه
دوستان حمایتتون تو فضای مجازی قابل تحسینه ولی عالی میشه اگه با شماره 162 تماس بگیرید و انتقادتون رو شفاها به روابط عمومی صدا و سیما اعلام کنید.
الان وقت اون رسیده که قدم تو مسیر امثال شهید علی خلیلی ها بذارید.
زینب
واقعا برای صداوسیما متاسفم بهترین برنامه درسی و دینی واثرگذارترین برنامه رو اینطوری از بین بردند به چه قیمتی؟؟؟؟
بنده خدا
واقعا برای اقای ضرغامی متاسفم

انواع رقص و پایکوبی رو تو تلویزیون میبینیم

اما جناب ماندگاری امر به معروف و نهی از منکر

که میکنن اینجوری برخورد میشه

خدا ازتون نگذره
حيف ا..
در كشور اسلامي كه رئيس يك رسانه جواب آمر را اينطوري بدهد بعد در خيابان نمي خواهن چاقو توشكم آمر فرو كنند تا آب از آب نجنبد فقط ياد گرفتيم تو اخبارمان تمام نقاط ضعف كوچو لوي غرب را با آب وتاب فراوان در رسانه مان بگوييم ولي كسي حق ندارد از خودمان انتقاد كند
منتظرالمهدی
ادعای اسلام با مسلمانی متفاوت است انشالا مقدمات ظهور در این ظلمها فراهم می شود