جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دعوت از تیم هسته‌ای برای شرکت درکنسرت

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 419457
محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش از نماینده و سفیر دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل درخواست کرد تا چنانچه طرف‌های مذاکرات هسته‌ای، در زمان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در وین مشغول مذاکره باشند، به دیدن این کنسرت دعوت شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کنسرت علیرضا قربانی با عنوان «با من بمان»، ۱۸ اردیبهشت ماه (۸/۵/۲۰۱۵) در سالن موتزارت کنسرت هاوس وین برگزار می‌شود.

در این کنسرت، قطعاتی ساخته آهنگسازان ایرانی از جمله همایون خرم، فردین خلعتبری، در کنار قطعه جدیدی از ایمان خمّر، نوازده و آهنگساز و رهبر ارکستر این کنسرت، اجرا خواهد شد. ارکستر و کر این کنسرت متشکل از ۴۶- ۵۰ نوازنده است که ترکیب نوازندگان عبارت است از: گروه ارکستر اتریش Wiener kammer Orchester و نوازندگان جوان و پیشکسوت ایرانی ساکن اتریش.

در آینده نزدیک این گروه اتریشی در تهران و اصفهان به روی صحنه خواهند رفت و رهبری اکستر را ایمان خمر بر عهده خواهد داشت. خمر تحصیل کرده موسیقی در ایران است و در مقطع فوق لیسانس رهبری ارکستر را در ارمنستان آموخته و در حال حاضر استاد سازهای ایرانی در شهر وین است.

بر اساس این گزارش، محمد رضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش از نماینده و سفیر دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل درخواست کرد تا چنانچه طرف‌های مذاکرات هسته ای، در زمان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در وین مشغول مذاکره باشند، به دیدن این کنسرت دعوت شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *