جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

معادلات مظلومی برای حذف برخی بازیکنان!

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 430850
سرمربی فوتبال استقلال که در تلاش است تیمی پرقدرت را برای حضور در لیگ پانزدهم ببندد حالا با معادلاتی مواجه شده که کار او را برای انتخاب بازیکنان فصل آینده سخت کرده و شاید منجر به حذف برخی قدیمی‌ها شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرویز مظلومی که پس از امیر قلعه نویی سکاندار هدایت آبی پوشان شده حالا این دغدغه را دارد که مجموعه ای از بهترین بازیکنان را برای فصل پیش رو در تیم خود جمع کند تا نتایجی بهتر از فصل گذشته را رقم بزند.

در این بین یکی از مشکلات وی بازیکنان باتجربه و البته پا به سن گذاشته در استقلال است که کار را برای سرمربی جدید آبی پوشان سخت کرده است. شاید به همین خاطر است که او از همان روزهای ابتدایی حاضر نشد به صراحت در مورد بازیکنان قدیمی تیمش و وضعیت آنها برای آینده اظهار نظر کند.

رضا عنایتی یکی از بازیکنان باتجربه و البته مسن ترین بازیکن استقلال بود که طی روزهای گذشته نشست هایی را با مسئولان باشگاه برگزار کرد و در نهایت به وی اعلام شد برای فصل آینده نیازی به او نیست تا عنایتی اولین کنار گذاشته شده آبی پوشان باشد.

با این حال معادله مظلومی برای چیدن بازیکنانش هنوز ادامه دارد. او حالا می خواهد از بین حنیف عمران زاده و مگویان یکی را انتخاب کند چرا که تعداد مدافعانی که در فهرست او هستند زیاد است و به همین خاطر باید برخی از آنها بروند.

ضمن اینکه سرمربی آبی ها عنوان کرده تمایلی برای حفظ امیرحسین صادقی ندارد و احتمال جدایی این مدافع باتجربه از جمع آبی ها هم بسیار زیاد است.

درون دروازه هم با ماندن وحید طالب لو و بازگشت سیدمهدی رحمتی طبیعتا محسن فروزان باید از این تیم برود. او که سابقه کمتری برای آبی پوش بودن نسبت به دو گلر دیگر دارد در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده و به دنبال تسویه حساب و مشخص کردن آینده اش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *