پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کمک‌های غذایی ریاض به داعش+تصاویر

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۲
کد مطلب: 410258
نیروهای امنیتی عراق در ادامه پیشروی خود در شهر تکریت چندین تن مواد‌غذایی و خشکبار ارسالی از کشور عربستان برای داعش را در پناهگاه‌های این گروهک تروریستی کشف کردند.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، نیروهای امنیتی عراق، چندین تن کمک‌های غذایی ارسالی عربستان را برای گروهک تروریستی داعش در تکریت کشف و ضبط کردند.

سایت خبری "الغد پرس" عراق در این‌باره گزارش داد؛ نیروهای امنیتی عراق با همکاری بسیج مردمی روز گذشته در حال پاکسازی مناطقی در نزدیکی تکریت بودند که چندین تن مواد‌غذایی و خشکبار ارسالی از کشور عربستان برای داعش را در پناهگاه‌های این گروهک یافتند.


گفتنی است تمامی مواد‌غذایی کشف شده با عبارت "عربستان، کشور انسانیت، مواد کمکی به نیازمندان"، بسته‌بندی شده بودند.



ارتش عراق از جمعه شب با تشکیل ارتشی ۲۷ هزار نفری با همکاری بسیج مردمی و قبایل این کشور به سمت تکریت در حال پیشروی است و توانسته بخش‌های زیادی از استان صلاح‌الدین را از چنگ عناصر داعش آزاد کند.
در حالی‌که عربستان و آمریکا مدعی مبارزه با داعش هستند، اسناد و شواهد بسیاری طی ماه‌های اخیر نشان‌دهنده حمایت آشکار این دو کشور از این گروهک تروریستی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *