جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲۴
۷۳
برغم برخورد با دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی

حمایت از «عزاداری خون» در پخش زنده سخنان آقای صادق شیرازی با تجهیزات ماهواره‌ای غیرقانونی درقم

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 387651
به رغم اعلام وزارت اطلاعات مبنی بر برخورد با دفاتر غیرقانونی شبکه های ماهواره ای، سخنرانی آقای سید صادق شیرازی از بیش از چهارده شبکه ماهواره ای به صورت زنده و با کیفیت بسیار بالا پخش شد.
حمایت از «عزاداری خون» در پخش زنده سخنان آقای صادق شیرازی با تجهیزات ماهواره‌ای غیرقانونی درقم
به گزارش جهان، شب پنجشنبه پس از تبلیغات پر حجم شبکه های ماهواره ای نزدیک به جریان آقای صادق شیرازی، که تلاش آشکار آنان برای ایجاد تفرقه در میان مذاهب اسلامی بر کسی پنهان نیست، سخنرانی این شخص در جمع مبلغان و روحانیون حامی وی، به صورت زنده و از طریق تجهیزات غیر قانونی و گران قیمت ارسال تصاویر ماهواره ای پخش شد.

وی دربخش هایی از سخنان خود با اشاره به مقابله رژیم پهلوی با عزاداری حسینی به نقش تعدادی از علما برای مقابله با این اقدام پرداخت اما هیچ اشاره ای به احیای عزاداری حسینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نکرد.

آقای شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نوعی عزاداری به نام «عزاداری خون» که وی آن را «مقدس» خواند، آن را از عزاداری هایی دانست که روز به روز گسترش می یابد. اشاره وی به قمه زنی و راه رفتن بر روی خار و سایر اعمالی است که به حکم اکثر علما، مایه وهن عزاداری حسینی و شیعه در جهان و توسط بسیاری از مراجع حرام اعلام شده است.

بهره گیری از تجهیزات ماهواره ای جهت ارسال تصاویر بر روی کانال های تلویزیونی، نیازمند مجوزهای لازم از مراجع قانونی است.

نمونه ای از تبلیغات ماهواره ای برای پخش زنده سخنان آقای صادق شیرازی
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000387/nf00387651-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000387/nf00387651-3.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000387/nf00387651-2.jpg

پیش از این وزارت اطلاعات اعلام کرده بود که با دفاتر شبکه های ماهواره های که به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند برخورد کرده است.

جهان نيوز مدت ها پیش طی گزارشی به بهره گیری فرقه شیرازی از ده ها شبکه ماهواره ای برای تفرقه در مذاهب اسلامی و توهین به چهره های مشهور هر یک از این مذاهب و فعالیت آزادانه آنان در ایران اشاره کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا چرا بساط این من...رو جمع نمی کنن ملت راحت شن
امیر
توی اراک هم داره به بعضی هیت ها پول میده وطرفدار جمع میکنه جالب اینجاست که این هیت ها از این فرد پول میگیرن وعکس رهبری رو تو بنر هاشون میزنن
بچه هیئتی ها به هوش باشند چون این جماعت با ابزار حضرت اباعبد الله و شور جوانان هیئتی به دنبال اهداف شومی هستن
از خود آقامون حسین (علیه السلام) مدد میخواهیم
Iran, Islamic Republic of
در حلال بودن اين پول شبهه وجود داره.
به خیلیا همین جوری پول میده
به هیئتای زیادی هم پول داده
چرا این مزدور عربستان رو توی گونی نمیکنن ؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من هم که قمی هستم نمی دونم والا
آفرین، عجب جایی اصطلاح گونی رو به کار بردی، خوشم اومد.
یاعلی
فرید
France
ده دو
م ث
" رو توی گونی نمیکنن "
یا طرفدار زیرک شیرازی هستی
...
سمیعی
الان اینها توی جهان به واسطه حمایت های غرب شده اند تابلوی شیعه. یعنی غیر فارسی زبان بخواهد شیعه را بشناسد ارجاعش میدهند به این شبکه ها.
چرا مماشات می شود با این جماعت. تروریست های تکفیری با استناد به اظهارات این افراد آدم می کشند. به اهل سنت می گویند این شبکه ها را ببینید و بشنوید که چه می گویند اینها شیعه هستند.
بیزحمت اسم این بیشتر مراجع که گفتن حرامه رو بگین
بی زحمت خودتون سرچ کنید و بهانه نگیرید.
United States
اینا فقط بلدن سفسطه کنن سرچ که بلد نیستن
همه
اولیش عقله که شما بعید است با آن آشنا باشید!
آیات عظام وحید خراسانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، مقام معظم رهبری و...
United States
البته استثناً آیت الله وحید حرام اعلام نکرده اند
هانیه سادات
منبع؟
United States
لا موجود!
خوب حرام نکرده برید رسالشو ببینید چرا به من منفی میدید تقصیر من چیه من که خودم مخالف قمه زنی و این احمق بازیام.
yaser
به غیر از جناب شیرازی که خودشون رو مرجع می دانند همه می گویند هر کاری که موجب وهن مذهب شیعه بشه حرامه. نیازی نیست که اسم همه رو بنویسیم. فقط این فرد موافق با وهن مذهبه.
محسن
من میگم همه مراجع...شما برو دنبالش!
Canada
اولیش عقله اگه داشته باشی
امیر
ایت شیطان میر یزید موسوی و ایت شیطان کروبی ایت شیطان کارتر وایت شیطان عظمی تاج زاده گفتن عنده حلاله
حضرات آیات خامنه ای، سیستانی، مکارم، نوری همدانی و...
Iran, Islamic Republic of
اينها افرادي هستند كه دچار بيماري رواني كبود توجه مي باشند با اين جور كارها دنبال جلب توجه مي باشند دردناكترين روش براي برخورد با آنها عدم توجه است الحمد لله مردم ما اينها را نمي شناسند واصلا اسمي از خاندان خبيث شيرازي در اذهان ملت ما نيست واز همين جا درد مي كشند ودائما دنبال جلب توجه هستند تا به حال اسلام امريكايي شنيده بوديم تشيع لندني هم به آن اضافه شد !
حمید
داداش عقل عقل عقل ...
Iran, Islamic Republic of
ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله امام خامنه اي دامت بركاته، روحي فداه.
در خانه اگر كس است يك حرف بس است.
تو که موافقان قمه زنی را میدونی بقیه مراجع محترم مخالفند
محمود
ایشان در ایران برادر .. در لندن الصرخی در کربلا یمانی دروغین در بصره ومفتی های عربستان همه سناریوی از پیش تعیین شده ای توسط صهیونیسم وامریکا وانگلیس هستند که ان شاالله روز بروز مفتضح تر خواهند شد
United States
رفتند در لندن کار فرهنگی کنند :)))))))
United States
شاید هم کار غیر فرهنگی
United States
بابا جمع کنید این ملعونین رو تا خودم وارد عمل نشدم
United States
مشکل ما الان این است که این آقا مقلدینی در کشور دارد که نمی دانم چرا ایشان را مرجع تقلید خویش انتخاب کرده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
انگشت شمارند برادر نگران نباش. توی ایران 75 میلیونی وجود چندتا آدم روان پریش اصلا چیز عجیبی نیست.
آیا تفکر این افراد در دنیا قابل دفاع است؟ انسان از بسته بودن ذهن وعدم آگاهی آنها خجالت می کشد.
Iran, Islamic Republic of
روسیاهی تا کجا؟؟؟
خون و قمه زنی؟
مردم
بنظر من وزارت اطلاعات در این مورد خوب وارد شد ولی خیلی دیر خود بنده به شخصه در شهرمان از مکان چندین دفتر ضبط برنامه این ملعون را میشناختم که خیلی دیر توسط وزارت اطلاعات بسته شد
حسین
سلام شماها کلا با همه اونایی که بر ضد رهبرتونن مشکل دارین آی شمایی که داری میگی چطور مقلده این آقان خیلی باید احمق باشی که تو نمیدونی این آقا چندین نفر از مراجع بزرگ عالیقدر به دیدنشون رفتن دروغ میگم برو سرچ کن خیلی متاسفم که شیعه ای مثل شما روز به روز به عقب داره میره آخرش سر از عمری بودن در میارن میگی نه ببین ایران به کجا خواهد رسید...
رضا
اینها قبل از اینکه بر ضد رهبر انقلاب باشند بر ضد اسلامند. اینها آخوند انگلیسی اند اگر نبودند که برادرش و داماد برادرش در لندن آن افتضاح توهین به همسر پیامبر را به بار نمی آوردند و اگر فتوای رهبر انقلاب نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر شیعه می آمد.
خدا اگر قابل هدایتند هدایتشان کند اگر نه همه شان را نابود کند که عامل وهابیتند.
گاهی ناچاری با شیطان ملاقات کنی
تند نرو عمو...
فریماه
انشاالله صاحب اسمت جواب اراجیف تورابدهد حیف ازاین اسم که برای تو انسان... باشد انشاالله خودت با... محشور میشوی تویی که حرف دهانت رو نمیفهمی.تواگر شیعه واقعی بودی نمیگفتی رهبرتون میگفتی رهبرمون.گرچه این امر ازفهم وشعور همچون تویی بعیده.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مرمرجون
اشتباهی بهت مثبت دادم .از بقیه کاربران محترم عذرخواهی میکنم بخاطر مثبت دادن به نظر این کاربر
مرمر جون
این اقایی به اصطلاح مجتهد رو که شما سنگش رو به سینه میزنی چرا کوچکترین واکنشی به کشته شدن شیعه ها توسط داعش نشون نداده تا حالا؟؟ از شیعه بودن چی حالیشه ؟ شیه بودن فقط قمه و خونریزی؟ چرا یه حکم جهاد نمیده به مقلداش تا برن با داعش بجگن؟ مگه چشمش کور شده و نمیبینه شیعه ها دارن فوج فوج تو عراق و سوریه و لبنان کشته میشن ؟ از یه بچه 5 ساله هم بپرسی تو ایمان و عقل این شیرازی شک میکنه ،شما مقلداش تا حالا شک نکردی جای تعجب داره والله بخدا . خدایا جاهلین و گمراهان رو هدایت کن و اگه هدایت شدنی نیستن هلاکشون کن .آمین
دلیل اینکه فتوا نمیده اینه که خودش بهتر از هرکسی میدونه چندتا مقلد داره.
شما حالتون خوشه ؟!!! دینی که در آن عقل نباشد دین نیست .عشقی که با عقل همراه نباشد نکبته.حالا برای اینکه این آقا چهارتا مرید جمع کنه یه حرفایی میزنه عقل کجا رفته آخه خیلی خونت به جوش میاد تفنگ بردار از برادرای خودت دفاع کن .آنجا که حضرت علی میفرماید اگه مرد از غصه قالب تهی کند جای سرزنش ندارد....توحش را به جایی رسانده اند که زیر سم اسب می خوابند قمه میزنن روی تیغها میدوند لخت میشوند و....عقل تعطیل و میگن جایی که عشق باشد عقل راهی ندارد..اسم خودشونو میزارن مسلمان
هرچند مخالفت با ولایت فقیه که ان شاءالله زمینه ساز ظهور حضرت خواهد بود، خود به تنهایی نشان دهنده ی عدم کفایت و بصیرت مذهبی یک فرد است اما مسئله فقط این نیست بلکه نگرانی اصلی تخریب چهره ی تابناک، رحمانی، عقلانی و انسانی مذهب شیعه است که عامل اصلی گرایش روزافزون به آن بوده است. هدف آن است که بلایی که وهابیت قصد دارد سر مذاهب اهل سنت بیاورد، فرقه ی شیرازی برسر تشیع درآورد.
سید
سلام

ما سال گذشته عاشورا کربلا بودیم.
به شما میگم متأسفانه صدا و سیما ما حقایق روز عاشورا در کربلا را نشان نمی دهد.

متأسفانه در شب و روز عاشورا غالب مراسم عزاداری در کربلا به قمه زنی سپری می شود.

هزاران نفر انسان جاهل و گمراه در حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابالفضل العباس (ع) و بین الحرمین و خیابانهای اطراف با سر دادن صدای حیدر حیدر به شکل بسیار نفرت آوری مشغول این عمل قبیح و حرام قطعی می شوند... خون نجسشان را در حرمین می ریزند و وحشیانه ترین مراسم به اصطلاح عزاداری را انجام می دهند.

به خاطر این انسانهای نادان تمام صحن ها و بین الحرمین با موکت پوشانده می شود و بر روی آن رمل می ریزند، دیوارها را سرتاسر پلاستیک می کشند تا این افراد بی خبر از حقیقت دین بیایند و این عمل احمقانه را در ملأ عام انجام دهند.

انوقت صدها نفر هم از این مراسم عکس و فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند.

والله قسم پارسال وقتی این صحنه ها را در کربلا دیدم با خودم گفتم باید به اون تکفیری حق داد که کمربند انفجاری به خودش ببنده و...

مردم آگاه باشید هرسال روز عاشورا این جماعت کوردل با این کارشون بدترین ضربه رو به اسلام می زنند، به خاطر این کارشون نماز ظهر عاشورا در حرمین کنسل می شود چون همه جا نجس است و جایی برای نماز خواندن گسترده پیدا نمی شود.

نمازی که ستون خیمه دین است از بین می رود و در ظهر عاشورا اینها خیمه دین را به این شکل (به صورت نرم) آتش می زنند، می دانید چرا... به خاطر اینکه حرام خدا را همانگونه که بر امام حسین رفت حلال کرده اند...

راستی می دانستید در ماجرای کربلا هم با یک فتوا از یک مرجع تقلید گمراه (شریح قاضی) آن قوم نادان قربة الی الله خون فرزند رسول خدا رو ریختند، بعد تکبیر گفتند وسجده شکر بجا آوردند؟...

الان تاریخ باز در حال تکرار است اما وقایع به شکل نرم اتفاق می افتد... سپاه شمر حاضر هر سال به شکل نرم سر امام زمان را بر نی می کند...

اینها نمی دانند هر قمه ای که بر سرشان می زنند انگار تیری است که بر پیکر امام زمانشان زده باشند...

متأسفانه بسیاری از اینها هم از ایران به کربلا می روند تا همگی با هم در این گناه دسته جمعی شرکت کنند... حق الله، حق الناس و حق النفس همه یک جا پایمال می شود...

متأسفانه علت اصلیش هم فتاوای بعضی از مثلا مراجع گمراه می باشد...

ایها الناس بصیرت داشته باشید...
احسن به شما.هیچ بعید نیست که کاراسید پاشی اصفهان هم کار این گروه ظاله نباشد
United States
هدف اینا اختلافه دیگه حالا هر چی باشه
فارض
اگه جهان ... اين كامنت مختصر رو در جواب «سيد» منتشر ميكنه والا كه..
جناب سيد! تو كه ميگى جماعت عزاداران در روز عاشورا يكپارچه اقدام به قمه زنى ميكنند- كه منهم تائيد ميكنم- آيا نشون دهنده اين نيست كه بقيه مراجع هم-لا اقل مراجع عراق- قمه زنى رو مجاز ميدونند مگه اينكه ادعا كنى همه قمه زنها مقلد سيد صادق شيرازى اند! اما اينكه ميگى حق الله يا حق الناس رو رعايت نميكنند ميشه ليست اين حقوق رو كه رعايت نميكنند اعلام كنى؟ ...
حبیب
چرا با این فرقه برخورد نمیکنه قوه قضاییه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
این یعنی اینکه برخورد وزارت اطلاعات با این شبکه ها درست و حسابی نبوده . و مثل همیشه ملاحظه کاری و محافظه کاری شده .
سطح سواد ،شعور مردم عادی از این بابایی که خودش رو آیت الله می نامه بیشتره. لازمه که هر آدمی تو درون خودش یک چراغ راهنما داشته باشه و بین حرف درست و غلط تفکیک قائل بشه. اگه کسی با این اراجیف خام بشه واقعا تاسفباره.
امیر
دشمن میخواهد به وسیله این افراد که ادعای مر جعیت دارند به شیعه ضربه بزند اینها دشمنان شیعه آل علی علیه السلام هستند در لباس سیادت و روحانیت، اینها گر... که به جان شیعه افتادند و این همه پول و سرمایه را اینها از کجا می آورند ؟ جای سئوال برای هیچ کس نیست و با کدام پول و با حمایت چه کشورهایی در ماهواره ها برنامه زنده پخش می کنند؟ سیاست انگلیس را اینها در میان شیعیان پیاده می کنند که تفرقه بیانداز و حکومت کن
سیده
سید جان خسته نباشید زیارت قبول
درست گفتی
من هم این موضوع را دیدم تو شهر ما شیراز هم از فرقه زیاد هستند ولی متاسفانه برخوردی نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
آزادی در هیچ موردی که نیست...
شنیدم کلی قمه چینی!!! اومده! قباحت داره والا!
كربلايي
آقا اين جهان و سايتهاي همسو يه قسمت راه بندازن مخاطبان از وزارت اطلاعات و قوه قضاييه ..درخواست كنند برخورد كنند با اينها....
بابا مصلحت انديشي و تساهل و تسامح اونم با خون امام حسين ديگه نوبره بخدا...
United States
امیدوارم هرچه زودتر ریشه ای با اینها برخورد بشه
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر ما اینقدر مرجع عالیقدر داریم که از همچین ... نخواهیم خط بگیریم اونهایی هم که دین داریشون به دیدن ماهواره خلاصه میشه خودشون راه گمراهی رو انتخاب کردن
محمد
Iran, Islamic Republic of
صادق شیرازی بنا به اظهارات مراجع بزرگ و علما حتی پایینترین درجه اجتهاد (اجتهاد در یک باب فقهی) رو هم ندارد. اهل درس خواندن در حد یک مجتهد نبوده است.
شاگردان مخصوص حضرت آیت الله العظمی خویی هم شاگردی او در محضر این عالم را رد کرده اند.
پس ماجرا چیست؟
ماجرا تشنگی قدرت و ثروت و شهوت از سوی صادق شیرازی هست که با پول روباه مکار یعنی انگلیس خبیث در حال تبلیغ عقایدی کفر آمیز به اسم شیعه هست. خودش خودش را مرجع اعلام کرده
و اسم شیعه را در جهان بدنام کرده
...
پس رو چه حسابی خودش رو مرجع اعلام کرده؟
فارض
..مگه اين شخص ادعاى شاگردى مرحوم خوئى رو مطرح كرده كه تو ردّش ميكنى؟ حدود بيست سى ساله اين آقا درس خارج داره اگه چيزى در چنته نداشت كه خود به خود حذف ميشد. وجدان داشته باشيد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اون افرادی که اب به آسیاب دشمن می ریزن
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
معضل های تا کوچک هستند جلوشون بگیرید اگر شدند خاتمی و..... ضربه هاشون زدن دیگه ...
علی
سلام آقای ضرغامی10سال رییس صداوسیما بودین عملکردتون عالی
بهترین مدیر بعد ازرییس جمهور اما مابچه هیاتی ها ازشماگله داریم ...
لعنت خدا براین .. ملعون...... بشمار
United States
شما چطور این عکسو گرفتین ؟ مگه ماهواره غیرقانونی نیست ؟
احسنت