شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آخرین‌وضعیت‌جسمانی مدیرحوزه‌های علمیه

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 397452
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه پس از یک روز بستری شدن در بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر از بیمارستان مرخص شد و هم اکنون در شرایط مطلوبی به سر می برد.
آخرین‌وضعیت‌جسمانی مدیرحوزه‌های علمیه
به گزارش جهان به نقل از رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور که روز گذشته به علت احساس درد در سینه خود به بیمارستان قلب در بوشهر مراجعه و تحت مداوا قرار گرفته بود، امروز از بیمارستان مرخص شد.

علیرضا رییسی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این باره گفت: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با حضور پزشکان متخصص بیمارستان قلب بوشهر تحت بررسی‌های پزشکی و درمان قرار گرفت و از ایشان نوار قلب گرفته شد.

وی با بیان این که پس از مشاهده نوار قلب ایشان، اکو و آزمایش آنزیم قلبی برای آیت‌الله حسینی بوشهری انجام شد، ابراز داشت: خوشبختانه مشکل خاصی مشاهده نشد و برای احتیاط بیشتر در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: وضعیت عمومی مدیر حوزه‌های علیمه کشور مطلوب است و درد قفسه سینه آیت الله حسینی بوشهری نیز در حال حاضر از بین رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الحمد لله رب العالمين
خداوند ايشان را از بلاها و آفات مصون و محفوظ بدارد.