جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
از تعلل وزارت ورزش در صدور حکم رئیس جدید تا تصمیمات حاشیه‌دار در دوران سرپرستی

گزارشی از یک تصمیم عجولانه ورزشی

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 457950
در اواخر دوران اداره فدراسیون تنیس روی میز با سرپرست تصمیمی در کمیته فنی اتخاذ شده که با اعتراض شدید بازیکنان از جمله نوشاد عالمیان همراه شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز سه شنبه مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به پایان رسید و سه نفر نخست تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مالزی مشخص شدند. پس از پایان این رقابت‌ها کمیته فنی فدراسیون در تصمیمی عجولانه جلسه‌ای را برای تعیین نفرات چهارم و پنجم برگزار کردند؛ جلسه‌ای که حدود ۵ نفر از اعضا در آن حضور نداشتند و حتی لیموچی سرمربی بانوان از برگزاری این جلسه ابراز بی اطلاعی کرد.

ماحصل این جلسه این بود که نفرات چهارم و پنجم مسابقه انتخابی به همراه نوشاد عالمیان در مسابقه‌ای شرکت کنند و نفرات اول و دوم به عنوان چهارمین و پنجمین عضو تیم ملی در مسابقات جهانی حاضر شود، تصمیمی که با واکنش تند اخلاق پسند و البته نوشاد عالمیان همراه بود. این دو بازیکن اعلام کردند، برگزاری این مسابقه توهین به آنها تلقی می‌شود و به همین دلیل حاضر به انجام مسابقه نیستند.

اخلاق پسند در این باره به فارس گفت: نمی‌دانم چرا کمیته فنی بلافاصله بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی و شبانه تشکیل جلسه می‌دهد تا در مورد نفرات چهارم و پنجم تیم ملی تعیین تکلیف کند. تصمیماتی که آنها گرفته‌اند به هیچ‌وجه قبول ندارم و به همین دلیل با نوشاد عالمیان تصمیم گرفتیم در مسابقه انتخابی که قرار است بین من،‌عالمیان و لطف‌الله نسبی برگزار می‌شود شرکت نکنیم.

بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران عنوان کرد:‌ رئیس فدراسیون مشخص شده است و همه تصمیمات باید طبق نظرات او گرفته شود. ما که بیکار نیستیم در چند مسابقه انتخابی شرکت کنیم مسئولان کمیته فنی و سرپرست فدارسیون تنیس روی میز فکر می‌کنند که با بازیکنان نوجوانان و جوان طرف هستند که این تصمیمات را می‌گیرند.

البته این تصمیم در مورد بانوان نیز اتخاذ شده و ندا شهسواری که به دلیل مصدومیت غایب بود، باید برای ملی پوش شدن در یک رقابت دیگر با نفرات چهارم و پنجم مسابقه انتخابی شرکت کند، تصمیمی که سیما لیموچی، سرمربی بانوان با آن مخالفت کرده است.

مشخص نیست فدراسیون تنیس روی میز که فعلا در دوران سرپرستی به سر می‌برد، چرا تا این حد برای معرفی نفرات عجله دارد و جلسه کمیته فنی را یک هفته زودتر و آن هم شبانه برگزار می‌کند.

بسیاری از خانواده تنیس روی میز منتظر بودند تصمیم گیری در خصوص تیم ملی با حضور رئیس جدید انجام شود، اما ظاهرا وزارت ورزش و جوانان بعد از گذشت ۲۰ روز از برگزاری انتخابات علاقه‌ای به صدور حکم رئیس جدید ندارد.

تعلل وزارت ورزش و جوانان در صدور حکم علی قارداشی که با رای قاطعی در مجمع به عنوان رئیس جدید مشخص شد، باعث بروز این حواشی می‌شود و اگر تکلیف فدراسیون هرچه زودتر مشخص شود، ملی‌پوشان با خیال آسوده تری کار خود را انجام خواهند داد.

در مجموع باید دید این تصمیم عجولانه اجرایی می‌شود یا تکلیف نفرات چهارم و پنجم تیم ملی با حضور رئیس جدید فدراسیون مشخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *