پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گلایه دامداران از دیرکرد یارانه شیر

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 355755
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه پرداخت یارانه دامداران به کندی پیش می‌رود، گفت: پرداخت یارانه شیر در ۲۰ استان کشور انجام شده و در ۱۰ استان هم به معدودی از دامداران پرداخت کرده‌اند.
به گزارش جهان؛ سعید سلطانی سروستانی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اینکه آیا یارانه ۳۰۰ میلیاردی تومانی دامداران پرداخت می‌شود؟گفت: روند پرداخت به کندی پیش می‌رود در ۲۰ استان کشور پرداخت یارانه به دامداران آغاز شده و در ۱۰ استان دیگر تنها به معدودی از دامداران پرداخت شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران افزود: پرداخت یارانه از ۱۶ فروردین امسال آغاز شده است و به تعداد اندکی قبل از عید پرداخت کرده بودند.

وی ادامه داد: یارانه ۳۰۰ میلیاردتومانی که به دامداران پرداخت می‌شود برای ۳ ماه پایانی سال ۹۲ بوده است که اکنون پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، در نیمه دوم سال ۹۲ دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات مصوب کرد، ۳۰۰ میلیارد تومان به دامداران کشور به عنوان یارانه پرداخت شود، تا قیمت شیر خام و به تبع آن قیمت فرآورده‌های لبنی افزایش نیابد.

همچنین مصوب شد، به ازای خرید یک کیلوگرم شیر خام به قیمت هزار و ۱۱۰ تومان مبلغ ۱۹۰ تومان هم یارانه به آنها پرداخت شود و در مجموع قیمت شیر خام به هزار و ۳۰۰ تومان برسد، اما قیمت فرآورده‌های لبنی برای مصرف‌کننده افزایشی نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *