پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

اصلاح طلبان از جان تهران چه می خواهند؟

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 404958
طرح این موضوع آیا شورای شهر خواهد توانست مقابل شهرداری تهران بایستد؟ نیز از جمله برنامه های جریان اصلاح طلب برای روبرو قرار دادن شهرداری و شورای شهر تهران است.
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس، هرچه به سمت انتخابات مجلس دهم نزدیک تر می شویم اصلاح طلبان تکاپوی بیشتری برای این انتخابات از خود نشان می دهند.در همین راستا اتاق فکر اصلاح طلبان که برنامه ریزی برای شهرهای مختلف در انتخابات مجلس را پیگیری می کند با قرار دادن تهران بعنوان سرلوحه فعالیت هایش برنامه خاصی را برای این شهر در نظر گرفته است.

بنا بر شنیده های خبرنگار تهران پرس شورای مشورتی اصلاح طلبان چندی پیش انتقادات تندی به برخی اعضای اصلاح طلب شورای شهر داشته است و عملکرد آنها را در مدیریت اصلاح طلبان در شورای شهر بسیار ضعیف دانسته است و این رفتار را زمینه ساز شکست در انتخابات مجلس در تهران دانسته است.

در همین راستا یکی از نزدیکان خاتمی ضمن انتقاد از عملکرد اصلاح طلبان شورا گفته بود:آقایان در شورای شهر در مدیریت فراکسیون خود ضعیف عمل کرده اند و نتوانستند نسبت به یارگیری از مستقل ها موفق عمل نمایند وحتی برخی افراد را نیز از دست داده اند.

این گزارش حاکی است،اصلاح طلبان قصد دارند تعدادی از اعضای شورای شهر را بعنوان کاندید مجلس معرفی کنند و در همین راستا ضمن انتقاد از عملکرد این افراد از آنها خواسته اند حضور پررنگ تری در شورای شهر داشته باشند.

از سوی دیگر اصلاح طلبان طی برنامه ای مدون درصدد حمله و اتهام زنی به شهرداری تهران در حوزهه های گوناگون هستند و در این مسیر مقرر شده که از برخی ظرفیت های جریان مدعی اصولگرایی نیز تحت عنوان عدالتخواهی استفاده بشود.

در راستای همین دستور تشکیلاتی قرار شده که اصلاح طلبان با هماهنگی رسانه های این جریان اعم از سایت ها،خبرگزاری ها و روزنامه ها و همچنین شبکه های اجتماعی انتقادات گسترده ای را نسبت به عملکرد شهرداری تهران در حوزه های مختلف اعم از حوزه های مالی و عملکردی داشته باشند.حوزه هایی نظیر فروش تراکم،ساخت و ساز در تهران،اتهام زنی به برخی مدیران شهرداری و شخص شهردار تهران و... از جمله محورهایی هستند که در یان موضوع دنبال می شود.

توجه وتاکید بر نظارت جدی بر فعالیت شهردار تهران و تاکید براینکه نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری تاکنون نظارت بی خاصیت بوده ،ضمن متهم کردن اصولگرایان شورای شهر به ارتباط با شهرداری تهران عملکرد نامناسب شهرداری در حوزه ملی را به گردن اصولگرایان بیاندازند و با مقایسه برخی فسادهای اقتصادی دردولت گذشته نام اصولگرایان را با فساد اقتصادی گره بزنند تا از این طریق ضمن ضدفساد نشان دادن جریان اصلاح طلب در افکار عمومی زمینه رای برتری خود و همچنین سهم خواهی از شهرداری را فراهم آورند.

طرح این موضوع آیا شورای شهر خواهد توانست مقابل شهرداری تهران بایستد؟ نیز از جمله برنامه های جریان اصلاح طلب برای روبرو قرار دادن شهرداری و شورای شهر تهران است که مدتی است توسط رسانه های این جریان کلید خورده است و هم اکنون توسط برخی اصلاح طلبان شورای شهر و برخی چهره های بیرونی در حال پیگیری است.

در همین راستا انجام برخی حرکات به ظاهر اعتراضی که با پوشش خوب رسانه های اصلاح طلب مواجه می شود پیش بینی شده است که یکی از این موارد هفته گذشته درپوشش دانشجویی در مقابل شورای شهر تهران رخ داد که در آن شب نامه ای ۲۶ بندی منتشر شد که در آن انوا و اقسام اتهامات ثابت نشده منتشر شده بود از تراکم فروشی ۱۰هزار میلیاردی تا رفتن بلبلان و ماندن کلاغ ها تهران!

به نظر می رسد با توجه به عملکرد مثبت جریان اصولگرایی در حوزه مدیریت شهری کلانشهر تهران و فعالیت کارساز و جهادی اصولگرایان در شورای شهر و شهرداری تهران ، اصلاح طلبان به شدت در هراس شکست مجدد در انتخابات مجلس هستند و از امروز با برنامه ریزی های متعدد و حاشیه سازی های مختلف رسانه ای و غیر رسانه ای درصدد فضاسازی برای انتخابات مجلس دهم و بدبین کردن مردم به مدیریت شهری و جریان اصولگرایی هستند و از هم اکنون پروژه انتخاباتی خود را مانند گذشته کلید زده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين حرفارو كه چند وقت پيشم زده بودي جهان جان
علی
اصولگرایان از جان تهران چه میخواهند؟؟؟